Undergraduate students' experiences in programming: Difficulties and obstacles B Özmen, A Altun Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 5 (3), 9-27, 2014 | 131 | 2014 |
Video paylaşım sitelerinin eğitsel amaçlı kullanımı N Yıldırım, B Özmen 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 1118-1123, 2011 | 58* | 2011 |
Learners’ views regarding the use of social networking sites in distance learning B Özmen, B Atıcı International Review of Research in Open and Distributed Learning 15 (4), 21-42, 2014 | 48 | 2014 |
BİT’in öğrenme öğretme sürecine entegrasyonu ve teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeline eleştirel bir bakış Y Koçak Usluel, B Özmen, FK Çelen Educational Technology Theory and Practice 5 (1), 34-54, 2015 | 47* | 2015 |
Sosyal ağ destekli uzaktan eğitim uygulamalarının öğrenci başarısı ve görüşlerine etkisi B Özmen Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 38 | 2012 |
The effects of social networking sites in distance learning on learners' academic achievements B Özmen, B Atıcı European Journal of Open, Distance and E-Learning 17 (2), 61-75, 2014 | 36 | 2014 |
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının epistemolojik inançlarının incelenmesi C Demirli, YK Türel, B Özmen 10th International Educational Technology Conference, Boğaziçi Üniversitesi …, 2010 | 36* | 2010 |
Integration of information and communication technologies into the teaching-learning process: Existing situation and trends in the literature B Özmen, Y Koçak Usluel, FK Çelen Journal of Theory and Practice in Education 10 (5), 1224-1253, 2014 | 24* | 2014 |
Blog kullanımının sınıf topluluğu duygusuna etkisi B Atıcı, B Özmen 11th International Educational Technology Conference, İstanbul Üniversitesi …, 2011 | 18 | 2011 |
Adapting a residential course to web-based blended learning B Özmen, T Tepe, H Tüzün Eurasian Journal of Educational Research 75 (2018), 115-136, 2018 | 15 | 2018 |
Technology integration into curriculum in different countries B Özmen Various Aspects of ICT Integration in Education, 61-123, 2017 | 10* | 2017 |
Ortaokul öğrencilerine yönelik bilgi işlemsel düşünme becerileri testinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması B Özmen 4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 2016 | 6 | 2016 |
Uzman, aile ve öğretmen gözü ile eğitim yazılımları: EYADES B Özmen, F Varol 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 1118-1123 …, 2011 | 5* | 2011 |
Which university students have more programming resilience? A scale adaptation and learner profile analysis B Özmen Yağız, E Alemdağ Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2023 …, 2023 | | 2023 |
Programlama öğretiminde bilgisayımsal düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik oyun tabanlı bir tasarım modeli önerisi B Özmen Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | | 2020 |
Üniversite öğrencilerinin programlama sürecinde kullandıkları problem çözme stratejilerinin incelenmesi B Özmen, T Tepe, H Tüzün 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Ege …, 2018 | | 2018 |
Üniversite öğrencilerinin öğrenilmiş çaresizlikleri ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi B Özmen, T Tepe, H Tüzün 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Ege …, 2018 | | 2018 |
Uzaktan eğitimde öğrenme yönetim sistemlerinin kullanımı açısından öğretici yeterlilikleri ve rollerinin incelenmesi L Ekici, E Tokluk, B Özmen, O Özdemir 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İnönü …, 2017 | | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin oyunlaştırma destekli bilişim teknolojileri ve yazılım dersine yönelik ilgilerinin ve katılım düzeylerinin belirlenmesi G Gülmez, B Özmen, O Özdemir 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İnönü …, 2017 | | 2017 |
Oyun programlama sürecinde hata ayıklama: Bir yaz kampı deneyimi B Özmen, YK Usluel 4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 2016 | | 2016 |