Seçmeli zekâ oyunları dersi öğretim programının öğretmenler tarafından değerlendirilmesi (Bir durum çalışması) M Sargın, M Taşdemir Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (75), 1444-1460, 2020 | 18 | 2020 |
İlkokul programında yer alan serbest etkinlikler dersinde öğretmenlerin kendilerini yeterli görme düzeyleri (Şırnak ili örneği) M Sargin Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 11 | 2014 |
Serbest etkinlikler dersinde sınıf öğretmenlerin kendilerini yeterli görme düzeyleri M Taşdemir, M Sargın | 7 | 2015 |
Sınıf öğretmenlerinin serbest etkinlikler dersine ilişkin görüş ve sorunları: Bir durum çalışması (Şırnak ili örneği) M Sargın, M Taşdemir 9th International Balkans Education and Science Congress, 16-18, 2014 | 6 | 2014 |
SEÇMELİ ZEKÂ OYUNLARI DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (Bir Durum Çalışması) M SARGIN, M TAŞDEMİR Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (75), 1444-1460, 2020 | | 2020 |
İlkokullarda Sınıf Tekrarına İlişkin Öğretmen Görüşleri: Bir Durum Çalışması (Kırşehir İli Örneği) M Sargın, A Bayram Sargın, E Yağcı Pegem Akademi 1, 764-775, 2016 | | 2016 |
Bilim Ve Sanat Merkezleri 1. Ve 2. Sınıf Öğrenci Grup Tanılama Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri: Bir Durum Çalışması (Kırşehir İli Örneği) M Sargın, E Gürlen 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016 | | 2016 |
SERBEST ETKİNLİKLER DERSİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİN KENDİLERİNİ YETERLİ GÖRME DÜZEYLERİ M Sargın, M Taşdemir 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi', 2014 | | 2014 |
SEÇMELİ ZEKÂ OYUNLARI DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ M SARGIN, M TAŞDEMİR | | |