An Investigation of Drop-out in Open and Distance Education. S Aydin, A Öztürk, GT Büyükköse, F Er, H Sönmez Educational Sciences: Theory and Practice 19 (2), 40-57, 2019 | 55 | 2019 |
Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri: Yerelden küresele bir model önerisi EG Kumtepe, E Toprak, A Öztürk, GT Büyükköse, H Kılınç, İA Menderis Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (3), 41-80, 2019 | 24 | 2019 |
The use of gamification in distance education: A web-based gamified quiz application YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017 | 23 | 2017 |
Kitlesel uzaktan eğitimde öğrenen-içerik etkileşimi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği AT Kumtepe, K Büyük, İ Güneş, A Öztürk, G Tuna, S Gümüş, ON Atak Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (2), 9-36, 2017 | 21 | 2017 |
How e-learning engagement time affects academic achievement in e-learning environments. A large-scale study of open and distance learners M Firat, A Ozturk, I Gunes, E Çolak, M Beyaz, K Buyuk Open Praxis 11 (2), 129-141, 2019 | 19 | 2019 |
Açık ve uzaktan öğrenenlerin öğrenme yönetim sistemi ve öğrenme malzemelerine ilişkin memnuniyet durumları A Öztürk, K Yusuf, EE Özkeskin, EP Uça Güneş Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (4), 81-107, 2017 | 15 | 2017 |
Zeki ve Uyarlanabilir e-Öğrenme Ortamları T Gamze, A Öztürk International Distance Education Conference 2015 1 (1), 465-470, 2015 | 15* | 2015 |
Uzaktan eğitimde oyunlaştırma kullanımı: oyunlaştırılmış web tabanlı bir alıştırma uygulaması YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017 | 14 | 2017 |
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında eğitsel veri madenciliği A Öztürk Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (2), 10-13, 2018 | 8 | 2018 |
Support services in open and distance education: An integrated model of open universities EG Kumtepe, E Toprak, A Ozturk, GT Buyukkose, H Kilinc, İA Menderis InConference paper, 2018 | 7 | 2018 |
What If It’s All an Illusion? To What Extent Can We Rely on Self-Reported Data in Open, Online, and Distance Education Systems? Y Akbulut, A Saykılı, A Öztürk, A Bozkurt International Review of Research in Open and Distributed Learning 24 (3), 1-17, 2023 | 5 | 2023 |
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemindeki öğrenenlerin sınav ve büro hizmetlerine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi S Aydın, A Öztürk Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (3), 64-79, 2017 | 5* | 2017 |
Açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinde kümeleme analizi yöntemiyle öğrenen gruplarının belirlenmesi A Öztürk PQDT-Global, 2015 | 5 | 2015 |
An Examination Of Mobile Learning Studies Using Activity Theory As A Theoretical Framework N Ozdamar-Keskin, A Ozturk | 4 | 2015 |
Relationship between learner profiles and learner–content interaction in online learning: Exploring implications for learning experience design A Ozturk, AT Kumtepe Distance Education 44 (3), 425-457, 2023 | 3 | 2023 |
Uzaktan öğrenenlerin eylem yeterlik düzeylerinin incelenmesi U Hasan, A Bozkurt, A Öztürk, AT Kumtepe Anadolu Journal of Educational Sciences International 10 (1), 303-323, 2020 | 3 | 2020 |
Examining the effects of LMS use on academic performance using learning analytics A Saykili, A Ozturk, EG Kumtepe, AT Kumtepe, YZC Uğurhan Hosted by UNED, Madrid (Spain) 148, 2019 | 3 | 2019 |
Yükseköğretimde büyük veri ve öğrenme analitikleri: güncel teori ve uygulamalar A Öztürk Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 218-228, 2017 | 3 | 2017 |
Educational data mining: applications and trends A Ozturk TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION 17 (2), 125-128, 2016 | 2 | 2016 |
Exploring the learning behaviour patterns of open and distance students A Ozturk, AT Kumtepe Hosted by UNED, Madrid (Spain), 156, 2019 | 1 | 2019 |