Etkili okulun bileşenleri: Bursa ili örneği F Gökçe, PB Kahraman Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 173-206, 2010 | 70 | 2010 |
Relationship between attitudes of multicultural education and perceptions regarding cultural effect of globalization PB Kahraman, GO Sezer Eurasian Journal of Educational Research 16 (67), 2017 | 39 | 2017 |
'Otoriter've'Demokratik'Tutuma Sahip Ebeveynleri Olan 5-6 Yaş Çocuklarının Evcilik Oyunlarında Üstlendikleri Roller HA Başal, PB Kahraman, MT Derman, Ö Kahraman, H Sümer Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 384-409, 2014 | 38 | 2014 |
Okul öncesi dönem çocuklarının okula uyum sürecine ilişkin anaokulu öğretmenlerinin ve annelerinin görüşleri PB Kahraman Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (1), 3-20, 2018 | 35 | 2018 |
Sınıf ve okul öncesi öğretmen adaylarının çokkültürlü eğitime yönelik tutumları ile kültürlerarası duyarlılıkları arasındaki ilişki: Uludağ üniversitesi örneği GO SEZER, PB Kahraman Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 550-560, 2017 | 34 | 2017 |
Aile katılımı boyutu zenginleştirilmiş okulöncesi eğitim programının 5-6 yaş çocuklarının ilkokula hazırbulunuşluk düzeyine etkisi P Bağçeli Kahraman Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 33 | 2012 |
Okul öncesi dönemde okula uyum sürecine ilişkin öğretmen görüşleri PB Kahraman, T Şen, S Alataş, B Tütüncü Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 681-701, 2018 | 29 | 2018 |
ANNE E? YTYM DÜZEYYNE GÖRE ÇOCUKLARIN CYNSYYET KALIPYARGILARI YLE OYUN VE OYUNCAK TERCYHLERY PB KAHRAMAN, HA BAŞAL Social Sciences 6 (1), 1344-1366, 2011 | 28 | 2011 |
The views of pre-service teachers about creative drama: A study according to gender Ş Sungurtekin, GO Sezer, PB Kahraman, Ö Sadioğlu İlköğretim Online 8 (3), 755-770, 2009 | 28 | 2009 |
Resimli çocuk kitaplarının toplumsal cinsiyet rolleri açısından incelenmesi PB Kahraman, H Özdemir Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (27), 64-85, 2019 | 27 | 2019 |
OKULA HAZIRBULUNUŞLUĞU DEĞERLENDİRME TESTİNİN UYARLAMA ÇALIŞMASI PB KAHRAMAN, HA Başal The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 1), 889-911, 2019 | 24 | 2019 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının değerler eğitimine yönelik görüşleri HK Akıtürk, PB KAHRAMAN Değerler Eğitimi Dergisi 17 (38), 267-294, 2019 | 23 | 2019 |
Öğretmen adaylarının zaman yönetimi becerileri ile sınav kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin akademik başarılarına göre incelenmesi S Güleç, PB Kahraman, GO Sezer Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (2), 343-358, 2013 | 17 | 2013 |
The relation between the gender stereotypes of children and the gender perceptions of their parents B Arabacıoğlu, P Bağçeli Kahraman Curr Res Educ 3 (3), 95-104, 2017 | 16 | 2017 |
Okul öncesi eğitimde ve ilkokulda aile katılım çalışmaları P Bağçeli Kahraman, S Eren, S Şenol The Journal of Academic Social Science 5 (51), 611-624, 2017 | 15 | 2017 |
Preschool Teacher Candidates' Sensitivities And Attitudes Towards Environment. HA Başal, R Özen, PB Kahraman International Online Journal of Educational Sciences 7 (3), 2015 | 15 | 2015 |
Öğretmen adaylarının liderlik yönelimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi GO SEZER, PB KAHRAMAN Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (5), 1551-1560, 2018 | 13 | 2018 |
Okulöncesi dönem çocuklarının problem çözme becerilerinin satranç eğitimi alma durumlarına göre incelenmesi A ÇUBUKÇU, PB KAHRAMAN Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (43), 51-61, 2017 | 13 | 2017 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OKULA UYUM DÜZEYLERİ VE EBEVEYN TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ B ARABACIOĞLU, PB KAHRAMAN Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 25 (1), 175-192, 2021 | 12 | 2021 |
Resimli çocuk kitaplarında çocuk hakları PB Kahraman, T Kartal, S YILDIZ Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi 3 (2), 138-163, 2020 | 12 | 2020 |