Takip et
Ersin Topcu
Ersin Topcu
Amasya Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of gamification on motivation in the education of pre-service social studies teachers
I Yildiz, E Topcu, S Kaymakci
Thinking Skills and Creativity 42, 100907, 2021
742021
Yarı Zamanlı Kaynaştırma Eğitimi Alan Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Düşünceleri
AK Ersin TOPÇU
Sakarya University Journal of Education, 3 (3), 48/81, 2013
49*2013
TEOG TARİH SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ
E Topçu
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ 5 (9), 321-335, 2017
47*2017
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları: Öğretmen Adayları İle Fenomenolojik Bir Çalışma
E Topçu
International Education Studies 10 (7), 126-142, 2017
312017
Out of School Learning Environments in Social Studies Education: A Phenomenological Research with Teacher Candidates.
E Topçu
International Education Studies 10 (7), 126-142, 2017
292017
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Menkıbelerin Kullanılma Durumuna İlişkin Öğretmen Görüşleri
E Topçu, S Kaymakcı
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 281-305, 2018
162018
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Bilim Adamları
E Topçu, K Karatekin
Kastamonu Eğitim Dergisi 5 (6), 2127-2152, 2017
162017
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Çalışma Kitaplarının Oluşturmacılık Açısından İncelenmesi,
B Kaya, E Topçu, Y Kop
Türkish Studies 9 (5), 1327-1340, 2014
16*2014
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE COĞRAFYA KAZANIMLARININ GERÇEKLEŞTİRİLMESİNDE ÖĞRETMENLERİN TERCİH ETTİĞİ YÖNTEMLER
E TOPÇU
Marmara Coğrafya Dergisi, 331-369, 2013
162013
The effect of gamification on motivation in the education of pre-service social studies teachers. Thinking Skills and Creativity, 42, 100907
İ Yildiz, E Topçu, S Kaymakci
122021
How Do the Teachers Define Social Studies Course?
E Topçu
Journal of Education and e-Learning Research 4 (4), 139-153, 2017
102017
Öğretmenlerin İfadesiyle Sosyal Bilgiler Dersi
E Topçu
Journal of Education and e-Learning Research 4 (4), 139-153, 2017
92017
Ortaokulda Tarih Eğitimi: Yapısal Sorunlar ve Çözüm Önerileri
E Topçu
TÜBAD Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 1 (1), 22-35, 2016
92016
The Determination of Cognitive Structure of Candidate Teachers About Energy Centrals
kadir Karatekin, E TOPÇU, B Aydınlı
International Electronic Journal of Environmental Education 6 (2), 76-91, 2016
82016
Sosyal bilgiler öğretmenleri ve ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin tarihsel bilgiye ilişkin algılarının incelenmesi
E Topçu
PQDT-Global, 2010
82010
6, 7 ve 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TARİHSEL BİLGİYE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ*
E Topçu
TUHED / Turkish History Education Journal 5 (1), 97-135, 2016
72016
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜYLE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ
E TOPÇU, K Beytullah
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ/ International Journal Of …, 2014
4*2014
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Öğrencilerinin Dost ve Düşman Ülke Algıları*
B Kaya, E Topçu
Journal of Education and Practice 8 (3), 48-56, 2017
22017
Sosyal Bilgiler ve Doğal Afetler
E Sarıkoca, E Topçu
Temel Eğitim, 57-69, 2024
1*2024
THE EFFECT OF GAMIFICATION ON PRE-SERVICE TEACHERS' TECHNOLOGY ACCEPTANCE
İ Yıldız, E Topçu, E İzmir
i.e.: inquiry in education 15 (2), 1-24, 2023
1*2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20