ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ) A Altunçekiç, S Yaman, Ö Koray Kastamonu Eğitim Dergisi, 93, 2005 | 540 | 2005 |
Fen öğrenmeye yönelik motivasyon ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması Y Dede, S Yaman Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 2 (1 …, 2008 | 480 | 2008 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA S Yaman, ÖC Koray, A Altunçekiç Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 355-366, 2004 | 356 | 2004 |
Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi S Yaman, N Yalçın İlköğretim Online 4 (1), 42-52, 2005 | 288 | 2005 |
Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin öğrenme ürünlerine etkisi S Yaman Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2003 | 216 | 2003 |
Fen eğitiminde özel öğretim yöntemleri I-II O Karamustafaoğlu, S Yaman Anı Yayıncılık, 2015 | 190 | 2015 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin soru sorma becerilerinin Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi Ö Koray, S Yaman Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 317-324, 2002 | 170* | 2002 |
FEN EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ PROBLEM ÇÖZME VE ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ S Yaman, N Yalçın Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29), 229-236, 2005 | 168 | 2005 |
Fen ve matematik eğitiminde proje çalışmalarının yeri, önemi ve değerlendirilmesi Y Dede, S Yaman Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 2003 | 166 | 2003 |
Öğrencilerin fen ve teknoloji ve matematik dersine yönelik motivasyon düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi S Yaman, Y Dede Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 52 (52), 615-638, 2007 | 137 | 2007 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Kurma ve Problem Çözme Becerilerinin Belirlenmesi. Y Dede, S Yaman Eurasian Journal of Educational Research, 41-56, 2005 | 101 | 2005 |
Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi S Yaman Journal of Turkish Science Education 2 (1), 56-70, 2005 | 99* | 2005 |
Ilköğretim öğrencilerinin fen bilgisi dersine bakiş açilarini belirlemeye yönelik bir araştirma S Yaman, F Öner Kastamonu Education Journal 14 (1), 339-346, 2006 | 82 | 2006 |
İLKÖĞRETİM OKULLARI BİRİNCİ KADEMEDE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM ARAÇ-GEREÇLERİNİ KULLANMADURUMLARI H Dindar, S Yaman Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 167-176, 2003 | 70 | 2003 |
Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme alanına yönelik yeterlik algı düzeylerinin incelenmesi. S Yaman, S Karamustafaoğlu Journal of Faculty of Educational Sciences 44 (2), 2011 | 63 | 2011 |
Üniversite sıralama sistemleri; kriterler ve yapılan eleştiriler Y Saka, S Yaman Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 72-79, 2011 | 63 | 2011 |
The effect of integration of STEM disciplines into Toulmin's argumentation model on students’ academic achievement, reflective thinking, and psychomotor skills S Gülen, S Yaman Journal of Turkish Science Education 16 (2), 216-230, 2019 | 53 | 2019 |
Öğretmenlerin fen ve teknoloji dersinde ölçme ve değerlendirme uygulamalarına yönelik algıları S Yaman İlköğretim Online 10 (1), 244-256, 2011 | 52* | 2011 |
Öğretmen ADAYLARININ mantiksal düşünme beceri̇leri̇ ve ki̇mya dersi̇ne yöneli̇k TUTUMLARININ i̇ncelenmesi̇ S Yaman, S Karamustafaoğlu Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 91-106, 2006 | 52* | 2006 |
Fen ve Matematik Eğitiminde Problem Çözme Kuramsal Bir Çalışma Y DEDE, S YAMAN Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006 | 47 | 2006 |