Takip et
Ahmet Göçen
Ahmet Göçen
aku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerine ilişkin bilme, uygulama ve eğitim ihtiyacı düzeyleri
A Kaya, R Balay, A Göçen
International Journal of Human Sciences 9 (2), 1229-1259, 2012
1082012
Artificial intelligence in education and schools
A Gocen, F Aydemir
Research on Education and Media 12 (1), 13-21, 2020
952020
Teacher perceptions of a 21st century classroom
A Göçen, SH Eral, MH Bücük
International Journal of Contemporary Educational Research 7 (1), 85-98, 2020
522020
Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özellikleri ile öğrenmeye ilişkin tutum düzeyleri
A ADIGÜZEL, A Kaya, R Balay, A Göçen
Milli Eğitim 43 (204), 135-154, 2014
492014
A validation of servant leadership scale on multinational sample
A Gocen, S Sen
Psychological Reports, 0033294120957246, 2021
412021
Öğretmenlerin yaşam anlamı, psikolojik sermaye ve cinsiyetinin psikolojik iyi oluşlarına etkisi
A Göçen
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (1), 135-153, 2019
412019
Eğitim Bağlamında Metaverse
A Göçen
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 6 (1), 98-122, 2022
35*2022
Neuroleadership: A conceptual analysis and educational implications
A Gocen
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 9 …, 2021
302021
Ethical leadership in educational organizations: A cross-cultural study
A Göçen
Turkish Journal of Education 10 (1), 37-57, 2021
252021
An analysis of workplace spirituality debates
A Göçen, H Özğan
Universal Journal of Management 6 (2), 70-79, 2018
242018
Spiritual leadership and organizational citizenship behavior: A meta-analysis
A Göçen, S Şen
SAGE Open 11 (3), 21582440211040777, 2021
232021
Spiritual leaders for building trust in the school context
R Terzı, A Gocen, A Kaya
Eurasian Journal of Educational Research 20 (86), 135-156, 2020
232020
Eğitim örgütleri için anlamlı iş ölçeği
A Göçen, R TERZİ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (3), 1487-1512, 2019
192019
Spirituality and Ethics: A Literature Review
A Göçen, H Özğan
Gaziantep University Journal of Social Sciences 17, 58 - 65, 2018
192018
The level of teachers’ knowing, application and training need on alternative assessment and evaluation techniques
A Kaya, R Balay, A Göçen
Journal of Human Sciences 9 (2), 1229-1259, 2012
192012
How do teachers perceive meaningful leadership? Overview of a qualitative exploration
A Göçen
Journal of Pedagogical Research 5 (1), 31-49, 2021
142021
Mülteci öğrencilere yönelik tutumların çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Revize edilmiş mülteci öğrencilere yönelik tutum ölçeği
R Terzi, A Göçen, B Altun
Sakarya University Journal of Education 9 (3), 476-494, 2019
132019
The Causal Effect of Spiritual Leadership on Organizational Health in Educational Organizations.
A Gocen, R TERZI
International Online Journal of Educational Sciences 11 (2), 2019
122019
Workplace spirituality: metaphors and opinions of teachers
A Göçen, H Özğan
European Journal of Education Studies, 2017
92017
The relationship between teacher candidates’ individual innovativeness and their learning attitudes
A Adıgüzel, A Kaya, R Balay, A Göçen
Journal of National Education 204, 135-154, 2014
92014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20