Takip et
Zeynep Yaylacı
Zeynep Yaylacı
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimindeki Yeterlilikleri
Z Yaylacı, B Aksoy
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB), 19-40, 2016
452016
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜNE BAŞVURULAN TEZLERİN TEMATİK AÇIDAN İNCELENMESİ (2005-2017)
Z Yaylacı, S Büyükalan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 1-19, 2020
222020
Normal Gelişim Gösteren Öğrenciler İle Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Metafor Algıları
S Büyükalan, Z Yaylacı
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi …, 2018
202018
Normal gelişim gösteren öğrenciler ile kaynaştırma öğrencilerinin sosyal bilgiler kavramına ilişkin metafor algıları
Z Yaylacı, S Büyükalan
Normal Gelişim Gösteren Öğrenciler İle Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal …, 0
20*
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
K Köksal, Z YAYLACI, YEL Ümit, S Erbaş, B KILCAN
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi 5 (2), 74-87, 2022
122022
Sosyal Bilgiler Dersinde Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Yön Bulma Becerisinin Kazandırılması
Z YAYLACI
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
62016
Zihinsel yetersizliğe sahip öğrencilere yön bulma becerisinin kazandırılması
Z Yaylacı, B Aksoy
ANADOLU KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ 1 (1), 35-50, 2017
4*2017
Öğretmen yetiştiren akademisyenlerin ve ortaokul öğretmenlerinin kök değerlere ilişkin görüşleri: Nitel bir çalışma
S Erbaş, B KILCAN, YEL Ümit, ZY KILIÇ, T PALAZ, T KILCAN
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 360-375, 2022
22022
Perceptions of normally developing students and students with special needs regarding the metaphor of social studies concept
S Buyukalan, S Yaylaci
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2018
12018
Developing an Attitude Scale for Root Values Education
B KILCAN, S Erbaş, YEL Ümit, ZY KILIÇ, T Palaz, T KILCAN
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 6 (2), 252-270, 2022
2022
Student opinions on the order of importance of the root values and in which course they can be taught better
YEL Ümit, B KILCAN, S Erbaş, ZY KILIÇ, T KILCAN, T Palaz
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 4 (2), 212-221, 2022
2022
Attitude Scale Development Study on the Education of Root Values
B Kılcan, S Erbaş, Ü Yel, Z Yaylacı Kılıç, T Palaz, T Kılcan
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 6 (2), 2022
2022
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Hıdırellez’e İlişkin Algıları
Z Yaylacı, T Çetin
III.USOBAK, 2018
2018
Teachers' Views on Value Education in the Context of Culture and Heritage Learning Area
Z Yaylacı
Current Trends in Social Studies Education, 217-235, 2018
2018
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞE SAHİP ÖĞRENCİLERE YÖN BULMA BECERİSİNİN KAZANDIRILMASI
Z YAYLACI, B AKSOY
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD) 1 (1), 2017
2017
Yeni Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Yer Alan Değerlendirme Durumlarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Bağlamında İncelenmesi.
Z Yaylacı, T Çetin
17.USOS (Sözlü Bildiri), 2017
2017
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Yön, Harita, Pusula Kavramlarının Öğretimi
Z Yaylacı, B Aksoy
V.USBES (Sözlü Bildiri), 2016
2016
Student Opinions on the Order of Importance of the Root Values and in Which Course They Can be Taught Better
YEL Ümit, B KILCAN, S ERBAŞ, ZY KILIÇ, T KILCAN, T PALAZ
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 4 (2), 212-221, 0
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEKİ YETERLİLİKLERİ1
Z YAYLACI, B AKSOY
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞE SAHİP ÖĞRENCİLERE YÖN HARİTA ve PUSULA KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ
Z YAYLACI, B AKSOY
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20