Temel Kavramlar A Çoban ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, 3-59, 0 | 172* | |
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Sürecine ilişkin Felsefi Tercihlerini Değerlendirme A Çoban Üniversite ve Toplum 7 (4), 2007 | 72 | 2007 |
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ile İlgili Temel Kavramlar B Oral, A Çoban Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, 2020 | 71* | 2020 |
Matematik dersinin ilköğretim programları ve liselere giriş sınavları açısından değerlendirilmesi A Çoban V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 16-18, 2002 | 60 | 2002 |
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ A Çoban Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 28-45, 2011 | 53 | 2011 |
Ankara merkez ortaokullarındaki son sınıf öğrencilerinin matematik dersine ilişkin tutumları A Çoban Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1989 | 50 | 1989 |
Temel kavramlar A Çoban ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, 3-54, 2017 | 46 | 2017 |
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ E DENİZ, A ÇOBAN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (70), 734-761, 2019 | 44 | 2019 |
Öğretmen eğitiminde mikro-öğretim ve farkli yaklaşimlar A ÇOBAN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 14 (53), 219-231, 2015 | 35 | 2015 |
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının, eğitim sürecine ilişkin felsefi tercihlerinin değerlendirilmesi A Çoban Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 26 (2 …, 2002 | 35 | 2002 |
Geometri dersinin lise programları ve ÖSS soruları açısından değerlendirilmesi Ş DURSUN, A ÇOBAN Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 30 (2 …, 2006 | 32 | 2006 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ A ÇOBAN Turkish Studies 5 (3), 958-976, 2010 | 29* | 2010 |
Fen bilgisi dersinin ilköğretim programları ve liselere giriş sınavları açısından değerlendirilmesi A Çoban Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu Bildirileri, 7-8, 2001 | 27 | 2001 |
Sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programı: Betimsel bir karşılaştırma A ÇOBAN Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 5 (2), 27-46, 2010 | 21 | 2010 |
FİZİK DERSİNİN LİSE PROGRAMLARI VE ÖSS SORULARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ A ÇOBAN, A hakan HANÇER Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (2), 431-440, 2006 | 21 | 2006 |
21. Yüzyıla girerken öğretmen eğitiminin boyutları A Çoban Milli Eğitim Dergisi 137, 84-87, 1998 | 20 | 1998 |
KİMYA DERSİNİN LİSE PROGRAMLARI VE ÖSS SORULARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ A Çoban, N Uludağ, A Yılmaz Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 102-109, 2006 | 17 | 2006 |
Öğretmen yetiştiren yükseköğretim kurumlarının kaynağı olarak anadolu öğretmen lisesi öğrencilerinin görüşlerinin değerlendirilmesi A Çoban Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 28 (1), 55-64, 2004 | 16 | 2004 |
Eğitim fakülteleri ile eğitim yüksekokullarının programlar açısından bütünleştirilmesi A Çoban Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996 | 15 | 1996 |
Mehmed Akif’in eğitim felsefesi: eğitim ve öğretime ilişkin görüşleri A Çoban Ekev Akademi Dergisi 14 (44), 247-264, 2010 | 14 | 2010 |