The effects of mobile technology on learning performance and motivation in mathematics education S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu Education and Information Technologies 28 (1), 683-712, 2023 | 42 | 2023 |
Dikişsiz öğrenme (Seamless learning) ilkeleri bağlamında EBA’nın matematik ders içeriğinin incelenmesi S Poçan, C Yaşaroğlu Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (51), 1307-9581, 2017 | 18 | 2017 |
Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (52), 808-818, 2017 | 16 | 2017 |
Mobil teknoloji destekli dikişsiz öğrenme ortamlarının 7. sınıf cebir ünitesinde öğrenci başarı ve motivasyonuna etkisi ile sürece ilişkin öğrenci ve veli görüşleri S Poçan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 11 | 2019 |
The effect of mathematics class commitment and anxiety on mathematics success: A path analysis study A İlhan, S Poçan, M Gemcioğlu Education and Urban Society 54 (2), 186-204, 2022 | 10 | 2022 |
Ortaokul öğrencilerinin matematik tutumu ve problem çözmeye yönelik algılarının matematik başarılarıyla ilişkisi A İlhan, M Gemcioğlu, S Poçan Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 1-15, 2021 | 9 | 2021 |
Matematik başarısının geometriye yönelik tutum ve geometri inancı ile ilişkisinin incelenmesi A İlhan, M Gemcioğlu, S Poçan Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 77-91, 2021 | 8 | 2021 |
Parents' Opinions on the Use of Mobile Technology in Teaching Mathematics. S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (1), 2021 | 6 | 2021 |
Matematik öğretiminde mobil teknoloji kullanımına yönelik veli görüşleri S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 500-532, 2021 | 6 | 2021 |
Seamless learning: A review study SN Şad, A İlhan, S Poçan Inonu University Journal of the Graduate School of Education 3 (6), 1-22, 2016 | 6 | 2016 |
Kesintisiz (Dikişsiz) Öğrenme: Bir Derleme Çalışması SN Şad, A İlhan, S Poçan İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 3 (6), 1-22, 2016 | 5 | 2016 |
Bibliometric Analysis on Digital Game-Based Learning in Mathematics Education. S Poçan Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 24 (1), 2023 | 4 | 2023 |
Matematik öğretmen adaylarının uygulanan güncel ve eski lisans programlarına ilişkin görüşleri A İlhan, T Tutak, S Poçan Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (46), 895-921, 2021 | 4 | 2021 |
Investigation of secondary 7th and 8th grade students' mathematical reasoning skills in terms of some variable S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan The Journal of International Social Research 10 (52), 808-818, 2017 | 4 | 2017 |
Math and visual mathematical literacy a compilation study A Ilhan, HC Celik, S Pocan Proceedings of International Engineering, Science and Education Conference …, 2016 | 4 | 2016 |
Matematik eğitiminde dijital oyun tabanlı öğrenme üzerine bibliyometrik analiz S Poçan İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 648-669, 2023 | 3 | 2023 |
Ortaokul Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanına Bakışları A İlhan, P Serdal, T Tutak, HG Kırmızıgül Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (2), 1123-1143, 2022 | 2 | 2022 |
Ortaokul Öğrencilerinin Geometriye Yönelik İnanç ve Tutumlarının Başarıları ile Olan İlişkisi A İLHAN, S POÇAN, M GEMCİOĞLU Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (2 …, 2020 | 2 | 2020 |
Investigation of the relationship between mathematics achievement, geometry attitudes, and beliefs towards geometry İ Aziz, G Muharrem, P Serdal Mersin University Journal of the Faculty of Education 17 (1), 77-91, 2021 | 1* | 2021 |
Uzamsal kaygı ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması S Poçan, K Açıkgül, SN Şad Akdeniz Eğitim Araştırmalar Dergisi 14 (34), 64-83, 2020 | 1 | 2020 |