Undergraduate students' experiences in programming: Difficulties and obstacles B Özmen, A Altun Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 5 (3), 9-27, 2014 | 147 | 2014 |
Video paylaşim sitelerinin eğitsel amaçli kullanimi N Yıldırım, B Özmen Education Sciences 7 (1), 288-295, 2012 | 64* | 2012 |
Learners’ views regarding the use of social networking sites in distance learning B Özmen, B Atıcı International Review of Research in Open and Distributed Learning 15 (4), 21-42, 2014 | 52 | 2014 |
BİT’in öğrenme öğretme sürecine entegrasyonu ve teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeline eleştirel bir bakış Y Koçak Usluel, B Özmen, FK Çelen Educational Technology Theory and Practice 5 (1), 34-54, 2015 | 51* | 2015 |
Sosyal ağ destekli uzaktan eğitim uygulamalarının öğrenci başarısı ve görüşlerine etkisi B Özmen Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 40 | 2012 |
The effects of social networking sites in distance learning on learners' academic achievements B Özmen, B Atıcı European Journal of Open, Distance and E-Learning 17 (2), 61-75, 2014 | 38 | 2014 |
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının epistemolojik inançlarının incelenmesi C Demirli, YK Türel, B Özmen 10th International Educational Technology Conference, Boğaziçi Üniversitesi …, 2010 | 38* | 2010 |
Molecular Characterization of Methicillin-Resistant Staphylococcus aureus Bloodstream Isolates in a Turkish University Hospital Between 2002 and 2012 A Tekeli, DN Ocal, BB Ozmen, ZC Karahan, I Dolapci Microbial Drug Resistance 22 (7), 564-569, 2016 | 26 | 2016 |
Integration of information and communication technologies into the teaching-learning process: Existing situation and trends in the literature B Özmen, Y Koçak Usluel, FK Çelen Journal of Theory and Practice in Education 10 (5), 1224-1253, 2014 | 25* | 2014 |
Adapting a residential course to web-based blended learning B Özmen, T Tepe, H Tüzün Eurasian Journal of Educational Research 75 (2018), 115-136, 2018 | 18 | 2018 |
Blog kullanımının sınıf topluluğu duygusuna etkisi B Atıcı, B Özmen 11th International Educational Technology Conference, İstanbul Üniversitesi …, 2011 | 17 | 2011 |
Technology integration into curriculum in different countries B Özmen Various Aspects of ICT Integration in Education, 61-123, 2017 | 9* | 2017 |
Ortaokul öğrencilerine yönelik bilgi işlemsel düşünme becerileri testinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması B Özmen 4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 2016 | 8 | 2016 |
Uzman, aile ve öğretmen gözü ile eğitim yazılımları: EYADES B Özmen, F Varol 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 1118-1123 …, 2011 | 6* | 2011 |
Programlama öğretiminde bilgisayımsal düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik oyun tabanlı bir tasarım modeli önerisi B Özmen Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 1 | 2020 |
Understanding resilience in programming: A scale adaptation and analysis of individual differences B Ozmen Yagiz, E Alemdag Education and Information Technologies, 1-35, 2024 | | 2024 |
Bilgisayımsal düşünme becerilerinin oyun programlama aracılığıyla geliştirilmesi: Ortaokul öğrencileri için bir çerçeve B Özmen Yağız, YK Usluel Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (2), 467-486, 2024 | | 2024 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının yapay zeka kavramına ilişkin metaforik algıları B Özmen Yağız XI International Eurasian Educational Research Congress (EJER) 2024, 2024 | | 2024 |
Which university students have more programming resilience? A scale adaptation and learner profile analysis B Ozmen Yagiz, E Alemdag Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2023 …, 2023 | | 2023 |
Üniversite öğrencilerinin programlama sürecinde kullandıkları problem çözme stratejilerinin incelenmesi B Özmen, T Tepe, H Tüzün 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Ege …, 2018 | | 2018 |