Takip et
Faruk Yüksel
Faruk Yüksel
odu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Paydaşların gözüyle yavaş şehir Akyaka’da aşırı turizm
F Yüksel, FÖ Esen, B Kılıç, S Akçay
Turizm Akademik Dergisi 7 (1), 257-268, 2020
222020
ELEKTRONİK AĞIZDAN KULAĞA İLETİŞİMİN (E-WOM) TURİSTİK DESTİNASYON SEÇİMİ ÜZERİNE ETKİSİ.
F Yüksel, B KILIÇ
Journal of International Social Research 9 (46), 2016
212016
Küçük ve orta ölçekli yiyecek-içecek işletmesi sahiplerinin girişimci kişilik özellikleri ve girişimcilik motivasyonları
F Yüksel, A Bekar
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (4), 33-46, 2017
92017
A new age in tourist guiding: Digital tourism and sustainability
HA Kurnaz, F Ön, F Yüksel
Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility, 93-110, 2022
82022
Türkiye’de Kahveye Yüklenen Anlam ve Kahve Tüketim Alışkanlıkları
F Yüksel, M Goral, Ü Kement, Ç Güner
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2022
52022
TURİZMDE MOBİL PAZARLAMA: TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
B Kılıç, N Yozukmaz, F Yüksel, H Bilici
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 20 (38), 449-472, 2017
42017
Yerli Turusitlern Mobil Pazarlama Uygulamalarına Karşı Tutumları,“
H Bilici, N Yokuzman, B Kılıç, F Yüksel
Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi 10 (2), 2018
32018
Küçük ve Orta Ölçekli Yiyecek-İçecek İşletmesi Sahiplerinin Girişimci Kişilik Özellikleri ve Girişimcilik Motivasyonları
A BEKAR, F YÜKSEL
Innovation and Global Issues in Social Sciences II, 2017
2*2017
Do social media use and gadget loving affect innovative job performance? The moderation role of generation cohort: an evaluation of the kitchen chefs
F Yüksel, Ü Kement
Quality & Quantity, 2023
12023
Destinasyon Aidiyeti ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Kite Sörf Turizmi: Akyaka Spotu
S Akçay, F Yüksel, F Ön, B Uzun
Journal of International Social Research 15 (87), 2022
12022
Reklamasyon ve Türk Turizmine Etkileri: Marmaris Örneği
F YÜKSEL, O BAHAR, B BÜLBÜLOĞLU
III. Turizm Şurası, 2017
12017
MUĞLA SAĞLIK TURİZMİ POTANSİYELİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
O Bahar, F Yüksel, S Aslan
3rd International Congress of Tourism and Management Researches, 2016
1*2016
Content Analysis for Fatsa Culinary Culture
E Eter, Ü Kement, SB Bayar, M Kabacık, F Yüksel
Co-Editors Dr. Dogan Gursoy Dr. Serena Volo, 40, 2024
2024
Effect of smart tourism technology experience (STTE) on tourist satisfaction and tourist happiness in Bordeaux: the mediation role of self-gratification
F Yuksel, U Kement, S Dogan, G Erkol Bayram, SB Bayar, C Cobanoglu
International Journal of Tourism Cities, 2024
2024
An ethnographic study on the traces of Georgian culture in the cuisine of Ordu (Türkiye)
M Kabacık, Ü Kement, SC Aksu, Y Oğan, F Yüksel
International Journal of Gastronomy and Food Science 37, 2024
2024
Sport event research in the hospitality and tourism industry: a bibliometric analysis
F Yüksel, F Ön
Worldwide Hospitality and Tourism Themes 16, 2024
2024
Examination of Food and Beverage Consumers' Perception of the Diderot Effect in Terms of Impulsive Buying Behavior
F Yüksel, E Aksoy
Sustainability, Leadership and Current Studies Conference in …, 2024
2024
MESUDİYE MUTFAK KÜLTÜRÜNE YÖNELİK NİTEL BİR DEĞERLENDİRME
A Tokur, Ü Kement, F Yüksel
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 24 (2), 35-61, 2023
2023
Investigation of virtual museum visits in Turkiye within the scope of Telepresence and Technology Acceptance Model
Ü Kement, F Yüksel, S Erkekli, A Şengöz, M Kabacık
Sustainable and Socially Responsible Development in the Network of …, 2023
2023
Ünye Mutfak Kültürüne Yönelik Nitel Bir Araştırma
G Tarım Akdal, Ü Kement, M Kabacık, F Yüksel
23. Ulusal Turizm Kongresi: Turizm Eğitimi, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20