Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimindeki Yeterlilikleri Z Yaylacı, B Aksoy Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB), 19-40, 2016 | 45 | 2016 |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜNE BAŞVURULAN TEZLERİN TEMATİK AÇIDAN İNCELENMESİ (2005-2017) Z Yaylacı, S Büyükalan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 1-19, 2020 | 22 | 2020 |
Normal Gelişim Gösteren Öğrenciler İle Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Metafor Algıları S Büyükalan, Z Yaylacı Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi …, 2018 | 20 | 2018 |
Normal gelişim gösteren öğrenciler ile kaynaştırma öğrencilerinin sosyal bilgiler kavramına ilişkin metafor algıları Z Yaylacı, S Büyükalan Normal Gelişim Gösteren Öğrenciler İle Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal …, 0 | 20* | |
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ K Köksal, Z YAYLACI, YEL Ümit, S Erbaş, B KILCAN Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi 5 (2), 74-87, 2022 | 12 | 2022 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Yön Bulma Becerisinin Kazandırılması Z YAYLACI Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 6 | 2016 |
Zihinsel yetersizliğe sahip öğrencilere yön bulma becerisinin kazandırılması Z Yaylacı, B Aksoy ANADOLU KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ 1 (1), 35-50, 2017 | 4* | 2017 |
Öğretmen yetiştiren akademisyenlerin ve ortaokul öğretmenlerinin kök değerlere ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma S Erbaş, B KILCAN, YEL Ümit, ZY KILIÇ, T PALAZ, T KILCAN Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 360-375, 2022 | 2 | 2022 |
Perceptions of normally developing students and students with special needs regarding the metaphor of social studies concept S Buyukalan, S Yaylaci ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2018 | 1 | 2018 |
Developing an Attitude Scale for Root Values Education B KILCAN, S Erbaş, YEL Ümit, ZY KILIÇ, T Palaz, T KILCAN Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 6 (2), 252-270, 2022 | | 2022 |
Student opinions on the order of importance of the root values and in which course they can be taught better YEL Ümit, B KILCAN, S Erbaş, ZY KILIÇ, T KILCAN, T Palaz Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 4 (2), 212-221, 2022 | | 2022 |
Attitude Scale Development Study on the Education of Root Values B Kılcan, S Erbaş, Ü Yel, Z Yaylacı Kılıç, T Palaz, T Kılcan Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 6 (2), 2022 | | 2022 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Hıdırellez’e İlişkin Algıları Z Yaylacı, T Çetin III.USOBAK, 2018 | | 2018 |
Teachers' Views on Value Education in the Context of Culture and Heritage Learning Area Z Yaylacı Current Trends in Social Studies Education, 217-235, 2018 | | 2018 |
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞE SAHİP ÖĞRENCİLERE YÖN BULMA BECERİSİNİN KAZANDIRILMASI Z YAYLACI, B AKSOY Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD) 1 (1), 2017 | | 2017 |
Yeni Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Yer Alan Değerlendirme Durumlarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Bağlamında İncelenmesi. Z Yaylacı, T Çetin 17.USOS (Sözlü Bildiri), 2017 | | 2017 |
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Yön, Harita, Pusula Kavramlarının Öğretimi Z Yaylacı, B Aksoy V.USBES (Sözlü Bildiri), 2016 | | 2016 |
Student Opinions on the Order of Importance of the Root Values and in Which Course They Can be Taught Better YEL Ümit, B KILCAN, S ERBAŞ, ZY KILIÇ, T KILCAN, T PALAZ Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 4 (2), 212-221, 0 | | |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEKİ YETERLİLİKLERİ1 Z YAYLACI, B AKSOY | | |
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞE SAHİP ÖĞRENCİLERE YÖN HARİTA ve PUSULA KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ Z YAYLACI, B AKSOY | | |