Bilim şenliğine katılan ve katılmayan öğrencilerin bilim ve bilim insanlarına yönelik ilgi ve imajlarının karşılaştırılması S Camcı Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2008 | 64 | 2008 |
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin bilim insanlarına yönelik algıları S CAMCI TALENT 3 (1), 13-37, 2013 | 50 | 2013 |
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin bilim insanlarına yönelik algıları S CAMCI TALENT 3 (1), 13-37, 2013 | 50 | 2013 |
ÜSTÜN ZEKÂLI KIZLARIN BİLİME YÖNELİK TUTUMLARI VE BİLİM İNSANI İMAJLARI SC ERDOĞAN HAYEF Journal of Education 10 (1), 125-142, 2013 | 45 | 2013 |
Eğitici drama yönteminin fen ve teknoloji dersi vücudumuzda sistemler ünitesinde öğrenci başarısına etkisi S Erdoğan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 42 | 2010 |
Üstün zekâli ve yetenekli çocuklarda mükemmeliyetçiliğin değerlendirilmesi M LEANA-TAŞÇILAR, MZL TAŞCILAR, M Özyaprak, Ş GÜÇYETER, ... HAYEF Journal of Education 11 (1), 31-45, 2014 | 32 | 2014 |
Bilimsel Yaratıcılığı Temel Alan Farklılaştırılmış Fen ve Teknoloji Öğretiminin Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Başarı, Tutum ve Yaratıcılığına Etkisi S Camcı Erdoğan İstanbul Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 28 | 2014 |
Gifted and Talented Students' Images of Scientists. S Camcı-Erdoğan Turkish Journal of Giftedness & Education 3 (1), 2013 | 22 | 2013 |
Üstün zekalı ve yetenekli öğrenciler için fen bilimleri eğitiminde farklılaştırmanın gerekliliği. S Camcı Erdoğan Journal for the Education of the Young Scientist and Giftedness 2 (2), 1-10, 2014 | 20* | 2014 |
Environmental awareness and sensitivity of the gifted students:“Science and Art Explorers in the Nature” Y AYAYDIN, ÜN Duygu, AŞ Burçin, UG Seda, S CAMCI-ERDOĞAN Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 507-536, 2018 | 19 | 2018 |
Bilimsel yaratıcılığı temel alan farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin başarı, tutum ve yaratıcılığına etkisi SC Erdoğan Yayımlanmamış Doktora tezi. İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2014 | 19 | 2014 |
Investigating pre-service gifted education teachers’ self-efficacy toward science teaching and scientific attitudes SC ERDOGAN Eurasian Journal of Educational Research 15 (59), 133-148, 2015 | 18 | 2015 |
Üstün zekalı ve yeteneklilerde cinsiyet farklılığı S Camcı Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 105-117, 2011 | 16* | 2011 |
Creative children in a robust learning environment: Perceptions of special education teacher candidates S Gucyeter, SC Erdogan Thinking Skills and Creativity 37, 100675, 2020 | 15 | 2020 |
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri SC ERDOĞAN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-23, 2019 | 15 | 2019 |
How Do Prospective Elementary and Gifted Education Teachers Perceive Scientists and Distinguish Science from Pseudoscience? SC Erdogan Journal of Education in Science Environment and Health 5 (1), 119-133, 2019 | 13 | 2019 |
Öğretmen Adaylarının Üstün Zekâ ve Üstün Yetenek Metaforları. SC Erdoğan, Ş Güçyeter İlkogretim Online 18 (3), 2019 | 11 | 2019 |
FARKLILAŞTIRILMIŞ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNİN ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARINA ETKİSİ S CAMCI ERDOĞAN, NG KAHVECİ HAYEF Journal of Education 12 (1), 191-207, 2015 | 10 | 2015 |
Üstün zekalı çocuklarda beklenmedik başarısızlık (underachievement) ve motivasyon sorunları. S Camcı-Erdoğan, MZ Leana-Taşcılar Üstün: Akıl, zeka, deha, yetenek, dâhiler-savantlar gelişimleri ve …, 2014 | 10* | 2014 |
Üstün Zekâlılar Öğretmenliği Adaylarının Prob-lem Çözmeye Yönelik Algıları ile Bilişsel Esnek-lik Düzeyleri Arasındaki İlişki S CAMCI ERDOĞAN Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 90-117, 2018 | 9 | 2018 |