Eğitimde nitel araştırma desenleri A Saban, AF Ersoy, M Özden, M Bozkurt, A Ersoy, H Akar, Z Yahşi Anı Yayıncılık, 2017 | 509 | 2017 |
İlköğretim öğrencilerinin çevreye yönelik tutumları N Gökçe, E Kaya, S Aktay, M Özden İlköğretim Online 6 (3), 452-468, 2007 | 317 | 2007 |
The Effects of Brain-Based Learning on Academic Achievement and Retention of Knowledge in Science Course M Ozden, M Gultekin Electronic Journal of Science Education 12 (1), 3-19, 2008 | 208 | 2008 |
Teacher candidates’ perceptions regarding socio-scientific issues and their competencies in using socio-scientific issues in science and technology instruction ŞS Anagün, M Özden Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 981-985, 2010 | 79 | 2010 |
Nitel araştırmalarda paradigma ve teorik temeller M Özden, A Saban Eğitimde Nitel Desenler, 1-30, 2017 | 75 | 2017 |
İlköğretim fen dersi öğretim programlarında bilimin doğası: 2005 ve 2013 programlarının incelenmesi M Özden, B Cavlazoğlu Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - Journal of Qualitative Research in …, 2015 | 71 | 2015 |
Elementary school students’ informal reasoning and its’ quality regarding socio-scientific issues M Ozden Eurasian Journal of Educational Research 20 (86), 61-84, 2020 | 69 | 2020 |
Elementary students’ attitudes towards environment N Gökçe, E Kaya, S Aktay, M Özden Elementary Education Online 6 (3), 452-468, 2007 | 69 | 2007 |
Fen bilgisi dersinde beyin temelli öğrenmenin akademik başarıya ve hatırlama düzeyine etkisi M Özden PQDT-Global, 2005 | 66 | 2005 |
Prospective elementary school teachers’ views about socioscientific issues: A concurrent parallel design study M Özden International Electronic Journal of Elementary Education 7 (3), 333 - 354, 2015 | 52 | 2015 |
Öğretmen adaylarının ödevlerinde internetten intihal yapmalarında öğretim elemanının rolüne ilişkin görüşleri A Ersoy, M Özden İlköğretim Online 10 (2), 608-619, 2011 | 49 | 2011 |
Çevre sorunlarına ilişkin öğrenci çizimlerinin incelenmesi DÖ Özden, M Özden Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (37), 1-20, 2015 | 35 | 2015 |
Eğitimde ölçme ve değerlendirme S Baştürk, A Ustaoğlu, BK Doruk, B Aytaç, B Yiğit, C Tüysüz, E Tatar, ... Nobel Yayınları, 2014 | 33 | 2014 |
Kopya çektim, çünkü…: Bir olgubilim çalışması M Özden, AU Baştürk, M Demir Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 6 (4), 57-89, 2015 | 23 | 2015 |
Investigation of the Effects of Engineering-Oriented STEM Integration Activities on Scientific Process Skills and STEM Career Interests: A Mixed Methods Study. H Özkul, M Özden Education & Science/Egitim ve Bilim 45 (204), 2020 | 21 | 2020 |
İlkokul öğrencilerinin fen dersine yönelik tutumları: Kütahya örneği A Çibir, M Özden Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (2), 45-61, 2017 | 19 | 2017 |
Öğretmen adaylarına göre akademik usulsüzlük davranışları M Özden, DÖ Özden Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 88-98, 2015 | 19 | 2015 |
Akademik usulsüzlük: Öğretmen adaylarının görüşleri ve deneyimleri M Özden, DÖ Özden, B Biçer Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015 | 17 | 2015 |
4. ve 5. Sınıflar Fen ve Teknoloji Dersinin Vatandaşlık Eğitimi Bakımından İşlevselliği M Özden Yayınlanmamış Doktora Tezi. Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 15 | 2011 |
The views of teacher candidates regarding the role of instructor in plagiarizing from Internet in their assignments A Ersoy, M Özden Elementary Education Online 10 (2), 608-619, 2011 | 14 | 2011 |