Follow
sezen camcı
sezen camcı
Unknown affiliation
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Bilim şenliğine katılan ve katılmayan öğrencilerin bilim ve bilim insanlarına yönelik ilgi ve imajlarının karşılaştırılması
S Camcı
Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2008
642008
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin bilim insanlarına yönelik algıları
S CAMCI
TALENT 3 (1), 13-37, 2013
502013
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin bilim insanlarına yönelik algıları
S CAMCI
TALENT 3 (1), 13-37, 2013
502013
ÜSTÜN ZEKÂLI KIZLARIN BİLİME YÖNELİK TUTUMLARI VE BİLİM İNSANI İMAJLARI
SC ERDOĞAN
HAYEF Journal of Education 10 (1), 125-142, 2013
452013
Eğitici drama yönteminin fen ve teknoloji dersi vücudumuzda sistemler ünitesinde öğrenci başarısına etkisi
S Erdoğan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
422010
Üstün zekâli ve yetenekli çocuklarda mükemmeliyetçiliğin değerlendirilmesi
M LEANA-TAŞÇILAR, MZL TAŞCILAR, M Özyaprak, Ş GÜÇYETER, ...
HAYEF Journal of Education 11 (1), 31-45, 2014
322014
Bilimsel Yaratıcılığı Temel Alan Farklılaştırılmış Fen ve Teknoloji Öğretiminin Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Başarı, Tutum ve Yaratıcılığına Etkisi
S Camcı Erdoğan
İstanbul Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
282014
Gifted and Talented Students' Images of Scientists.
S Camcı-Erdoğan
Turkish Journal of Giftedness & Education 3 (1), 2013
222013
Üstün zekalı ve yetenekli öğrenciler için fen bilimleri eğitiminde farklılaştırmanın gerekliliği.
S Camcı Erdoğan
Journal for the Education of the Young Scientist and Giftedness 2 (2), 1-10, 2014
20*2014
Environmental awareness and sensitivity of the gifted students:“Science and Art Explorers in the Nature”
Y AYAYDIN, ÜN Duygu, AŞ Burçin, UG Seda, S CAMCI-ERDOĞAN
Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 507-536, 2018
192018
Bilimsel yaratıcılığı temel alan farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin başarı, tutum ve yaratıcılığına etkisi
SC Erdoğan
Yayımlanmamış Doktora tezi. İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2014
192014
Investigating pre-service gifted education teachers’ self-efficacy toward science teaching and scientific attitudes
SC ERDOGAN
Eurasian Journal of Educational Research 15 (59), 133-148, 2015
182015
Üstün zekalı ve yeteneklilerde cinsiyet farklılığı
S Camcı
Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 105-117, 2011
16*2011
Creative children in a robust learning environment: Perceptions of special education teacher candidates
S Gucyeter, SC Erdogan
Thinking Skills and Creativity 37, 100675, 2020
152020
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
SC ERDOĞAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-23, 2019
152019
How Do Prospective Elementary and Gifted Education Teachers Perceive Scientists and Distinguish Science from Pseudoscience?
SC Erdogan
Journal of Education in Science Environment and Health 5 (1), 119-133, 2019
132019
Öğretmen Adaylarının Üstün Zekâ ve Üstün Yetenek Metaforları.
SC Erdoğan, Ş Güçyeter
İlkogretim Online 18 (3), 2019
112019
FARKLILAŞTIRILMIŞ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNİN ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARINA ETKİSİ
S CAMCI ERDOĞAN, NG KAHVECİ
HAYEF Journal of Education 12 (1), 191-207, 2015
102015
Üstün zekalı çocuklarda beklenmedik başarısızlık (underachievement) ve motivasyon sorunları.
S Camcı-Erdoğan, MZ Leana-Taşcılar
Üstün: Akıl, zeka, deha, yetenek, dâhiler-savantlar gelişimleri ve …, 2014
10*2014
Üstün Zekâlılar Öğretmenliği Adaylarının Prob-lem Çözmeye Yönelik Algıları ile Bilişsel Esnek-lik Düzeyleri Arasındaki İlişki
S CAMCI ERDOĞAN
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 90-117, 2018
92018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20