An Investigation of Drop-Out in Open and Distance Education. S Aydin, A Öztürk, GT Büyükköse, F Er, H Sönmez Educational Sciences: Theory and Practice 19 (2), 40-57, 2019 | 50 | 2019 |
The use of gamification in distance education: A web-based gamified quiz application YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H KILINÇ, U Serap, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017 | 20 | 2017 |
Kitlesel uzaktan eğitimde öğrenen-içerik etkileşimi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği AT Kumtepe, K Büyük, İ Güneş, A Öztürk, G Tuna, S Gümüş, ON Atak Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (2), 9-36, 2017 | 19 | 2017 |
Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri: Yerelden küresele bir model önerisi EG KUMTEPE, E Toprak, A Öztürk, GT BÜYÜKKÖSE, H KILINÇ, ... Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (3), 41-80, 2019 | 16 | 2019 |
Uzaktan eğitimde oyunlaştırma kullanımı: oyunlaştırılmış web tabanlı bir alıştırma uygulaması YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017 | 16 | 2017 |
Açık ve uzaktan öğrenenlerin öğrenme yönetim sistemi ve öğrenme malzemelerine ilişkin memnuniyet durumları A Öztürk, K Yusuf, EE Özkeskin, EP Uça Güneş Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (4), 81-107, 2017 | 15 | 2017 |
How e-learning engagement time affects academic achievement in e-learning environments. A large-scale study of open and distance learners M Firat, A Ozturk, I Gunes, E Çolak, M Beyaz, K Buyuk Open Praxis 11 (2), 129-141, 2019 | 14 | 2019 |
Zeki ve Uyarlanabilir e-Öğrenme Ortamları T Gamze, A Öztürk International Distance Education Conference 2015 1 (1), 465-470, 2015 | 12* | 2015 |
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemindeki öğrenenlerin sınav ve büro hizmetlerine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi S Aydın, A Öztürk Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (3), 64-79, 2017 | 10 | 2017 |
Support services in open and distance education: An integrated model of open universities EG Kumtepe, E Toprak, A Ozturk, GT Buyukkose, H Kilinc, İA Menderis Conference paper, 2018 | 6 | 2018 |
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında eğitsel veri madenciliği A ÖZTÜRK Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (2), 10-13, 2018 | 5 | 2018 |
An Examination Of Mobile Learning Studies Using Activity Theory As A Theoretical Framework N Ozdamar-Keskin, A Ozturk | 5 | 2015 |
Uzaktan öğrenenlerin eylem yeterlik düzeylerinin incelenmesi U Hasan, A BOZKURT, A ÖZTÜRK, AT KUMTEPE Anadolu Journal of Educational Sciences International 10 (1), 303-323, 2020 | 4 | 2020 |
Examining the effects of LMS use on academic performance using learning analytics A Saykili, A Ozturk, EG Kumtepe, AT Kumtepe, YZC Uğurhan Hosted by UNED, Madrid (Spain) 148, 2019 | 3 | 2019 |
Relationship between learner profiles and learner–content interaction in online learning: Exploring implications for learning experience design A Ozturk, AT Kumtepe Distance Education 44 (3), 425-457, 2023 | 2 | 2023 |
Yükseköğretimde büyük veri ve öğrenme analitikleri: güncel teori ve uygulamalar A ÖZTÜRK Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 218-228, 2017 | 2 | 2017 |
Açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinde kümeleme analizi yöntemiyle öğrenen gruplarının belirlenmesi A Öztürk PQDT-Global, 2017 | 2 | 2017 |
Öğrenme yönetim sisteminde öğrenen profillerinin belirlenmesi, akademik başarının tahmin edilmesi ve öneri sisteminin etkilerinin belirlenmesi (Editöre Mektup) A Öztürk, AT Kumtepe Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (4), 4-8, 2019 | 1 | 2019 |
Educational data mining: applications and trends A Öztürk Anadolu University, 2016 | 1 | 2016 |
Technology Ownership and Academic Achievement Status of Learners at Anadolu University Open Education System Between 2011 and 2014 S Aydın, A Öztürk International Distance Education Conference 2015 1 (1), 416-427, 2015 | 1 | 2015 |