Follow
Suleyman Yaman
Title
Cited by
Cited by
Year
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ)
A Altunçekiç, S Yaman, Ö Koray
Kastamonu Eğitim Dergisi, 93, 2005
5402005
Fen öğrenmeye yönelik motivasyon ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Y Dede, S Yaman
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 2 (1 …, 2008
4802008
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S Yaman, ÖC Koray, A Altunçekiç
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 355-366, 2004
3562004
Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımının yaratıcı düşünme becerisine etkisi
S Yaman, N Yalçın
İlköğretim Online 4 (1), 42-52, 2005
2882005
Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin öğrenme ürünlerine etkisi
S Yaman
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2003
2162003
Fen eğitiminde özel öğretim yöntemleri I-II
O Karamustafaoğlu, S Yaman
Anı Yayıncılık, 2015
1902015
Fen bilgisi öğretmenlerinin soru sorma becerilerinin Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi
Ö Koray, S Yaman
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 317-324, 2002
170*2002
FEN EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ PROBLEM ÇÖZME VE ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ
S Yaman, N Yalçın
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29), 229-236, 2005
1682005
Fen ve matematik eğitiminde proje çalışmalarının yeri, önemi ve değerlendirilmesi
Y Dede, S Yaman
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 2003
1662003
Öğrencilerin fen ve teknoloji ve matematik dersine yönelik motivasyon düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
S Yaman, Y Dede
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 52 (52), 615-638, 2007
1372007
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Kurma ve Problem Çözme Becerilerinin Belirlenmesi.
Y Dede, S Yaman
Eurasian Journal of Educational Research, 41-56, 2005
1012005
Fen bilgisi öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin mantıksal düşünme becerisinin gelişimine etkisi
S Yaman
Journal of Turkish Science Education 2 (1), 56-70, 2005
99*2005
Ilköğretim öğrencilerinin fen bilgisi dersine bakiş açilarini belirlemeye yönelik bir araştirma
S Yaman, F Öner
Kastamonu Education Journal 14 (1), 339-346, 2006
822006
İLKÖĞRETİM OKULLARI BİRİNCİ KADEMEDE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM ARAÇ-GEREÇLERİNİ KULLANMADURUMLARI
H Dindar, S Yaman
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (13), 167-176, 2003
702003
Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme alanına yönelik yeterlik algı düzeylerinin incelenmesi.
S Yaman, S Karamustafaoğlu
Journal of Faculty of Educational Sciences 44 (2), 2011
632011
Üniversite sıralama sistemleri; kriterler ve yapılan eleştiriler
Y Saka, S Yaman
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 72-79, 2011
632011
The effect of integration of STEM disciplines into Toulmin's argumentation model on students’ academic achievement, reflective thinking, and psychomotor skills
S Gülen, S Yaman
Journal of Turkish Science Education 16 (2), 216-230, 2019
532019
Öğretmenlerin fen ve teknoloji dersinde ölçme ve değerlendirme uygulamalarına yönelik algıları
S Yaman
İlköğretim Online 10 (1), 244-256, 2011
52*2011
Öğretmen ADAYLARININ mantiksal düşünme beceri̇leri̇ ve ki̇mya dersi̇ne yöneli̇k TUTUMLARININ i̇ncelenmesi̇
S Yaman, S Karamustafaoğlu
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 91-106, 2006
52*2006
Fen ve Matematik Eğitiminde Problem Çözme Kuramsal Bir Çalışma
Y DEDE, S YAMAN
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006
472006
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20