Follow
Serhat Karaoğlan
Serhat Karaoğlan
Asst. Prof., Department of Business Administration, Kırıkkale University
Verified email at kku.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
BİST XKMYA işletmelerinin finansal performanslarının çok kriterli karar verme yöntemleri ile ölçümü ve yöntemlerin karşılaştırılması
S Karaoğlan, S Şahin
Ege Akademik Bakış 18 (1), 63-80, 2018
732018
Türkiye’de Kripto Para Farkındalığı ve Kripto Para Kabul Eden İşletmelerin Motivasyonları
S Karaoğlan, T Arar, O Bilgin
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi 6 (2), 15-28, 2018
652018
DEMATEL ve VIKOR Yöntemleriyle Dış Kaynak Seçimi: Otel İşletmesi Örneği
S Karaoğlan
Akademik Bakış Dergisi, 9-24, 2016
452016
DEMATEL ve AHP Yöntemleri İle İşletmelerin Satın Alma Problemine Bütünleşik Bir Yaklaşım, DSLR Kamera Örneği
S Karaoğlan, S Şahin
İşletme Araştırmaları Dergisi 8 (2), 359-375, 2016
322016
BİST Kimya Petrol Plastik Endeksi’ndeki (XKMYA) İşletmelerin Finansal Performanslarının Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri İle Ölçümü
S Karaoğlan
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
242016
Effect of Environmental Awareness on Willingness to Pay for Renewable Energy
S Karaoğlan, T Durukan
IJBMI 5 (12), 42-48, 2016
122016
Office Location Selection by Fuzzy AHP and VIKOR
T Arar, S Karaoğlan, C Dirik
International Journal of Information and Decision Sciences 11 (1), 36-54, 2019
72019
Gelişmekte Olan Piyasa Ekonomilerinin İhracat Performansının Bulanık AHP ve TOPSIS Yöntemi ile Değerlendirilmesi
N Işık, Ö Engeloğlu, S Karaoğlan
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (3), 113-128, 2018
72018
Akademide İşyeri Sapma Davranışlarının AHP ile Belirlenmesi
T Arar, M Öneren, S Karaoğlan, ES Arar
I. International Congress of Political, Economic and Financial Analysis …, 2018
5*2018
Dijital Pazarlama Çağında Çevrimiçi Alışverişin Fayda ve Risk Algısı
S Karaoğlan, T Durukan
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (2), 1072-1082, 2020
42020
Dijital Pazarlama Çağında Mobil Alışverişin Algılanan Faydasına İlişkin Bir Ölçek Geliştirme ve Uygulama
S Karaoğlan
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
32020
Selection Of E-Commerce Entrance Channel By AHP And TOPSIS Methods
T Durukan, S Karaoğlan, C Kartal
32017
Antecedents of The Mobile Shopping: A Scale Development and Validation
S Karaoglan, T Durukan
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2022
22022
A Research on the Impact of the COVID-19 Pandemic on Tourism and the Future of Tourism from a Business and Consumer Perspective
S Karaoğlan
Conference: MTCON’21 - Conference on Managing Tourism Across Continents, 180-182, 2021
22021
Online Retail Food Shopping During The Covid-19 Pandemic Period
S Karaoğlan, AB Hamşıoğlu
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2022
12022
Evaluation of Consumers' Selection Criteria for Mobile Shopping Applications with Fuzzy AHP
S Karaoğlan
ICBM, 120, 2021
12021
Tüketicilerin Organik Gıdaları Satın Alma Niyetine Etki Eden Tasarruf Eğilimi, İnanç ve Çevresel Faktörlerin İncelenmesi
NÇ Çetinkaya, T Durukan, S Karaoğlan
Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi 11 (2), 731-754, 2021
1*2021
Tüketici Rezonansının Sosyal Medya Sitelerinden Satın Alma Niyetine Etkisi
S Karaoğlan, NÇ Çetinkaya, T Durukan
Beykoz Akademi Dergisi 9 (1), 182-198, 2021
12021
The Challenges of the Turkish Music-Entertainment Industry During the Covid-19 Pandemic
S Karaoğlan
Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Science …, 2021
12021
Gelişmekte Olan Piyasa Ekonomilerinin İhracat Performansının Bulanık AHP ve TOPSIS Yöntemi ile Değerlendirilmesi
N IŞIK, Ö ENGELOĞLU, S KARAOĞLAN
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (3), 113-128, 2018
12018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20