COVID-19 ve izolasyon sürecinin çocuklar üzerindeki olası psikososyal etkileri G Akoğlu, BT Karaaslan İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi 5 (2), 99-103, 2020 | 152 | 2020 |
Okuryazarlık sürecinde aile katılımının rolü GÜL Gözde Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 8 (01), 17-32, 2007 | 139 | 2007 |
Özel gereksinimli çocuklar ve özel eğitim N Baykoç, E Acar, İ Artan, P Bayhan, E Belgin, Z Çetin, Ö Doğan, ... Eğiten Kitap, 2017 | 105 | 2017 |
Etkileşimli Kitap Okuma: Korunmaya Muhtaç Çocukların Alıcı ve İfade Edici Dil Becerilerine Etkileri. G Akoğlu, C Ergül, Y Duman Ilkogretim Online 13 (2), 2014 | 105 | 2014 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin" Erken Okuryazarlık" Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları. C Ergül, G Karaman, G Akoğlu, M Tufan, A Dolunay Sarıca, ... Ilkogretim Online 13 (4), 2014 | 96 | 2014 |
Etkileşimli Kitap Okuma: Dil ve Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Etkili Bir Yöntem C Ergül, AD Sarıca, G Akoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (2 …, 2016 | 91 | 2016 |
Okul Öncesi Dönemde Sesbilgisel Farkındalık Eğitimi Phonological Awareness Training in PreSchool Period F TURAN, A Gözde Education 36 (161), 2011 | 85* | 2011 |
Ana sınıflarında gerçekleştirilen birlikte kitap okuma etkinliklerinin" etkileşimli kitap okuma” bağlamında incelenmesi C Ergül, G AKOĞLU, A SARICA, M TUFAN, G KARAMAN Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 2015 | 76 | 2015 |
First-language skills of bilingual Turkish immigrant children growing up in a Dutch submersion context G Akoğlu, K Yağmur 21st Century Pre-school Bilingual Education, 104-119, 2020 | 63 | 2020 |
Dialogic reading: Its effectiveness on receptive and expressive language of children in need of protection G Akodlu, C Ergul, Y Duman Elementary Education Online 13 (2), 622-39, 2014 | 59 | 2014 |
The home literacy environments of Turkish kindergarteners: Does SES make a difference? C Ergul, AD Sarica, G Akoglu, G Karaman | 55 | 2017 |
PHONOLOGICAL AWARENESS AS AN EDUCATIONAL INTERVENTION APPROACH: EFFECTS ON READING SKILLS WITH MENTALLY RETARDED CHILDREN G AKOĞLU, F TURAN | 40* | 2012 |
Early Precursor of Reading: Acquisition of Phonological Awareness Skills. F Turan, G Gul Educational Sciences: Theory and Practice 8 (1), 279-284, 2008 | 37 | 2008 |
An adapted dialogic reading program for Turkish Kindergarteners from low socio-economic backgrounds. C Ergül, G Akoğlu, AD Sarıca, G Karaman, M Tufan, Z Bahap-Kudret, ... Journal of Education and Training Studies 4 (7), 169-184, 2016 | 36 | 2016 |
Gelisimsel Dil Bozukluklarinda Söz Dizimi Anlama ve Sözel Çalisma Bellegi Iliskisinin Incelenmesi G Akoglu, F Acarlar Türk Psikoloji Dergisi 29 (73), 89, 2014 | 31 | 2014 |
Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması C Ergül, G Akoğlu, G Karaman, AD Sarıca | 30* | 2017 |
Home literacy environment and phonological awareness skills in preschool children. F Turan, G Akoğlu Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi [Hacettepe University …, 2014 | 29* | 2014 |
Early childhood teachers’ knowledge and classroom practices on early literacy C Ergül, G Karaman, G Akoğlu, M Tufan, AD Sarıca, ZB Kudret Elementary Education Online 13 (4), 1449-1472, 2014 | 26 | 2014 |
The reliability and validity of the home early literacy environment questionnaire A SARICA, C Ergül, G Akoğlu, K DENİZ, G Karaman, Z BAHAP KUDRET, ... International Online Journal of Educational Sciences 6 (2), 2014 | 26 | 2014 |
Erken okuryazarlık becerilerinin tarihsel gelişimi, kuramsal temelleri ve kapsamı B AKMAN, F TURAN, Z TEMEL, G AKOĞLU, H BEKİR, M SAÇKES, ... Hedef Cs, 2017 | 25 | 2017 |