Follow
AYLA TOPUZ SAVAŞ
AYLA TOPUZ SAVAŞ
Other namesTOPUZ SAVAŞ, A., AYLA T. SAVAŞ, A. SAVAŞ
Verified email at anadolu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal amaca yönelik pazarlama reklamlarının markaya yönelik tutum ve satınalma niyetine etkisi: Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarına yönelik bir uygulama
M Ozturk, A Savas
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 9 (35), 6109-6128, 2014
472014
Covid 19 Pandemisi Döneminde Kurumsal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya: Özel Okulların Instagram Hesaplarına Yönelik İçerik Analizi
B Gürsoy Pakkan, A Topuz Savaş
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 9 (2), 877-910, 2021
62021
CARROLL’IN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK MODELİ’NE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ: ELMAS TİCARETİ VE KANLI ELMAS ÖRNEĞİ
AT Savaş
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 59-95, 2019
62019
Dijital Reklamcılık Kapsamında Türkiye’de Yayınlanmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili.
AT Savaş
Electronic Turkish Studies 15 (8), 2020
52020
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum Ve Satınalma Niyetine Etkisi: Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama
AT Savaş
PQDT-Global, 2013
32013
Vakıfların kurumsal imajı üzerinde lider etkisi: TEMA Vakfı ve Hayrettin Karaca
AT Savaş, B Suvacı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (1), 93-110, 2021
22021
SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM
AT Savaş
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 4 (2), 2-31, 2014
22014
COVID-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ÖZEL OKULLARIN INSTAGRAM HESAPLARINA YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
BG Pakkan, AT Savaş
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 9 (2), 877-910, 2021
12021
CAUSE RELATED MARKETING ADS: A CONTENT ANALYSIS OF PRINT ADVERTISEMENTS IN TURKEY.
A TOPUZ SAVAŞ, MC ÖZTÜRK
Global Media Journal: Turkish Edition 6 (11), 2015
12015
Değişen Yüzüyle Doğrudan Pazarlamada Televizyon Reklamları
AT SAVAŞ
Akademisyen Kitabevi, 2020
2020
SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMA REKLAMLARI
AT SAVAŞ
2019
ESKİ BEYİN VE REKLAMDA YARATICILIK: KRİSTAL ELMA YARIŞMASI’NDA ÖDÜL ALAN REKLAMLARIN ANALİZİ.
A TOPUZ SAVAŞ, G ŞENER
Gumushane Universty Electronic Journal of the Faculty of Communication …, 2018
2018
CAUSE RELATED MARKETING ADS: A CONTENT ANALYSIS OF PRINT ADVERTISEMENTS IN TURKEY1
AT SAVAŞ, MC ÖZTÜRK
2015
Müşteri Ilişkilerinde Iletişim ve Eskişehir'deki Özel Sağlık Kurumlarında Sağlık Personeline Yönelik Bir Uygulama
AT Savaş
PQDT-Global, 2004
2004
Nezih Orhon
U Gündüz, N Pembecioğlu, M Pandır, İ Efe, AF Paksoy, A Onay, M Yakın, ...
Abstracts/Papers 1, 1072, 0
KADINLARA YÖNELİK KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN ANALİZİ
AT SAVAŞ
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16