Geogebra ile öğretimin sekizinci sınıf öğrencilerinin dönüşüm geometrisi konusundaki başarılarına etkisi İ Çetin, A Erdoğan, DÖ Yazlık Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 (4), 84-92, 2015 | 53 | 2015 |
7. ve 9. sınıf öğrencilerinin oran ve orantı konusundaki kavram yanılgıları İ Çetin Selçuk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 32 | 2009 |
Doğru ve ters oranti konusundaki 7. ve 9. sinif öğrencilerinin kavram yanilgilari A Doğan, İ Çetin Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (2), 118-128, 2009 | 32 | 2009 |
Views Of Middle School Students About Class Dojo Education Technology H Cetin, İ Cetin Acta Didactica Napocensia 11 (3-4), 89-97, 2018 | 31 | 2018 |
Development, Validity and Reliability Study of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Efficiency Scale for Mathematics Teacher Candidates I Çetin, A Erdoğan International Journal of Contemporary Educational Research 5 (1), 50-62, 2018 | 29 | 2018 |
Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Yeterliklerindeki ve Düzeylerindeki Değişimin İncelenmesi Çetin, İbrahim Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 21 | 2017 |
Ortaöğretim dokuzuncu sınıf matematik ders kitaplarının kök değerler çerçevesinde incelenmesi İ Çetin, A Mutluoğlu, DÖ Yazlık, A Erdoğan Yaşadıkça Eğitim Dergisi 35 (2), 715-732, 2021 | 13 | 2021 |
Examination of the Relationship between TPACK Competencies and Mathematics Teaching Anxiety: The Mediating Role of Mathematics Anxiety İ Çetin, DÖ Yazlık International Journal of Modern Education Studies 6 (1), 206-235, 2022 | 7 | 2022 |
Teachers in Math Lessons in the Digital Age: The Real Face of Distance Education İ Çetin, E YÜCEER GÖÇEBE Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (3), 1489-1514, 2023 | 4 | 2023 |
Examining the Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Teaching Anxiety of Prospective Mathematics Teachers DÖ Yazlık, İ Çetin Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) |Türk …, 2020 | 4 | 2020 |
Pre-service elementary mathematics teachers’ methods when solving integral-volume problems and the rationale behind their selections İ Çetin, Dev, Şerife International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 2021 | 2 | 2021 |
Review of Mathematical Modeling Research: A Descriptive Content Analysis Study İ Çetin, M Aydın, Ş Bilgiç Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 17 (2 …, 2023 | 1 | 2023 |
Discovering mathematics beyond the classroom: an investigation of secondary-school students' experiences of mathematics in outdoor learning environments M Altuntaş, İ Çetin Journal of Innovative Research in Teacher Education 4 (2), 336-357, 2023 | 1 | 2023 |
Lise Öğrencilerinin Sonsuzluk Kavramına İlişkin Metaforları Ş Dev, İ Çetin Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1108-1161, 2023 | 1 | 2023 |
Creating learning environments with origami: Experiences of pre-service mathematics teachers DÖ Yazlık, İ Çetin Journal of Pedagogical Research 7 (3), 174-193, 2023 | 1 | 2023 |
Mathematical Modeling in Online Learning Environments: Student Challenges M Altuntaş, ZS Ay, İ Çetin Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1049-1075, 2024 | | 2024 |
Matematik Eğitiminde P4C Uygulamaları: Matematik Hikayeleri Örneği İ Çetin, H Çetin Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi 22 (3), 515-558, 2023 | | 2023 |
Matematik Kaygısını Belirlemek İçin Farklı Yollar İ Çetin, DÖ Yazlık Matematik Kaygısı, 233-251, 2022 | | 2022 |
Merkezi Değişim (Yayılım) Ölçüleri İ Çetin Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi, 2022 | | 2022 |
Matematikçilerin Ürettikleri Oyunlar DÖ Yazlık, İ Çetin Oyun ve Matematik Eğitimi, 403-443, 2021 | | 2021 |