Follow
Aylin Öztürk
Title
Cited by
Cited by
Year
An Investigation of Drop-out in Open and Distance Education.
S Aydin, A Öztürk, GT Büyükköse, F Er, H Sönmez
Educational Sciences: Theory and Practice 19 (2), 40-57, 2019
542019
Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri: Yerelden küresele bir model önerisi
EG Kumtepe, E Toprak, A Öztürk, GT Büyükköse, H Kılınç, İA Menderis
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (3), 41-80, 2019
232019
The use of gamification in distance education: A web-based gamified quiz application
YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ...
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017
222017
Kitlesel uzaktan eğitimde öğrenen-içerik etkileşimi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
AT Kumtepe, K Büyük, İ Güneş, A Öztürk, G Tuna, S Gümüş, ON Atak
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (2), 9-36, 2017
202017
How e-learning engagement time affects academic achievement in e-learning environments. A large-scale study of open and distance learners
M Firat, A Ozturk, I Gunes, E Çolak, M Beyaz, K Buyuk
Open Praxis 11 (2), 129-141, 2019
192019
Açık ve uzaktan öğrenenlerin öğrenme yönetim sistemi ve öğrenme malzemelerine ilişkin memnuniyet durumları
A Öztürk, K Yusuf, EE Özkeskin, EP Uça Güneş
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (4), 81-107, 2017
142017
Uzaktan eğitimde oyunlaştırma kullanımı: oyunlaştırılmış web tabanlı bir alıştırma uygulaması
YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ...
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017
142017
Zeki ve Uyarlanabilir e-Öğrenme Ortamları
T Gamze, A Öztürk
International Distance Education Conference 2015 1 (1), 465-470, 2015
14*2015
Support services in open and distance education: An integrated model of open universities
EG Kumtepe, E Toprak, A Ozturk, GT Buyukkose, H Kilinc, İA Menderis
InConference paper, 2018
82018
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında eğitsel veri madenciliği
A Öztürk
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (2), 10-13, 2018
82018
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemindeki öğrenenlerin sınav ve büro hizmetlerine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
S Aydın, A Öztürk
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (3), 64-79, 2017
52017
Açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinde kümeleme analizi yöntemiyle öğrenen gruplarının belirlenmesi
A Öztürk
PQDT-Global, 2015
52015
What If It’s All an Illusion? To What Extent Can We Rely on Self-Reported Data in Open, Online, and Distance Education Systems?
Y Akbulut, A Saykılı, A Öztürk, A Bozkurt
International Review of Research in Open and Distributed Learning 24 (3), 1-17, 2023
42023
An Examination Of Mobile Learning Studies Using Activity Theory As A Theoretical Framework
N Ozdamar-Keskin, A Ozturk
42015
Relationship between learner profiles and learner–content interaction in online learning: Exploring implications for learning experience design
A Ozturk, AT Kumtepe
Distance Education 44 (3), 425-457, 2023
32023
Uzaktan öğrenenlerin eylem yeterlik düzeylerinin incelenmesi
U Hasan, A Bozkurt, A Öztürk, AT Kumtepe
Anadolu Journal of Educational Sciences International 10 (1), 303-323, 2020
32020
Examining the effects of LMS use on academic performance using learning analytics
A Saykili, A Ozturk, EG Kumtepe, AT Kumtepe, YZC Uğurhan
Hosted by UNED, Madrid (Spain) 148, 2019
32019
Yükseköğretimde büyük veri ve öğrenme analitikleri: güncel teori ve uygulamalar
A Öztürk
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 218-228, 2017
32017
Educational data mining: applications and trends
A Ozturk
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION 17 (2), 125-128, 2016
22016
Exploring the learning behaviour patterns of open and distance students
A Ozturk, AT Kumtepe
Hosted by UNED, Madrid (Spain), 156, 2019
12019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20