Follow
Burcu Oralhan
Burcu Oralhan
Assoc. Prof. Dr. Nuh Naci Yazgan University
Verified email at nny.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Smart City Application: Internet of Things (IoT) Technologies Based Smart Waste Collection Using Data Mining Approach and Ant Colony Optimization
Z ORALHAN, B ORALHAN, Y YİĞİT
International Arab Journal of Information Technology, 2017
572017
İş seçimini etkileyen kriterlerin ve alternatiflerin AHP metodu ile belirlenmesi
ZG Göktolga, B Gökalp
CÜ İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 13 (2), 71-86, 2012
552012
TEDARİKÇİNİN SÜREÇLERİNİ İYİLEŞTİRME AMAÇLI TEDARİKÇİ SEÇİM PROBLEMİ
B Gökalp, B Soylu
Journal of Industrial Engineering (Turkish Chamber of Mechanical Engineers …, 2012
422012
TÜRKİYE VE OECD ÜLKELERİ’NİN TEMEL MAKROEKONOMİK GÖSTERGELER AÇISINDAN ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE KARŞILAŞTIRILMASI
BA TOPÇU, B ORALHAN
342017
Avrupa Birliği ülkeleri ve Türkiye’nin inovasyon performansının çok kriterli karar verme yöntemleriyle kıyaslanması
B Oralhan, MA Büyüktürk
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 471-484, 2019
232019
A New Hybrid Decision Making Approach for Housing Suitability Mapping of an Urban Area
M Zeydan, B Bostancı, B Oralhan
172018
Attitudes and opinions of social media users towards smart meters’ rollout in Turkey
Y Chawla, A Kowalska-Pyzalska, B Oralhan
Energies 13 (3), 732, 2020
152020
Determination of the risk factors that influence occurrence time of traffic accidents with survival analysis
B Oralhan, ZG Göktolga
Iranian journal of public health 47 (8), 1181, 2018
142018
The impact of electricity from renewable and non-renewable sources on energy poverty and greenhouse gas emissions (GHGs): Empirical evidence and policy implications
E Kocak, EE Ulug, B Oralhan
Energy 272, 127125, 2023
132023
Innovation capability and export performance of Turkish export firms
K Uyar, B Oralhan
Chinese Business Review 16 (10), 481-495, 2017
132017
EFQM mükemmellik modeli ve mobilya sektörüne yönelik bir uygulama
SS SARIGÜL, B Oralhan
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 16 (31), 93-113, 2016
102016
Sosyal Medya Reklamcılığının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle İncelenmesi
S SARGIN, B ORALHAN, AS ÜVENÇ
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 632-639, 2020
92020
Customer satisfaction using data mining approach
B ORALHAN, U Kumru, Z ORALHAN
International Journal of Intelligent Systems and Applications in Engineering …, 2016
92016
TÜKETİCİLERİN SÜPERMARKET TERCİH KRİTERLERİNİN VE MOBİL UYGULAMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
U Kumru, B ORALHAN
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (2), 27-52, 2019
82019
The validity of the tourism-induced EKC hypothesis: The case of Turkey
E Kılavuz, B Oralhan, SS Sarıgül, EE Uluğ
International Journal of Business and Economic Studies 3 (2), 124-138, 2021
72021
Marka değeri en yüksek 100 Türk markasının sosyal medya kullanımları üzerine bir inceleme
U Kumru, B Oralhan, İV BAYIRBAŞ
Erciyes İletişim Dergisi 6 (1), 287-306, 2019
72019
Tüketicilerin Banka Tercihlerinde Marka Denkliği ve Marka İmajı Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
B Oralhan, NM Özlü
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 13 (19), 1-1, 2019
52019
Risk değerlendirmesi
B Oralhan
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2016
52016
Mekânsal Bulanık Karar Destek Sisteminin Geliştirilmesi
M Zeydan, B BOSTANCI, B Oralhan, D Eroğlu, U AYDINER
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 418-429, 2020
42020
Tıbbi Mümessillerin İş Tatmini Seviyesinin ve İş Tatminini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
B ORALHAN, Ç İBİLİ
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 22 (1), 161-174, 2019
42019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20