Sinan KESKİN
Sinan KESKİN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Verified email at yyu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Factors affecting students’ preferences for online and blended learning: Motivational vs. cognitive
S Keskin
European Journal of Open, Distance and E-Learning (EURODL) 22 (2), 72-86, 2019
362019
Öğretmen, öğretmen adayı ve öğrencilerin sosyal ağları benimseme süreçleri ve kullanım amaçlarının incelenmesi
S Keskin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
132014
Ortaokullarda siber zorbalık ve aile desteği arasındaki ilişkinin cinsiyet, internet kullanımı ve öğrenim düzeyi bağlamında incelenmesi
MF Yiğit, S Keskin, H Yurdugül
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 5 (2), 249-284, 2018
82018
Impact of family support and perception of loneliness on game addiction analysis of a mediation and moderation
M Şahin, S Keskin, H Yurdugül
International Journal of Game-Based Learning (IJGBL) 9 (4), 15-30, 2019
62019
Online learners’ navigational patterns based on data mining in terms of learning achievement
S Keskin, M Şahin, H Yurdugül
Learning technologies for transforming large-scale teaching, learning, and …, 2019
62019
Investigating the relationship between cyberbullying and perceived family support in middle-school students in relation to gender, frequency of internet use, and grade
MF Yiğit, S Keskin, H Yurdugül
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 5 (2), 1-36, 2018
62018
Determination of interaction profiles based on learner characteristics in e-learning environment
M Şahin, S Keskin, A Özgür, H Yurdugül
Educational Technology Theory and Practice 7 (2), 172-192, 2017
62017
Online learners’ interactions and social anxiety: The social anxiety scale for e-learning environments (SASE)
S Keskin, M Şahin, S Uluç, H Yurdugul
Interactive Learning Environments, 1-13, 2020
52020
An Investigation of Prospective Teachers’ Sense of Belonging and Perceptions of the Community of Inquiry
S Keskin, SS SEFEROĞLU
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 90-114, 2017
5*2017
E-Öğrenme Ortamlarinda Öğrenen Özelliklerine Dayali Etkileşim Profillerinin Belirlenmesi
M Şahin, S Keskin, A Özgür, H Yurdugül
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (2), 172-192, 2017
42017
Eğitsel veri madenciliği ve öğrenme analitikleri bağlamında e-öğrenme verilerinde aykırı gözlemlerin belirlenmesi.
S KESKİN, F AYDIN, H YURDUGÜL
22019
BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Tercihlerine Dayalı Öğrenme Önceliklerinin Belirlenmesi
M ŞAHİN, S KESKİN, H YURDUGÜL
Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (3), 745-764, 2018
2*2018
Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Ve Oyuncu Etkileşiminin Cinsiyete Dayalı Olarak İncelenmesi
S KESKİN, M ŞAHİN, H YURDUGÜL
22017
Blackboard ve Moodle Öğrenim Yönetim Sistemlerinin Psiko Sosyal Boyutlar Açısından Karşılaştırılması
G ÖZKÖK, S KESKİN, T AKIN
22013
Sequential Analysis of Online Learning Behaviors According to E-Learning Readiness
M Şahin, S Keskin, H Yurdugül
Online Teaching and Learning in Higher Education, 117-131, 2020
12020
Öğrencilerin Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortam Performanslarının İncelenmesi Google Döküman Örneği
S KESKİN, H ÇIRALI SARICA, T AKIN, M ERDEM
12015
Acil Uzaktan Ögretim Sürecinde Ders Tasarımı
S Keskin
PANDEMİ VE EĞİTİM, 2020
2020
Kestirim Yöntemleri
S Keskin, H Yurdugül
Eğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri, 2020
2020
E-Öğrenmede Anormal Davranışlar ve Aykırı Değerler
F Aydın, S Keskin, H Yurdugül
Eğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri, 33-48, 2020
2020
Uyarlanabilir Dönüt Sistemi Tasarımı İçin Kullanıcı Profillerinin Belirlenmesi
S Keskin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20