Follow
Canan Akyol
Canan Akyol
Verified email at deu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Metaforların kullanım alanları ve faydaları
C Akyol
Pegem Atıf İndeksi, 51-89, 2017
292017
Öğretmen adaylarının kültür kavramına ilişkin metaforları
C AKYOL, Ö KIZILTAN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 937-961, 2019
132019
Sekizinci sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersindeki barış eğitimi algılarının incelenmesi
C Akyol
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2015
92015
SOSYAL BİLGİLERDE DEĞERLER EĞİTİMİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ
C DÖNMEZ, C AKYOL
IJOESS 8 (30), 2017
8*2017
Sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki becerilerin 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitabında yer alan etkinlikler kapsamında incelenmesi
N Gümüş, C Akyol, G Avcı, Ö Dikicigil
72019
Prospective teachers’ views about creating websites for social studies teaching in distance education
C Akyol, G Avcı, Ö Dikicigil
Pegem Journal of Education and Instruction 11 (4), 9-19, 2021
62021
Emile Durkheim: Üçüncü Fransa Cumhuriyeti'nde öğretmenlerin eğitimcisi ve eğitim görüşleri
B Ata, C Akyol, A Pehlivan, MO Bayat, M Canal
Pegem Yayınları, 2013
62013
Emile Durkheim; Üçüncü Fransa Cumhuriyeti’nde Öğretmenlerin Eğitimcisi ve Eğitim Görüşleri
C Akyol, A Pehlivan, MO Bayat, M Canal
Ankara, Pegem Akademi Yayınları, 2013
42013
Sekizinci sınıf öğrencilerinin küresel sorunlara yönelik görüşleri
O SABANCI, M FAİZ, C AKYOL
International Journal of Eurasia Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı 8 (28), 2017
22017
Opinions of social studies teachers about vocational education design: Sosyal bilgiler öğretmenlerinin mesleki gelişimine ilişkin görüşler
M Şahin, S Şahin, C Akyol, H Sucuoğlu
Journal of Human Sciences 19 (4), 680-692, 2022
2022
The views of history teachers on the design of vocational education: Tarih öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitim programına ilişkin görüşleri
M Şahin, S Şahin, C Akyol, H Sucuoğlu
Journal of Human Sciences 19 (4), 693-702, 2022
2022
Art Based Social Studies Learning Experiences of Fifth Grade Students
C Akyol, C Dönmez
International Journal of Eurasian Education and Culture 6 (15), 2321-2358, 2021
2021
The views of history teachers on the design of vocational education
M Şahin, S Şahin, C Akyol, H Sucuoğlu
Sürdürülebilir Kalkınma ve İklim Değişikliği ile İlgili Değer Yüklü İfadelerin Kabul Edilebilirliği: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri
C YEŞİLBURSA, C AKYOL
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Savaş ve Barış Algıları
C AKYOL, C DÖNMEZ
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları
O SABANCI, M FAİZ, C AKYOL
Ücretli öğretmenlik Yapan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal ve Mesleki Yaşantıları
C AKYOL, C DÖNMEZ
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17