Follow
sezen camcı
sezen camcı
Unknown affiliation
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Bilim şenliğine katılan ve katılmayan öğrencilerin bilim ve bilim insanlarına yönelik ilgi ve imajlarının karşılaştırılması
S Camcı
Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2008
622008
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin bilim insanlarına yönelik algıları
S CAMCI
TALENT 3 (1), 13-37, 2013
462013
ÜSTÜN ZEKÂLI KIZLARIN BİLİME YÖNELİK TUTUMLARI VE BİLİM İNSANI İMAJLARI
SC Erdoğan
HAYEF Journal of Education 10 (1), 125-142, 2013
442013
Eğitici drama yönteminin fen ve teknoloji dersi vücudumuzda sistemler ünitesinde öğrenci başarısına etkisi
S Erdoğan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
432010
Üstün zekâli ve yetenekli çocuklarda mükemmeliyetçiliğin değerlendirilmesi
M Leana-Taşçılar, MZL Taşcılar, M Özyaprak, Ş Güçyeter, E Kanlı, ...
HAYEF Journal of Education 11 (1), 31-45, 2014
372014
Bilimsel Yaratıcılığı Temel Alan Farklılaştırılmış Fen ve Teknoloji Öğretiminin Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Başarı, Tutum ve Yaratıcılığına Etkisi
S Camcı Erdoğan
İstanbul Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
282014
Gifted and Talented Students' Images of Scientists.
S Camcı-Erdoğan
Turkish Journal of Giftedness & Education 3 (1), 2013
222013
Bilimsel yaratıcılığı temel alan farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin başarı, tutum ve yaratıcılığına etkisi
SC Erdoğan
Yayımlanmamış Doktora tezi. İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2014
212014
Investigating pre-service gifted education teachers’ self-efficacy toward science teaching and scientific attitudes
SC Erdogan
Eurasian Journal of Educational Research 15 (59), 133-148, 2015
202015
Üstün zekalı ve yetenekli öğrenciler için fen bilimleri eğitiminde farklılaştırmanın gerekliliği.
S Camcı Erdoğan
Journal for the Education of the Young Scientist and Giftedness 2 (2), 1-10, 2014
20*2014
Environmental awareness and sensitivity of the gifted students:“Science and Art Explorers in the Nature”
Y Ayaydın, D Ün, B Acar-şeşen, S Usta-gezer, S Camcı-erdoğan
Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 507-536, 2018
182018
USTUN ZEKALI VE YETENEKLİLERDE CİNSİYET FARKLILIĞI
S Camcı
HAYEF Journal of Education 8 (2), 105-117, 2011
17*2011
Creative children in a robust learning environment: Perceptions of special education teacher candidates
S Gucyeter, SC Erdogan
Thinking Skills and Creativity 37, 100675, 2020
162020
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
SC ERDOĞAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-23, 2019
162019
How Do Prospective Elementary and Gifted Education Teachers Perceive Scientists and Distinguish Science from Pseudoscience?
SC Erdogan
Journal of Education in Science Environment and Health 5 (1), 119-133, 2019
132019
Öğretmen adaylarının üstün zekâ ve üstün yetenek metaforları
SC Erdoğan, Ş Güçyeter
İlköğretim Online, 1307-1325, 2019
122019
Üstün zekalı çocuklarda beklenmedik başarısızlık (underachievement) ve motivasyon sorunları.
S Camcı-Erdoğan, MZ Leana-Taşcılar
Üstün: Akıl, zeka, deha, yetenek, dâhiler-savantlar gelişimleri ve …, 2014
10*2014
G.(2014). Farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin tutumlarına etkisi
S Camlı-Erdoğan, N Kahveci
HAYEF Journal of Education 12 (1), 191-207, 0
9
Üstün Zekâlılar Öğretmenliği Adaylarının Prob-lem Çözmeye Yönelik Algıları ile Bilişsel Esnek-lik Düzeyleri Arasındaki İlişki
S CAMCI ERDOĞAN
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 90-117, 2018
82018
Özel yetenekli öğrencilerin çevre farkındalık ve duyarlılıkları:“Bilim ve sanat kâşifleri doğada”
Y Ayaydın, D Ün, B Şeşen, S Usta Gezer, S Camcı Erdoğan
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 507-536, 2018
82018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20