Takip et
Ferdi Bişkin
Ferdi Bişkin
Doç. Dr., Necmettin Erbakan Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Markanın pazarlama açısından önemi ve tüketici tercihleri-memnuniyeti çerçevesinde otomobil sahipleri üzerine bir araştırma
F Bişkin
Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2010
104*2010
Sustainable dressing: Consumers' value perceptions towards slow fashion
T Şener, F Bişkin, N Kılınç
Business Strategy and the Environment 28 (8), 1548-1557, 2019
782019
Sağlık İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Araştırması
F Bişkin
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı, 2011
32*2011
İŞ YAŞAMINDA KİŞİSEL MARKA
F Bişkin, K Yasemin
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 11 (21), 555-570, 2011
232011
Subliminal A.Ş: Tüket-İtaat Et
F Bişkin
Elma Yayınevi, 2014
222014
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN HASTA MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: KONYA İLİNDE BİR UYGULAMA
F Bişkin
International Review of Economics and Management 6 (1), 50-72, 2018
202018
Gerçek zamanlı pazarlamanın içerik özellik ve stratejilerinin uzman görüşü ve örnek uygulamalar üzerinden bir değerlendirmesi
D Aydın, F Bişkin, B Gürsoy
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 192-216, 2019
152019
The effects of perceived value, environmental concern and attitude on recycled fashion consumption
T Şener, F Bişkin, N Dündar
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 27 (4 …, 2022
142022
Regional economic effects and marketing of religious tourism: the case of Konya
CC Ozcan, F Bişkin, Ç Şimşek
Handbook of Research on Socio-Economic Impacts of Religious Tourism and …, 2019
132019
Turizm pazarlaması alanında hazırlanmış lisansüstü tezlerin bibliyometrik profili
F BİŞKİN, Ç PEKTAŞ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 20 (4), 2075-2095, 2021
122021
Destinasyon kişiliği ve benlik uyumunun turistlerin davranışsal niyetleri üzerine etkisi
Ü Abdullah, F BİŞKİN
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 127-142, 2020
92020
Understanding the behavioral intentions about holidays in the shadow of the COVID-19 pandemic: Application of protection motivation theory
K Çınar, SZ Kavacık, F Bişkin, M Çınar
Healthcare 10 (9), 1623, 2022
82022
Marka Deneyimi Konusunda Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili
F BİŞKİN, N YILMAZ, Ç PEKTAŞ
Necmettin Erbakan Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 5 (1), 103-118, 2023
42023
Markanın Pazarlama Açısından Önemi Tüketici Tercihleri ve Tatmini Çerçevesinde Otomobil Sahipleri Üzerinde Bir Araştırma
F Bişkin
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı Üretim …, 2004
42004
Otel işletmelerinde e-pazarlama: Konya’da faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otel işletmeleri üzerine bir araştırma
F Bişkin, M Tuncel
Journal of Tourism Theory and Research Online, http://dergipark. gov. tr …, 2018
3*2018
Islamic tourism: management of travel destinations
Y Bilim, F Biskin, IH Kaynak
Marketing Approaches and Problems of Islamic Destinations, CABI, Oxfordshire …, 2019
22019
Marketing approaches and problems of Islamic destinations
Y BILIM, F BISKIN, İH KAYNAK
Islamic tourism: management of travel destinations, 38, 2018
22018
Turizm öğrenimi gören lisans öğrencilerinin Türkiye’nin kültür mirasları ile ilgili bilgi düzey ve deneyimlerinin tespiti
F BİŞKİN, MM ADABALI
International Journal of Social and Economic Sciences 8 (1), 84-96, 2018
22018
Destinasyon Tanıtım Aracı Olarak Etkinliklerin Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Şeb-i Arus Örneği
F BİŞKİN, Sİ ŞAHİN
Ömer Halisdemir Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi 14 (1), 2021
12021
Marka Deneyimi, Algılanan Risk ve Satın Alma Niyeti: Akıllı Telefon Markaları Üzerine Bir İnceleme
B Gökmen, F Bişkin
6. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, 1033-1048, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20