Follow
Serdal Poçan
Title
Cited by
Cited by
Year
The effects of Mobile technology on learning performance and motivation in mathematics education
S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu
Education and Information Technologies 28 (1), 683-712, 2023
152023
Dikişsiz öğrenme (Seamless learning) ilkeleri bağlamında EBA’nın matematik ders içeriğinin incelenmesi
S Poçan, C Yaşaroğlu
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (51), 1307-9581, 2017
152017
Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (52), 808-818, 2017
132017
Mobil teknoloji destekli dikişsiz öğrenme ortamlarının 7. sınıf cebir ünitesinde öğrenci başarı ve motivasyonuna etkisi ile sürece ilişkin öğrenci ve veli görüşleri
S Poçan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
112019
Matematik başarısının geometriye yönelik tutum ve geometri inancı ile ilişkisinin incelenmesi
A İLHAN, M GEMCİOĞLU, S POÇAN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 77-91, 2021
82021
The effect of mathematics class commitment and anxiety on mathematics success: A path analysis study
A İlhan, S Poçan, M Gemcioğlu
Education and Urban Society 54 (2), 186-204, 2022
72022
Parents' Opinions on the Use of Mobile Technology in Teaching Mathematics.
S Poçan, B Altay, C Yaşaroğlu
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (1), 2021
62021
Ortaokul öğrencilerinin matematik tutumu ve problem çözmeye yönelik algılarının matematik başarılarıyla ilişkisi
A İLHAN, M GEMCİOĞLU, S POÇAN
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 1-15, 2021
62021
Seamless learning: A review study
SN Şad, A İlhan, S Poçan
Inonu University Journal of the Graduate School of Education 3 (6), 1-22, 2016
62016
Matematik öğretiminde mobil teknoloji kullanımına yönelik veli görüşleri
S Poçan, B ALTAY, C YAŞAROĞLU
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 500-532, 2021
52021
Kesintisiz (dikişsiz) öğrenme: bir derleme çalışması
SN Şad, A İlhan, S Poçan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 3 (6), 1-22, 2016
42016
Math and visual mathematical literacy a compilation study
A Ilhan, HC Celik, S Pocan
Proceedings of International Engineering, Science and Education Conference …, 2016
42016
Bibliometric Analysis on Digital Game-Based Learning in Mathematics Education.
S Poçan
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 24 (1), 2023
32023
Investigation of secondary 7th and 8th grade students' mathematical reasoning skills in terms of some variable
S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan
The Journal of International Social Research 10 (52), 808-818, 2017
32017
Matematik öğretmen adaylarının uygulanan güncel ve eski lisans programlarına ilişkin görüşleri
A İLHAN, T TUTAK, S POÇAN
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (46), 895-921, 2021
22021
Matematik eğitiminde dijital oyun tabanlı öğrenme üzerine bibliyometrik analiz
S POÇAN
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 648-669, 2023
12023
Investigation of the relationship between mathematics achievement, geometry attitudes, and beliefs towards geometry
İ Aziz, G Muharrem, P Serdal
Mersin University Journal of the Faculty of Education 17 (1), 77-91, 2021
1*2021
Uzamsal kaygı ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
S Poçan, K Açıkgül, SN Şad
Akdeniz Eğitim Araştırmalar Dergisi 14 (34), 64-83, 2020
12020
The effect of constructivist learning approach in mathematics assessment field to academic achievement and academic self-perception
HC ÇELİK, A İLHAN, S POÇAN
Education Proceeding Book, 44, 2016
12016
X VE Y KUŞAĞI ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİ-ÖLÇME ALANINDAKİ AKIL YÜRÜTME, FARKINDALIKLAR VE ÜSTBİLİŞSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ
A İLHAN, S POÇAN
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı 4 (SAYI 1), 146-184, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20