Follow
NURCAN YILMAZ
Title
Cited by
Cited by
Year
Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
H Aktaş, N Yılmaz
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (1), 85-100, 2017
1882017
Smartphone addiction in terms of the elements of loneliness and shyness of university youth
H Aktaş, N Yılmaz
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (1), 85-100, 2017
532017
" Horst-Wessel" Propaganda Marşı Üzerinden Nazizm İdeolojisinin İnşası.
C Çakı, DK Doğan, N Yılmaz
Journal of Communication Theory & Research/Iletisim Kuram ve Arastirma Dergisi, 2018
362018
Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
N Yılmaz, H Aktaş
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (1), 299-318, 2020
132020
Tüketicilerin Dijital Etkileyicileri Takip Etme Motivasyonları ve Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma
N YILMAZ
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 23-45, 2023
2023
Sürdürülebilir Modaya Yön Veren Markaların Instagram Gönderileri Üzerine Bir Araştırma
BÇ ŞENER, N YILMAZ
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 42-66, 2023
2023
Çevrim İçi Şikâyetler Üzerine Nitel Bir Araştırma
N YILMAZ, Ö KILINÇ, O KOCABAŞ
Intermedia International E-journal 9 (17), 391-410, 2022
2022
GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSUNUN (FoMO) MARKA KAVRAMI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
N Yılmaz, S Çakmak
18th International Symposium Communication in the Millennium, 574-587, 2021
2021
TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI
A ÇEKİÇ AKYOL, N YILMAZ
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) 6 (57), 943-960, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–9