Takip et
Emin Aydin
Emin Aydin
Marmara University - Üniversitesi
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Evaluation of learning gains through integrated STEM projects
MA Corlu, E Aydin
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 4 …, 2016
1512016
The use of computers in mathematics education: A paradigm shift from
E Aydin
Online Submission 4 (2), 2005
922005
Öğretmen adaylarının matematik kaygısı ile bilgibilimsel inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi
A Delice, E Ertekin, E Aydın, B Dilmaç
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 6 (1), 361-375, 2009
712009
Öğretmen Adayı Gözüyle Matematik Ders Kitaplarında Görsel Öğelerin Kullanımı The Use of Visual Objects in Mathematics Textbooks From The Perspective of Teacher Candidate
A Delice, E AYDIN, D Kardeş
İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 8 (16), 75-92, 2009
692009
Exploring the psychological predictors of programming achievement
Y Erdogan, E Aydin, T Kabaca
Journal of Instructional Psychology 35 (3), 264, 2008
632008
STEM (fen-teknoloji-mühendislik–matematik) eğitimi tutum ölçeği
G Derin, E AYDIN, KA KIRKIÇ
El-Cezeri 4 (3), 547-559, 2017
53*2017
İlköğretim matematik öğretmen adayların matematik kaygı düzeylerine cinsiyet, sınıf ve kurum değişkenlerinin etkileri
E AYDIN, A Delice, B Dilmaç, E Ertekin
İlköğretim Online 8 (1), 231-242, 2009
522009
An evaluation of the aims of the faculty school partnership sheme by mathematics student teachers and their mentors
E Aydin
Journal of Instructional Psychology 36 (3), 273, 2009
422009
Ölçme ve değerlendirmeye kavram yanılgıları perspektifinden bir bakış. MF Özmantar, E. Bingölbali & H. Akkoç (Edt.)
E Aydın, A Delice
Matematiksel kavram yanılgıları ve çözüm önerileri içinde (393-436), 2008
352008
Matematik kaygısı
E Aydın, B Dilmaç
Eğitime ilişkin çeşitlemeler 1, 231-240, 2004
322004
An exploratory study of visually impaired students’ perceptions of inclusive mathematics education
Gİ Bayram, MS Corlu, E Aydın, D Ortaçtepe, B Alapala
British Journal of Visual Impairment 33 (3), 212-219, 2015
312015
The Effects of Mastery Learning and Cooperative, Competitive and Individualistic Learning Environment Organizations on Achievement and Attitudes in Mathematics.
G Yildiran, E Aydin
Online Submission 9 (1), 55-72, 2005
312005
The influence of gender, grade and institution on primary school mathematics student teachers' anxiety levels
E Aydın, A Delice, B Dilmaç, E Ertekin
Elementary Education Online 8 (1), 2009
282009
An investigation of the views on the integration of science technology and mathematics in a mathematics teacher education program
A Delice, E AYDIN, G Derin, Ö YAŞIN
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 32 (1), 3-15, 2015
212015
Etki büyüklüğü kavramı ve matematik eğitimi araştırmalarında uygulanması
E Aydın
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 15, 380-388, 2006
202006
Teacher Trainees' Epistemological Beliefs: Effects of Gender, Institution, and Discipline.
E Ertekin, B Dilmaç, A Delice, E Aydin
New Educational Review 18 (2), 2009
182009
Matematik kaygısı eğitime ilişkin çeşitlemeler
E Aydın, B Dilmaç
Konya: Eğitim Kitabevi, 2004
182004
Merhaba STEM yenilikçi bir öğretim yaklaşımı
KA Kırkıç, E Aydın
Eğitim Yayınevi, 2018
162018
Mathematics and science assessment in the Turkish educational system: An overview
A Ayas, MS Corlu, E Aydin
Middle Grades Research Journal 8 (2), 11, 2013
142013
Experiences of Mathematics Student Teachers in a Series of Science Experiments.
E Aydin, A Delice
Online Submission, 2007
142007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20