Takip et
Emel Tanyeri Mazıcı
Emel Tanyeri Mazıcı
erciyes.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Adolf Hitler’in korku çekiciliği bağlamında kamu spotu reklamlarında kullanımı
E Tanyeri Mazıcı, C Çakı
Erciyes İletişim Dergisi 5 (3), 290-306, 2018
1042018
Televizyon Programlarinda Ürün Yerleştirme:“Survivor All Star” Örneği
ET Mazıcı, NB Ateş, A Yıldırım
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi 9 (4), 238-257, 2017
242017
Nüfuz Pazarlaması (Influencer Marketing) ve Satın Alma Davranışı İlişkisi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerinden Bir Araştırma
ET MAZICI, H TOPRAK
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (31), 1-1, 2020
17*2020
Kültürel diplomasi aracılığıyla ülke imajı: Orta Asya Türk Cumhuriyetleri perspektifinden bir araştırma
ET Mazıcı, T Kodal
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (39), 965-974, 2015
172015
Destinasyon tanıtımında halkla ilişkiler:(turistik tüketici perspektifinden diyalog eksenli bir bakış)
E Tanyeri
Literatürk Academia, 2015
132015
Covid-19 Pandemi Sürecinde Dijital Diplomasi: TC Dışişleri Bakanlığı Üzerine Bir Araştırma.
ET Mazıcı
Electronic Turkish Studies 15 (4), 2020
92020
Postmodern tüketim ve dijital ortama yansımaları: Netflix üzerine bir değerlendirme
ET MAZICI, EN Can
Selçuk İletişim 14 (2), 832-858, 2021
72021
TÜKETİM TOPLUMUNDA GÖZETİM UYGULAMALARI VE TÜKETİCİ BAKIŞ AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
ET MAZICI
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 6 (1), 149-171, 2018
72018
İLETİŞİM ARAŞTIRMALARINDA 2006-2016 YILLARI ARASINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNE İLİŞKİN BİR DURUM DEĞERLENDİRMESİ
E Davulcu, ET MAZICI
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 8 (1), 55-73, 2017
62017
Reklamın Değişen Yüzünde Çevrim İçi Davranışsal Reklamcılık: İnternet Kullanıcıları Perspektifinden Bir Araştırma
A Nilay, ET MAZICI
Erciyes İletişim Dergisi 7 (2), 1453-1479, 2020
42020
Kültür Endüstrisi Aracı Olarak Dijital Yayıncılık: Dijital Tv Platformları Üzerine Durum Çalışması
ET MAZICI, B Mehmet
İletişim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 3 (1), 133-166, 2023
32023
Sosyal medya perspektifinden gerilla pazarlama ve bir araştırma
M Burç, E Tanyeri
Aksaray Üniversitesi, 2021
32021
Job satisfaction in terms of social gender equality in employees and its effect on the corporate reputation: The sample of ERU academicians
ET MAZICI, K Gölgeli
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (2), 508-518, 2017
32017
Post-Truth Dönem ve Twıtter Kullanıcılarının Hakikate Bakışı Üzerine Bir Araştırma
E Yıldırım, ET Mazıcı
Erciyes Akademi 35 (Özel sayı), 742-768, 2021
22021
Küreselleşme perspektifinden insan doğası ve halkla ilişkiler faaliyetlerinin dönüşümü üzerine bir inceleme
ET Mazıcı
Akdeniz İletişim, 96, 2017
22017
Kullanıcı türevli içeriklerin satın alma davranışına etkisi üzerine bir araştırma
T BAMYACIOĞLU, ET MAZICI
Turkish Journal of Marketing 6 (2), 143-159, 2021
12021
OKUYUCULARIN YEREL GAZETELERİ TERCİHLERİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER VE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER İTİBARI İLE ALGISAL FARKLILIKLAR
K GÜLLÜ, M KACUR, E TANYERİ
Öneri Dergisi 8 (32), 271-282, 2009
12009
Burcu Şahan
ET Mazıcı
Humanities 19 (1), 1-19, 2024
2024
DESTİNASYON VE ÜLKE TANITIM FİLMLERİNİN ORYANTALİZM AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
H İLHAN, ET MAZICI
Erciyes Akademi 36 (4), 1766-1791, 2022
2022
Kadın Araştırma ve Uygulama Merkezlerinin Halkla İlişkiler Rolleri: Durum Çalışması
NB Ateş, ET Mazıcı
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 100-129, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20