Öğretmenlerin kavram öğretimi, kavram yanılgılarını saptama ve giderme çalışmaları üzerine nitel bir araştırma T Güneş, NŞ Dilek, ES Demir, M Hoplan, M Çelikoğlu International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010 | 105 | 2010 |
Öğretmenlerin alternatif değerlendirme konusundaki görüşleri ve yaptıkları uygulamalar T Güneş, NŞ Dilek, M Hoplan, M Çelikoğlu, ES Demir International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010 | 54 | 2010 |
The using levels of the teaching methods and techniques by teachers T Güneş, NŞ Dilek, M Çelikoğlu, ES Demir Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 1092-1096, 2011 | 24 | 2011 |
The perceptions and needs of science and primary school teachers about in-service training T Güneş, ES Demir, M Hoplan, M Çelikoğlu, O Güneş Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 1102-1109, 2011 | 17 | 2011 |
The using of the teaching methods and techniques by science and technology teachers and class teachers T Güneş, NŞ Dilek, M Çelikoğlu, ES Demir Cypriot Journal of Educational Sciences 7 (2), 82-91, 2012 | 9 | 2012 |
Environmental Education; A Qualitative Study On Sustainable Environment ES Demir, B Aydınlı Social Scientific Centered Issues 2 (1), 8-14, 2020 | | 2020 |
STEM EĞİTİM YAKLAŞIMI İLE İLİŞKİLİ KAVRAMLAR HAKKINDA AKADEMİSYEN GÖRÜŞLERİ ES DEMİR KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ, 2019 | | 2019 |
Öğretmenlerin Çevre, Geri Dönüşüm ve Yenilenebilir Enerji Hakkındaki Tutumlarının Belirlenmesi: Taşköprü Örneği. ES Demir, Ç Avan, B Aydınlı Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu,, 2017 | | 2017 |
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Yapılandırıcı Eğitim Anlayışına Göre Yeniden Düzenlenmesinin Konunun Kavranmasındaki Etkisi. Ç Avan, ES Demir, B Aydınlı, A Çağlar Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu,, 2017 | | 2017 |