İlkokul Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı ve Dik Temel Harflerin Kullanımına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi O Çakır, GA Arslan, MC Doğan Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (5), 1539-1550, 2018 | 11 | 2018 |
İlköğretim Fen-Teknoloji Bilgisi ve Matematik öğretiminde Fen-Teknoloji Bilgisi, Matematik ve sınıf öğretmenlerinin özyeterlik duygusu ve sonuç beklentilerinin belirlenmesi Ş Özkan, N Namoğlu, MA Işık, O Çakır, T Mutlu Milli Eğitim Dergisi 180, 133-152, 2008 | 8 | 2008 |
İlkokul öğretmenlerinin postmodern eğitim anlayışına ilişkin görüşleri O Çakir, MC DOĞAN Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 3 (1), 38-52, 2017 | 5 | 2017 |
Drama temelli probleme dayalı öğrenme yaklaşımının ilkokul öğrencilerinin empati beceri düzeyleri üzerine etkisi O Çakır, Z Nurdan Baysal, F İnan Yıldız Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019 | 2* | 2019 |
ERDEM AHLAKINDAN KARAKTER EĞİTİMİNE: MAKBUL İNSAN YETİŞTİRMENİN KISA TARİHİ O Çakır, MC Doğan Araştırma ve Deneyim Dergisi 7 (2), 44-62, 2022 | | 2022 |
KİŞİLİĞİN AHLAKİ YÖNÜNE FENOMENOLOJİK BİR BAKIŞ: İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KARAKTER EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ O Çakır, MC Doğan Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi 6 (2), 43-68, 2022 | | 2022 |
Sınıf öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda 21. yüzyıl eğitim becerilerine dayalı bir karakter eğitimi çerçeve programının geliştirilmesi O Çakır | | 2022 |
Çocuklar masalları neden sever? Çocuklar masallarda neyi sever? Bir durum çalışması O Çakır Bütnsel Açıdan Çocuk, 2019 | | 2019 |