Development of fire safety behavioral skills via virtual reality Ü Çakiroğlu, S Gökoğlu Computers & Education 133, 56-68, 2019 | 195 | 2019 |
Öğretmenlerin FATİH Projesine yönelik görüşleri: Farkındalık, öngörü ve beklentiler I Aktas, S Gökoğlu, YE Turgut, H Karal Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 8 (1 …, 2014 | 72* | 2014 |
An analysis of the journey of open and distance education: Major concepts and cutoff points in research trends Ü ÇAKIROĞLU, M Kokoç, S Gökoğlu, M Öztürk, F Erdoğdu The International Review of Research in Open and Distributed Learning 20 (1), 2019 | 49 | 2019 |
Programlama eğitiminde algoritma algısı: Bir metafor analizi S Gökoğlu Cumhuriyet International Journal of Education 6 (1), 1-14, 2017 | 32 | 2017 |
An Evaluation Scale of Teachers' Thought about FATIH Project: A Study on Reliability and Validity H Karal, İ Aktaş, YE Turgut, S Gökoğlu, A Nükef, Ç Özlem Journal of Kırşehir Education Faculty 14 (2), 325-348, 2013 | 32* | 2013 |
Pre-service computer teachers’ tendencies towards the use of mobile technologies: A technology acceptance model perspective Ü Çakıroğlu, S Gökoğlu, M Öztürk European Journal of Open, Distance and E-Learning 20 (1), 176-191, 2017 | 30 | 2017 |
Öğretmenlerin Teknoloji Entegrasyonlarına Yönelik Temel Göstergeler: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması Ü Çakıroğlu, S Gökoğlu, A Çebi Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (3), 507-522, 2015 | 29 | 2015 |
A valid and reliable scale for developing programming-oriented computational thinking S Kılıç, S Gökoğlu, M Öztürk Journal of Educational Computing Research 59 (2), 257-286, 2021 | 28 | 2021 |
Determining the roles of mentors in the teachers' use of technology: Implementation of systems-based mentoring model S Gökoğlu, Ü Çakıroğlu Educational Sciences: Theory & Practice 17 (1), 191-215, 2017 | 23 | 2017 |
A design model for using virtual reality in behavioral skills training Ü Çakiroğlu, S Gökoğlu Journal of Educational Computing Research 57 (7), 1723-1744, 2019 | 20 | 2019 |
Sistem tabanlı teknoloji liderliği modeliyle öğrenme ortamlarına teknoloji entegrasyonunun değerlendirilmesi S Gökoğlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 19 | 2014 |
Sanal gerçeklik temelli öğrenme ortamlarinda bulunuşluk hissinin ölçülmesi: Bulunuşluk ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanmasi S GÖKOĞLU, Ü ÇAKIROĞLU Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 169-188, 2019 | 18 | 2019 |
Exploring the usability of virtual robotics programming curriculum for robotics programming teaching S Kılıç, S Gökoğlu Informatics in Education 21 (3), 523-540, 2022 | 8 | 2022 |
Algorithm perception in programming education: A metaphor analysis S Gökoğlu Cumhuriyet International Journal of Education 6 (1), 1-14, 2017 | 8 | 2017 |
Bir teknoloji lideri olarak bilişim teknolojileri öğretmeni S Gökoğlu, Ü Çakıroğlu II. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium …, 2014 | 8 | 2014 |
“What about users?”: Development and validation of the mobile information security awareness scale (MISAS) F Erdoğdu, S Gökoğlu, M Kara Online Information Review 45 (2), 406-421, 2021 | 7 | 2021 |
Clickers in efl classrooms: Evidence from two different uses U Cakiroglu, F Erdogdu, S Gokoglu Contemporary Educational Technology 9 (2), 171-185, 2018 | 7 | 2018 |
Basic indicators for teachers’ technology integration: a scale development study Ü Çakıroğlu, S Gökoğlu, A Çebi Gazi University Gazi Journal of Faculty of Education 35 (3), 507-522, 2015 | 7 | 2015 |
Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin algoritma ile ilgili metaforları S Gökoğlu, D Yüksel 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 270-277, 2016 | 6 | 2016 |
Sanal gerçeklik temelli öğrenme ortamının yangın güvenliğine yönelik davranışsal becerilerin gelişimine etkisi S Gökoğlu Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2019 | 5 | 2019 |