Hizmet içi eğitimin öğretmenlerin öğretim yöntem ve tekniklerine ilişkin bilgilerine etkisi: Öpyep örneği F Önen, H Mertoğlu, M Saka, A Gürdal Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 9-23, 2009 | 126 | 2009 |
Hizmet İçi Eğitimin Öğretmenlerin Proje ve Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Bilgilerine ve Proje Yapma Yeterliklerine Etkisi: Öpyep Örneği. F Önen, H Mertoğlu, M Saka, A Gürdal Journal of Kirsehir Education Faculty 11 (1), 2010 | 97 | 2010 |
Bireylerin Teknoloji Kullanimi Problem Çözme Yetenekleri ile Iliskili Midir? H MERTOGLU, A Öztuna TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 3 (1), 2004 | 82 | 2004 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının farklı öğrenme ortamlarında gerçekleştirdikleri okul dışı etkinliklere ilişkin görüşleri H MERTOĞLU İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 4 (1), 37-60, 2019 | 38 | 2019 |
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğretim stillerinin ve yapılandırmacı öğrenme ortamına ilişkin algılarının öğretim uygulamalarına etkileri H Mertoğlu PQDT-Global, 2011 | 33 | 2011 |
Öğrencilerin oluşturdukları analojilerin öğrenmeye etkisi F Şahin, H Mertoğlu, A Çömek Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, 2001 | 22 | 2001 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kaynaştırma uygulamaları yeterlikleri H MERTOĞLU, OT SARI, A PUSMAZ, MD BALÇIN Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 51 …, 2020 | 21 | 2020 |
Equipment Use in Biology Teaching. H Sayan, H Mertoglu Journal of Educational Issues 6 (1), 357-371, 2020 | 13 | 2020 |
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin beslenme kavramını öğrenmelerinde aktif öğrenme yöntemlerinin etkisi H Mertoğlu PQDT-Global, 2002 | 13* | 2002 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE İHTİYAÇLARI H MERTOĞLU The Journal of Academic Social Science 66 (66), 343-365, 2019 | 11 | 2019 |
Opinions of science pre-service teachers on out-of-school activities conducted in different learning environments H Mertoğlu Journal of Research in Informal Environments 4 (1), 37-60, 2019 | 10 | 2019 |
The effects of in service training on teachers’ knowledge about project-based learning and competencies for conducting projects: Öpyep case F Önen, H Mertoğlu, M Saka, A Gürdal Ahi Evran University Journal of Education Faculty 11 (1), 137-158, 2010 | 10 | 2010 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Kapsamında Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri ZBG Hatice MERTOĞLU, Hacer Efe Journal of Sustainable Educational Studies (JSES) 1 (1), 13-25, 2020 | 9* | 2020 |
Teori ve uygulamada yapılandırmacı yaklaşım H MERTOĞLU, A GÜRDAL, EM AKGÜL Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal, 145-165, 2019 | 8 | 2019 |
Öğretmen yetiştirme programlarında otizm farkındalığı: fen bilgisi eğitimi örneği EM Akgül, H Mertoğlu Journal of Individual Differences in Education 2 (1), 31-41, 2020 | 7 | 2020 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMAYA İLİŞKİN TUTUMLARININ ÖĞRETİM STİLLERİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ H MERTOĞLU Kesit Akademi Dergisi, 127-152, 2018 | 7 | 2018 |
Investigation of the Opinions of Science Teachers about Homework. H Sayan, H Mertoglu Journal of Education and Learning 9 (2), 232-241, 2020 | 6 | 2020 |
Bireyselleştirilmiş öğretim planı hazırlama becerisine sahip farklı branşlardaki öğretmen adaylarının kaynaştırma uygulamaları hakkındaki görüşleri MD BALÇIN, F COŞTU, H MERTOĞLU Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1194-1217, 2019 | 6 | 2019 |
The effects of in-service training on teachers’ knowledge about teaching methods and techniques F Önen, H Mertoğlu, M Saka, A Gürdal Ahi Evran University Journal of Faculty of Education 10 (3), 9-23, 2009 | 6 | 2009 |
Prospective elementary science teachers' gdo awareness H AKGUL, Ö AFACAN, H MERTOGLU Sakarya University Journal of Education 3 (2), 80-89, 2013 | 5 | 2013 |