Follow
Prof. Dr. Gözde AKOĞLU
Prof. Dr. Gözde AKOĞLU
Izmir Katip Celebi University
Verified email at ikcu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
COVID-19 ve izolasyon sürecinin çocuklar üzerindeki olası psikososyal etkileri
G Akoğlu, BT Karaaslan
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi 5 (2), 99-103, 2020
1522020
Okuryazarlık sürecinde aile katılımının rolü
GÜL Gözde
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 8 (01), 17-32, 2007
1392007
Özel gereksinimli çocuklar ve özel eğitim
N Baykoç, E Acar, İ Artan, P Bayhan, E Belgin, Z Çetin, Ö Doğan, ...
Eğiten Kitap, 2017
1052017
Etkileşimli Kitap Okuma: Korunmaya Muhtaç Çocukların Alıcı ve İfade Edici Dil Becerilerine Etkileri.
G Akoğlu, C Ergül, Y Duman
Ilkogretim Online 13 (2), 2014
1052014
Okul Öncesi Öğretmenlerinin" Erken Okuryazarlık" Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları.
C Ergül, G Karaman, G Akoğlu, M Tufan, A Dolunay Sarıca, ...
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
962014
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem
C Ergül, AD Sarıca, G Akoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (2 …, 2016
912016
Okul Öncesi Dönemde Sesbilgisel Farkındalık Eğitimi Phonological Awareness Training in PreSchool Period
F TURAN, A Gözde
Education 36 (161), 2011
85*2011
Ana sınıflarında gerçekleştirilen birlikte kitap okuma etkinliklerinin" etkileşimli kitap okuma” bağlamında incelenmesi
C Ergül, G AKOĞLU, A SARICA, M TUFAN, G KARAMAN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 2015
762015
First-language skills of bilingual Turkish immigrant children growing up in a Dutch submersion context
G Akoğlu, K Yağmur
21st Century Pre-school Bilingual Education, 104-119, 2020
632020
Dialogic reading: Its effectiveness on receptive and expressive language of children in need of protection
G Akodlu, C Ergul, Y Duman
Elementary Education Online 13 (2), 622-39, 2014
592014
The home literacy environments of Turkish kindergarteners: Does SES make a difference?
C Ergul, AD Sarica, G Akoglu, G Karaman
552017
PHONOLOGICAL AWARENESS AS AN EDUCATIONAL INTERVENTION APPROACH: EFFECTS ON READING SKILLS WITH MENTALLY RETARDED CHILDREN
G AKOĞLU, F TURAN
40*2012
Early Precursor of Reading: Acquisition of Phonological Awareness Skills.
F Turan, G Gul
Educational Sciences: Theory and Practice 8 (1), 279-284, 2008
372008
An adapted dialogic reading program for Turkish Kindergarteners from low socio-economic backgrounds.
C Ergül, G Akoğlu, AD Sarıca, G Karaman, M Tufan, Z Bahap-Kudret, ...
Journal of Education and Training Studies 4 (7), 169-184, 2016
362016
Gelisimsel Dil Bozukluklarinda Söz Dizimi Anlama ve Sözel Çalisma Bellegi Iliskisinin Incelenmesi
G Akoglu, F Acarlar
Türk Psikoloji Dergisi 29 (73), 89, 2014
312014
Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması
C Ergül, G Akoğlu, G Karaman, AD Sarıca
30*2017
Home literacy environment and phonological awareness skills in preschool children.
F Turan, G Akoğlu
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi [Hacettepe University …, 2014
29*2014
Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy
C Ergül, G Karaman, G Akoğlu, M Tufan, AD Sarıca, ZB Kudret
Elementary Education Online 13 (4), 1449-1472, 2014
262014
The reliability and validity of the home early literacy environment questionnaire
A SARICA, C Ergül, G Akoğlu, K DENİZ, G Karaman, Z BAHAP KUDRET, ...
International Online Journal of Educational Sciences 6 (2), 2014
262014
Erken okuryazarlık becerilerinin tarihsel gelişimi, kuramsal temelleri ve kapsamı
B AKMAN, F TURAN, Z TEMEL, G AKOĞLU, H BEKİR, M SAÇKES, ...
Hedef Cs, 2017
252017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20