Takip et
Ahmet Kurnaz
Ahmet Kurnaz
Diğer adlarKurnaz Ahmet, Kurnaz, A.
Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üstün zekâlilar ve üstün yetenekliler
A Ataman, A., Kurnaz
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU, 16, 2012
195*2012
Öğretmenlerin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri
A Kurnaz, H Kaynar, CŞ Barışık, B Doğrukök
Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 293-322, 2020
1542020
Eleştirel Düşünme Öğretimi Etkinlikleri Planlama Uygulama ve Değerlendirme
A Kurnaz
EĞİTİM YAYINEVİ, 2019
1362019
İlköğretim beşinci sınıf sosyal bilgiler dersinde beceri ve içerik temelli eleştirel düşünme öğretiminin öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri, erişi ve tutumlarına etkisi
A Kurnaz
Unpublished doctoral dissertation). Selçuk University, Institute of Social …, 2007
1092007
Öğretim ilke ve yöntemleri
B Duman
Ankara: Pegem Akademi Yayınevi, 2011
882011
Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri.
H Kaynar, A Kurnaz, B Doğrukök, CŞ Barışık
Electronic Turkish Studies 15 (7), 2020
742020
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin değer algılarının betimsel bir analizi
A Kurnaz, Ü Çiftci, H Karapazar
Değerler Eğitimi Dergisi 11 (26), 185-225, 2013
702013
Üstün yetenekli çocuk kimdir
A Ataman
Geleceğin mimarları üstün yetenekliler sempozyumu 27, 4-15, 2012
422012
Yirminci Yılında Bilim ve Sanat Merkezlerinin Raporlar ve Yönetici Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi.
A Kurnaz
Journal of Gifted Education Research 2 (1), 2014
392014
Ozel Eğitim Alanında Calışan Oğretmenlerin Yardımcı Teknolojilere Yönelik Tutumlarının Ve Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin Incelenmesi
B Bahceci
PQDT-Global, 2019
332019
The Effect of Using Self-Monitoring Strategies in Social Studies Course on Self-Monitoring, Self-Regulation and Academic Achievement.
S Arslantas, A Kurnaz
International Journal of Research in Education and Science 3 (2), 452-463, 2017
322017
Öğretim ilke ve yöntemleri
TY Yelken, C Akay
Baskı. Anı Yayıncılık. Ankara, 2015
322015
Sınıf öğretmenlerinin üstün yetenekli öğrencilere ilişkin görüş ve uygulamaları
A Kurnaz, C Tüybek, ÜS Taşkesen
Üstün Yetenekli Çocuklar II. Ulusal Kongresi, 81-82, 2009
272009
İlköğretim 5
A Kurnaz
Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Beceri ve İçerik Temelli Eleştirel Düşünme …, 2007
272007
Teachers’ views on distance learning
A Kurnaz, H Kaynar, CŞ Barişik, B Doğrukök
Milli Egitim, 293-322, 2020
22*2020
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerde internet bağımlılığının farklı değişkenlere göre incelenmesi
A Usta
PQDT-Global, 2016
202016
Evaluation of science and art centers in the twentieth year depending on the reports and directors' views
A Kurnaz
Journal of Gifted Education Research 2 (1), 1-22, 2014
192014
BİLSEM Tanılama Sürecinde Kullanılan Zeka Testlerinin Psikolojik Danışmanların ve BİLSEM Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
A Kurnaz, SG Ekici
Çocuk ve Medeniyet 5 (10), 365-399, 2020
18*2020
SINIF ÖĞRETMENLERİNE SUNULAN ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN FARKLILAŞTIRILMIŞ ETKİNLİK GELİŞTİRME EĞİTİMİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
A KURNAZ, S ARSLANTAŞ
Milli Eğitim Dergisi 47 (1), 309-332, 2018
172018
Ülkemizde özel yetenekli öğrencilerin tanılama sürecinin öğretmen, veli ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
S Gökdemir
Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
172017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20