Küreselleşme ve ulusal kimlik U Şimşek, S Ilgaz Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (1), 189-199, 2007 | 81 | 2007 |
Eğitim ve öğretimde etik S Ilgaz, T Bilgili Atatürk üniversitesi kazım karabekir eğitim fakültesi dergisi, 199-210, 2006 | 77 | 2006 |
I. KADEME İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ COĞRAFYA KONULARININ ÖĞRENCİLERİN SORU SORMA VE ELEŞTİRİ YAPMA BECERİLERİNE OLAN KATKISI (Erzurum İl Merkezi Örneği) Ç Ünal, S Ilgaz Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (2), 129-139, 2010 | 21 | 2010 |
Sosyal bilgiler eğitiminde tarihi ve sanatsal mekânlara dayalı öğrenme ortamları S Ilgaz, H Örten Koçoğlu, E. ve Sever, R.(Edt.). Sosyal bilgiler öğretiminde mekânsal öğrenme …, 2015 | 11 | 2015 |
KüreselleĢme ve ulusal kimlik S Ilgaz Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (1), 189-199, 2007 | 8 | 2007 |
5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DRAMA VE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARI VE BİLGİLERİN KALICILIĞINA ETKİSİ N Gürbüz, S İlgaz Milli Eğitim Dergisi 50 (229), 179-203, 2021 | 7 | 2021 |
Pre-Service Social Studies Teachers' Views about Teacher Training (Focus Group Interviews). S İlgaz Journal of Education and Training Studies 7 (4), 204-214, 2019 | 7 | 2019 |
Sosyal bilgiler eğitiminde mekansal öğrenme ortamları R Sever, E Koçoğlu Ankara, 2015 | 7 | 2015 |
Osmanlı Hâkimiyetinde Revan (Çukur Sa’ad)(XVI-XVIII. Yüzyıllar Arasında Sosyo Ekonomik Tarih) S Ilgaz Erzurum: Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Doktora Tezi, 2010 | 7 | 2010 |
Jigsaw ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yöntemlerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları Üzerine Etkisi ve Yöntem ile İlgili Görüşleri S Ilgaz, Ş ÇALIKLAR, E YILDIZ, U Şimşek Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (1), 307-322, 2018 | 5 | 2018 |
Azerbaycan Tarih Ders Kitaplarında Osmanlı İmgesi İ Türk, S Ilgaz, A Bilgili Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004 | 5 | 2004 |
An Examination of Fifth Grade Students' Attitudes towards Social Studies Course in Terms of Severable Variables. S Ilgaz Journal of Education and Learning 7 (4), 154-162, 2018 | 3 | 2018 |
Farkındalık Seminerlerinin, Ortaokula Devam Etmeyen Yada Az Devam Eden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi Y Keskin Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 121-133, 2017 | 3 | 2017 |
Ayrılıp Birleşme ve ÖTBB (Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri) Yöntemlerinin Sosyal Bilgiler Akademik Başarıya Etkisinin Karşılaştırılması S İLGAZ, A ÇELEN Journal of Computer and Education Research 5 (10), 2017 | 3 | 2017 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ Ü İhsan, S ILGAZ, H ÖRTEN Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (33), 168-177, 2016 | 3* | 2016 |
Osmanlı tarih yazarlarının düşman algısı• 2005• 98 sayfa S Ilgaz Danışman: Doç. Dr. Ali Sinan Bilgili Yüksek Lisans Türkçe http://tez2. yok …, 0 | 2 | |
VATANDAŞLIK BİLİNÇ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI H BOZKAYA, S İLGAZ Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi 4 (9), 57-86, 2021 | 1 | 2021 |
5. sınıf sosyal bilgiler dersinde farklı öğretim yöntemlerinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi N Gürbüz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 1 | 2018 |
JİGSAW TEKNİĞİ VE BİRLİKTE SORALIM BİRLİKTE ÖĞRENELİM YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKE HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE ETKİSİ E Yıldız, Ş ÇALIKLAR, S ILGAZ, U Şimşek Turkish Studies 12 (14), 573-588, 2017 | 1 | 2017 |
Alternatif yaklaşımlarla sosyal bilgiler eğitimi İ Ünlü, A Ay Pegem akademi, 2017 | 1 | 2017 |