Savaş temalı dijital oyunlarda egemen ideolojinin temsili A Dönmez Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 25 | 2012 |
Kitap İncelemeleri A Dönmez SineFilozofi 3 (5), 180-182, 2018 | 3 | 2018 |
ATATÜRK-BİR MİLLETİN ADAMI (1956) BELGESEL FİLMİNİN TARİHSEL PERSPEKTİFTEN DEĞERLENDİRİLMESİ A DÖNMEZ, T BORAN Sanat Dergisi, 1-18, 2021 | 1 | 2021 |
Eleştirel Perspektiften Marksist Estetik ve Fotoğraf İlişkisi R Becerikli, A Dönmez OPUS International Journal of Society Researches 17 (36), 3057-3088, 2021 | 1 | 2021 |
Devrim Arabaları (2008) ve Usta (2009) Filmlerinde Küresel Sermaye Eleştirisi ve Ulusal Sermaye Temsili A Dönmez, O Keşaplı Türkiye Medya Akademisi Dergisi 1 (1), 83-98, 2021 | | 2021 |
Koca Dünya (2016) filminin toplumsal ekoloji bağlamında çözümlenmesi A Dönmez, R Becerikli | | 2020 |
JIMMY NELSON’UN ETNOGRAFİK FOTOĞRAFÇILIĞI VE KÜRESELLEŞME İLİŞKİSİ A DÖNMEZ, R BECERİKLİ Sanat Yazıları, 339-362, 2020 | | 2020 |
GÖLGE OYUNU FİLMİNDE GELENEKSEL TÜRK SEYİR SANATLARI’NIN YANSIMALARI A DÖNMEZ, R BECERİKLİ Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 7 (1), 430-455, 2019 | | 2019 |
2000 sonrası Türk sinemasında görüntü estetiği ve mizansen A Dönmez Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | | 2017 |
Koca Dünya (2016) Filminin Toplumsal Ekoloji Bağlamında Çözümlenmesi R Becerikli, A Dönmez SineFilozofi, 183-200, 2016 | | 2016 |
KIŞ UYKUSU FİLMİNDE GÖRÜNTÜ-ANLAM İLİŞKİSİ (RELATIONSHIP BETWEEN IMAGE AND MEANING IN THE WINTER SLEEP FILM R BECERİKLİ, A DÖNMEZ | | |