Metaforların kullanım alanları ve faydaları C Akyol Pegem Atıf İndeksi, 51-89, 2017 | 29 | 2017 |
Öğretmen adaylarının kültür kavramına ilişkin metaforları C AKYOL, Ö KIZILTAN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 937-961, 2019 | 13 | 2019 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersindeki barış eğitimi algılarının incelenmesi C Akyol Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2015 | 9 | 2015 |
SOSYAL BİLGİLERDE DEĞERLER EĞİTİMİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ C DÖNMEZ, C AKYOL IJOESS 8 (30), 2017 | 8* | 2017 |
Sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki becerilerin 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitabında yer alan etkinlikler kapsamında incelenmesi N Gümüş, C Akyol, G Avcı, Ö Dikicigil | 7 | 2019 |
Prospective teachers’ views about creating websites for social studies teaching in distance education C Akyol, G Avcı, Ö Dikicigil Pegem Journal of Education and Instruction 11 (4), 9-19, 2021 | 6 | 2021 |
Emile Durkheim: Üçüncü Fransa Cumhuriyeti'nde öğretmenlerin eğitimcisi ve eğitim görüşleri B Ata, C Akyol, A Pehlivan, MO Bayat, M Canal Pegem Yayınları, 2013 | 6 | 2013 |
Emile Durkheim; Üçüncü Fransa Cumhuriyeti’nde Öğretmenlerin Eğitimcisi ve Eğitim Görüşleri C Akyol, A Pehlivan, MO Bayat, M Canal Ankara, Pegem Akademi Yayınları, 2013 | 4 | 2013 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin küresel sorunlara yönelik görüşleri O SABANCI, M FAİZ, C AKYOL International Journal of Eurasia Social Sciences (ICOESS) Özel Sayısı 8 (28), 2017 | 2 | 2017 |
Opinions of social studies teachers about vocational education design: Sosyal bilgiler öğretmenlerinin mesleki gelişimine ilişkin görüşler M Şahin, S Şahin, C Akyol, H Sucuoğlu Journal of Human Sciences 19 (4), 680-692, 2022 | | 2022 |
The views of history teachers on the design of vocational education: Tarih öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitim programına ilişkin görüşleri M Şahin, S Şahin, C Akyol, H Sucuoğlu Journal of Human Sciences 19 (4), 693-702, 2022 | | 2022 |
Art Based Social Studies Learning Experiences of Fifth Grade Students C Akyol, C Dönmez International Journal of Eurasian Education and Culture 6 (15), 2321-2358, 2021 | | 2021 |
The views of history teachers on the design of vocational education M Şahin, S Şahin, C Akyol, H Sucuoğlu | | |
Sürdürülebilir Kalkınma ve İklim Değişikliği ile İlgili Değer Yüklü İfadelerin Kabul Edilebilirliği: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri C YEŞİLBURSA, C AKYOL | | |
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Savaş ve Barış Algıları C AKYOL, C DÖNMEZ | | |
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları O SABANCI, M FAİZ, C AKYOL | | |
Ücretli öğretmenlik Yapan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal ve Mesleki Yaşantıları C AKYOL, C DÖNMEZ | | |