The effect of gamification on motivation in the education of pre-service social studies teachers I Yildiz, E Topcu, S Kaymakci Thinking Skills and Creativity 42, 100907, 2021 | 74 | 2021 |
Yarı Zamanlı Kaynaştırma Eğitimi Alan Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Düşünceleri AK Ersin TOPÇU Sakarya University Journal of Education, 3 (3), 48/81, 2013 | 49* | 2013 |
TEOG TARİH SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ E Topçu ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ 5 (9), 321-335, 2017 | 47* | 2017 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları: Öğretmen Adayları İle Fenomenolojik Bir Çalışma E Topçu International Education Studies 10 (7), 126-142, 2017 | 31 | 2017 |
Out of School Learning Environments in Social Studies Education: A Phenomenological Research with Teacher Candidates. E Topçu International Education Studies 10 (7), 126-142, 2017 | 29 | 2017 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Menkıbelerin Kullanılma Durumuna İlişkin Öğretmen Görüşleri E Topçu, S Kaymakcı Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 281-305, 2018 | 16 | 2018 |
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Bilim Adamları E Topçu, K Karatekin Kastamonu Eğitim Dergisi 5 (6), 2127-2152, 2017 | 16 | 2017 |
7. Sınıf Sosyal Bilgiler Çalışma Kitaplarının Oluşturmacılık Açısından İncelenmesi, B Kaya, E Topçu, Y Kop Türkish Studies 9 (5), 1327-1340, 2014 | 16* | 2014 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE COĞRAFYA KAZANIMLARININ GERÇEKLEŞTİRİLMESİNDE ÖĞRETMENLERİN TERCİH ETTİĞİ YÖNTEMLER E TOPÇU Marmara Coğrafya Dergisi, 331-369, 2013 | 16 | 2013 |
The effect of gamification on motivation in the education of pre-service social studies teachers. Thinking Skills and Creativity, 42, 100907 İ Yildiz, E Topçu, S Kaymakci | 12 | 2021 |
How Do the Teachers Define Social Studies Course? E Topçu Journal of Education and e-Learning Research 4 (4), 139-153, 2017 | 10 | 2017 |
Öğretmenlerin İfadesiyle Sosyal Bilgiler Dersi E Topçu Journal of Education and e-Learning Research 4 (4), 139-153, 2017 | 9 | 2017 |
Ortaokulda Tarih Eğitimi: Yapısal Sorunlar ve Çözüm Önerileri E Topçu TÜBAD Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 1 (1), 22-35, 2016 | 9 | 2016 |
The Determination of Cognitive Structure of Candidate Teachers About Energy Centrals kadir Karatekin, E TOPÇU, B Aydınlı International Electronic Journal of Environmental Education 6 (2), 76-91, 2016 | 8 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmenleri ve ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin tarihsel bilgiye ilişkin algılarının incelenmesi E Topçu PQDT-Global, 2010 | 8 | 2010 |
6, 7 ve 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TARİHSEL BİLGİYE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ* E Topçu TUHED / Turkish History Education Journal 5 (1), 97-135, 2016 | 7 | 2016 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜYLE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİ E TOPÇU, K Beytullah ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ/ International Journal Of …, 2014 | 4* | 2014 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Öğrencilerinin Dost ve Düşman Ülke Algıları* B Kaya, E Topçu Journal of Education and Practice 8 (3), 48-56, 2017 | 2 | 2017 |
Sosyal Bilgiler ve Doğal Afetler E Sarıkoca, E Topçu Temel Eğitim, 57-69, 2024 | 1* | 2024 |
THE EFFECT OF GAMIFICATION ON PRE-SERVICE TEACHERS' TECHNOLOGY ACCEPTANCE İ Yıldız, E Topçu, E İzmir i.e.: inquiry in education 15 (2), 1-24, 2023 | 1* | 2023 |