Follow
Somayyeh SOYSAL (RADMARD)
Somayyeh SOYSAL (RADMARD)
Verified email at aydin.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
An exploration of Turkish teachers’ attributions to barriers faced within learner-centred teaching
Y Soysal, S Radmard
Educational Studies 43 (2), 186-209, 2017
472017
Okul müdürlerinin eğitimsel liderlik standartlarını karşılama düzeyleri ile öğretmenlerin okul iklimi algıları ve motivasyonları arasındaki ilişki
M Bakkal, S Radmard
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 163-195, 2020
392020
Social negotiations of meanings and changes in the beliefs of prospective teachers: A Vygotskian perspective
Y Soysal, S Radmard
Educational Studies 44 (1), 57-80, 2018
372018
Türk üniversitelerindeki uluslararası öğrencilerin yükseköğretim taleplerini etkileyen etkenlerin incelenmesi
S RADMARD
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 67-77, 2017
372017
TÜRKİYE'DE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM GÖREN ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
N Beltekin, S Radmard
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (43), 2013
372013
Eğitim örgütlerinde çatışma ve çatışma yönetimi üzerine bir araştırma: İzmir Balçova örneği
S Kapici, S Radmard
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 71-95, 2015
32*2015
Sosyal Oluşturmacı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretmeye Yönelik İnançlarına ve Sınıf içi Uygulamalarına Etkisinin İncelenmesi
Y Soysal, S Radmard
Elementary Education Online 16 (4), 1505-1531, 2017
192017
Pedagojik inanç sistemleri ölçeğinin uygulamalı olarak uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması
Y Soysal, S Radmard, AY Kutluca
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 8 (3), 1-17, 2018
182018
Öğrenmeye yönelik epistemolojik inançlar ölçeğinin uygulamalı olarak uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması
AY Kutluca, Y Soysal, S Radmard
Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (2), 129-152, 2018
182018
İLK VE ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN STRES KAYNAKLARININ VE STRES YÖNETİMİ STİLLERİNİN İNCELENMESİ
E Hatiboğlu, S RADMARD
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (7), 2015
162015
İlkokul Öğretmenlerinin Çok Kültürlü Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
T Cırık
tez, 2014
142014
Türkiye üniversitelerinin uluslararasılaşma politikaları bağlamında uluslararası öğrencilerin yükseköğretim taleplerini etkileyen etkenlerin incelenmesi
R SOMAYYEH
Ankara Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve …, 2012
14*2012
A Research On Sociality Of Learning And Success-Istanbul Street Children Case
S Radmard, N Beltekin
4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA …, 2014
132014
Research into teacher educators’ discursive moves: A Vygotskian perspective
Y Soysal, S Radmard
Journal of Education 200 (1), 32-47, 2020
122020
Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi
Y Soysal, S Radmard
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 2 (2), 59 - 85, 2018
112018
Reliability and applied adaptation study of the epistemological belief scale towards learning
AY Kutluca, Y Soysal, S Radmard
Journal of Theory and Practice in Education 14 (2), 129-152, 2018
102018
Türkiye yükseköğretimindeki kavramsal, olgusal, tematik ve yöntembilimsel tercihler
Y SOYSAL, S RADMARD, AY KUTLUCA, H ERTEPINAR, FR ORTAÇ, ...
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 17-36, 2019
92019
An exploration of Turkish prospective teachers’ teaching competencies through the analysis of their pedagogical content knowledge documentations
Y Soysal, S Radmard
Journal of Education 198 (2), 165-180, 2018
92018
One step forward, two steps back: An examination of certificated teachers’ metaphorical images of schooling
Y Soysal, S Radmard
Policy Futures in Education 15 (6), 767-789, 2017
82017
Türkiye okul yöneticileri raporu 2019
İH Karataş, S Radmard, F Öksüz Gül, N Varol, Ş Dağ
İstanbul: Öncü Okul Yöneticileri Derneği Yayınları, 2019
72019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20