Takip et
Oğuz Kuş
Oğuz Kuş
Associate Professor at Istanbul University, Faculty of Communication
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Metaverse:‘Dijital Büyük Patlamada’Fırsatlar ve Endişelere Yönelik Algılar
KUŞ Oğuz
Intermedia International E-journal 8 (15), 245-266, 2021
134*2021
DİJİTAL NEFRET SÖYLEMİNİ ANLAMAK: SURİYELİ MÜLTECİ KRİZİ ÖRNEK OLAYI BAĞLAMINDA BBC WORLD SERVICE FACEBOOK SAYFASINA GELEN YORUMLARIN METİN MADENCİLİĞİ …
O Kuş
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 97-121, 2016
472016
İçerik Pazarlama: Dijital Dünyada Marka ve Hikaye Yaratma Stratejileri
O Kuş
Pales Yayınları, 2016
382016
“Videolarda Gerçek Hayattaki Gibi Değilim, Rol Yapmaktayım” TikTok Kullanıcılarının Benlik Performansları Üzerine Bir İnceleme
D Gül Ünlü, O Kuş, O Göksu
Intermedia International e-Journal 7 (12), 115-128, 2020
242020
Büyük Birader’den Büyük Veriye Gözetim Toplumu
G Şener, O Kuş
İLETİŞİMDE SOSYAL MEDYA, SOSYAL MEDYADA ETKİLEŞİM, 2015
18*2015
The influence of cultural background on content marketing practices: the approach of Turkish and Lithuanian youth to the main components of content marketing
O Kuş
INFORMACIJOS MOKSLAI, 45-60, 2016
102016
Kovid-19 Salgını ve Mültecilere Yönelik Dijital Nefret Söylemi: Büyük Veri Perspektifinden Metin Madenciliği Tekniği ile Kullanıcı Kaynaklı İçeriklerin Analizi
O Kuş
TRT Akademi 11 (6), 106-131, 2021
8*2021
İletişim Çalışmalarında İçerik Analizi ve Metin Madenciliğinin Kullanımı
KUŞ Oğuz
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 177-191, 2022
5*2022
Developing an understanding on the moment of crisis on social media by analysing tweets and Facebook posts: Case of an electronic music festival
O Kuş
ÖNERİ 12 (48), 37-55, 2017
42017
COVID-19, Misinformation and Communication Studies: A Systematic Review of the Infodemic
KUŞ Oğuz, İD ÖZTÜRK
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 67-90, 2022
32022
TikTok: Sosyal Medyada Bir Paradigma Dönüşümü
O Göksu, O Kuş, D Gül Ünlü
Literatürk Academia, 2022
32022
Dijital Dönüşümün Kıyısında: Büyük Veri, Bilgi Keşfi ve Halkla İlişkiler
O Kuş
Nilüfer Timisi (Ed.) Dijital Kavramlar, Olanaklar, Deneyimler içinde, 127-153, 2016
32016
Çin’de Üretilen Aşılara Yönelik YouTube Tartışmaları Çerçevesinde Yanlış Bilgi ve Nefret Söylemi İlişkisi Üzerine Bir İnceleme
KUŞ Oğuz, İD ÖZTÜRK
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 1-1, 2022
22022
Algoritmaların Gölgesinde Toplum ve İletişim
O Kuş
Alternatif Bilişim Derneği: https://ekitap.alternatifbilisim.org …, 2021
22021
Exploring crypto-currency ownership in the context of technology acceptace model and technology adopter categories: Coin-optimistics, observers and coin-sceptics
C Öksüz Karademir, O Kuş
Ankara University Journal of Social Sciences 11 (2), 43-59, 2020
2*2020
Metaverse ve dijital nefret söylemi: toksik içeriğin potansiyel yayılım örüntüleri ve proaktif çözüm önerileri hakkında bir tartışma
KUŞ Oğuz
Yeni Medya 2022 (12), 355-368, 2022
12022
Suriyeli Mültecilerin Entegrasyonunda Konstrüktivist Halkla İlişkilerin Mesaj Geliştirmeye Yönelik Potansiyeli Üzerine Bir Tartışma
O Kuş
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (1), 45-64, 2022
12022
COVID-19 ve Algoritmik Yanlılık: Küresel Bir Sağlık Krizinin Gölgesinde Algoritmik Yanlılığı Tartışmak
O Kuş
Communication and Technology Congress – CTC 2021 (April 12th-14th, 2021 …, 2021
1*2021
Hibrit Bir Tehdit Olarak Bilgi Operasyonları ve Araçsallaşan Dezenformasyon: Baltık Ülkeleri Bağlamında Bir Değerlendirme
O Kuş
Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem: Enformasyon Savaşından Dezenformasyon …, 2023
2023
CONTENT MARKETING IN ONLINE LEARNING PROGRAMS: A RESEARCH ON EU-FUNDED ‘E-PROFMAN’PROJECT
KUŞ Oğuz, AÖ TUNÇ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 7 (1 …, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20