Takip et
CANER ÜNAL
CANER ÜNAL
Assistant Professor Dr., Antalya Bilim University, School of Tourism, Tourism Management
antalya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Conflict management styles of professional tour guides: A cluster analysis
M Caber, C Ünal, AD Cengizci, A Güven
Tourism Management Perspectives 30, 89-97, 2019
392019
A study of domestic honeymoon tourism in Turkey
C Ünal, A Dursun, M Caber
European Journal of Tourism, Hospitality and Recreation 8 (1), 65-74, 2017
212017
Turist Rehberlerinin Mesleki Yeterliliklerinin Destinasyon İmajına ve Memnuniyetine Etkisi
Ü Caner, M CABER
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 30 (1), 82-92, 2019
162019
Do tourists have different motivations for online travel purchasing? A segmentation of the Russian market
T Albayrak, A Dursun, C Ünal
Journal of Vacation Marketing, 1356766718814091, 2019
162019
Profesyonel turist rehberlerinin mesleki yeterliliklerinin turistlerin destinasyon imaj algısı ve genel memnuniyeti üzerine etkisi (Alman turistlere yönelik Antalya şehir …
C Ünal
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
152015
Antalya’nın Destinasyon Kişiliği ve İmajına İlişkin Keşfedici Bir Araştırma
FÖ GÜZEL, Y YAĞMUR, Ö ERDEM, S KARASAKAL, C ÜNAL
Journal of Yaşar University 13 (50), 125-139, 2018
142018
Motivation-based Segmentation of Cruise Tourists: A Case Study on International Cruise Tourists Visiting Kuşadasi, Turkey
M Caber, T Albayrak, C Ünal
Tourism in Marine Environments 11 (2-3), 101-108, 2016
132016
Otel yöneticilerinin 2016 Türkiye turizm krizine ilişkin öngörüleri ve kriz yönetim uygulamaları
Y YILMAZ, Ü Caner, A DURSUN
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 14 (56), 468-488, 2019
92019
Turizm rehberliği uzmanlaşma eğitiminde farkındalık yaratma: turizm paydaşlarına yönelik bir durum çalışması
A Güven, C Ünal, M Caber
I. Turizm Rehberliği Kongresi, 2018
72018
Fiyat-Kalite İlişkisi Ve Yenilik Merakının Turistlerin Yerel Yiyecek Satın Alma Niyetine Etkisi., 17
B Özdemir, G Yılmaz, C Ünal
17. Ulusal Turizm Kongresi, 20-23 Ekim 2016, Muğla, Türkiye, 232-243, 2016
62016
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
Ö Güzel, C Ünal, İ Şahin
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism 25 (2), 239-268, 2024
32024
Aziz Nikolaos ve Kilisesi: Likya’da bir Hac Merkezi
C Ünal
Anadolu’da İnanç Turizmi Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar, 376-387, 2020
22020
YURT DIŞI REHBERLİĞİ ALANINDA UZMANLAŞMA
C Ünal
TURİST REHBERLİĞİNDE UZMANLAŞMA Özel İlgi Turlarından Özel Konulara, 393-417, 2019
2*2019
The Effects of Distribution Channels on the Selling Prices of Hotels in Time of Crisis
Y Yılmaz, C Ünal, A Dursun
World Academy of Science, Engineering and TechnologyInternational Journal of …, 2019
22019
The Role of Geographical Indications in Faith Tourism: The Case of the Route of the Seven Churches
C Ünal, Ç Çavuşoğlu McKenzie
Detay Yayıncılık, 2023
12023
Turizm rehberliği lisansüstü eğitiminde alan dışı öğrenci alımı paradoksu
Ü Caner, Ö Güzel, M Yaşar, FN Keleş
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 32 (2), 184-200, 2021
12021
Alternatif Turizm Seçenekleri ve Kültür
C Ünal
Halkbilimi Baglamında Türkiye’de Kültürel Turizm ve Eglence Kültürü, 88-105, 2021
12021
Organize Turlarda Turistlerin Rehber ve Grup Üyesi Etkileşimleri ile Grup Uyumu Algıları
C Ünal
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Antalya, 2020
12020
Turist Rehberlerinin Psikolojik Dayanıklılığının Psikolojik İyi Oluş ve Yaşam Kalitesi Üzerindeki İlişkisinde İyimserliğin Aracılık Rolü
R Ehtiyar, P Ünal Caner ve Oluk
II. Turizm Rehberliği Kongresi, Adnan Menderes Üniversitesi Turizm Fakültesi, 2019
12019
Impacts of Operational Management Proficiency Levels of Hotels on Operational and Marketing Related Decisions in Time of Crisis
Y Yilmaz, C Unal, A Dursun
Ottoman:Journal of Tourism&Management Research 3 (Issue.2), 290-305, 2018
12018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20