Takip et
İbrahim Limon, Doç.Dr.
İbrahim Limon, Doç.Dr.
Haliç Üniversitesi
halic.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen İş Performansı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmenlerin İş Performansı Düzeyinin Belirlenmesi
İ LİMON, Ş SEZGİN-NARTGÜN
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 13 (3), 564-590, 2020
47*2020
Doktora öğrencilerinin doktora eğitimi ve öğretim üyelerine yönelik metaforik algıları
İ Limon, M DURNALI
Sakarya University Journal of Education 8 (1), 26-40, 2018
44*2018
COVID-19 Salgını Bağlamında Öğretmenlerin Algıladıkları "Aşırı İletişim Yükü" Düzeyi
Ü DİLEKÇİ, İ LİMON
Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 231-252, 2020
36*2020
Relationship between Empowering Leadership and Teachers’ Job Performance: Organizational Commitment as Mediator
İ Limon
Journal of Theoretical Educational Science 15 (1), 16-41, 2022
342022
Çağdaş Türk eğitim denetimi sistemi (Değişimler ve yasal dayanakları)
M Durnalı, İ Limon
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (2), 413-425, 2018
342018
The relationship between sustainable leadership and perceived school effectiveness: The mediating role of work effort
ŞS Nartgün, İ Limon, Ü Dilekçi
Bartın University Journal of Faculty of Education 9 (1), 141-154, 2020
242020
Eğitim örgütlerinde değişim yorgunluğu, eğitim politikaları bağlamında moral yitimi ve iş performansı arasındaki ilişki
İ Limon
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
232019
İşbirlikçi İklim Ölçeği'nin Türkçe'ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İ Limon, M Durnalı
Sakarya University Journal of Education 7 (2), 282-294, 2017
23*2017
The mediating role of organizational commitment on the relationship between emotional labor and work engagement of teachers
G Sezen-Gultekin, M Bayrakcı, I Limon
Frontiers in psychology 12, 648404, 2021
222021
Teacher Views Regarding Workaholism and Occupational Professionalism.
SS Nartgun, S Ekinci, H Tukel, İ Limon
Universal Journal of Educational Research 4 (n12A), 112-118, 2016
202016
9. ve 10. sınıf öğrencilerinin yabancı bir dil olarak İngilizceye yönelik metaforik algıları
İ Limon
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (2), 367-379, 2015
20*2015
Örgütsel Hafıza Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
İ Limon
Sakarya University Journal of Education 6 (3), 8-19, 2016
182016
Development and Initial Validation of Micromanagement Scale for School Principals
İ Limon, Ü Dilekçi
Participatory Educational Research 8 (1), 123-140, 2021
132021
Turkish Adaptation of Change Fatigue Scale: A Study of Reliability and Validity
İ Limon
Sakarya University Journal of Education 10 (2), 292-311, 2020
132020
Psikolojik iklim ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
T Argon, İ Limon
International Journal of Human Sciences 14 (3), 2888-2901, 2017
132017
The Mediator Role of Teachers' Subjective Well-Being in the Relationship between Principals' Instructional Leadership and Teachers' Professional Engagement= Okul Müdürlerinin …
Ü Dilekçi, I Limon
Educational Administration: Theory & Practice 26 (4), 743-798, 2020
122020
The Mediating Role of Initiative Climate on the Relationship between Distributed Leadership and Organizational Resilience in Schools.
İ Limon, Ü Dilekç, S Demirer
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (1), 128-144, 2021
112021
Investigation of teachers’ change fatigue level: Comparison by demographics
İ Li̇mon, ŞS Nartgün
Educational Administration: Theory and Practice 26 (2), 401-448, 2020
11*2020
School Principals’ Opinions on Autonomy in School Administration
İ LİMON, B AYDIN
Sakarya University Journal of Education 10 (3), 459-484, 2020
102020
Teachers' Views on Cyberloafing and Impression Management Tactics.
SS Nartgün, S Ekinci, İ Limon, H Tükel
Journal of Education and Practice 8 (3), 28-36, 2017
92017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20