Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik Entegrasyonunun (STEM) 5. Sınıf Öğrencilerinin Bu Alanlarla İlgili Algı Ve Tutumlarına Etkisi F Gülhan, F Şahin International Journal of Human Sciences 13 (1), 602-620, 2016 | 387* | 2016 |
Sosyo-Bilimsel Konularda Bilimsel Tartışmanın 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Okuryazarlığı, Bilimsel Tartışmaya Eğilim, Karar Verme Becerileri Ve Bilim-Toplum Sorunlarına … F Gülhan Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2012 | 111 | 2012 |
The effects of STEM education on the students’ critical thinking skills and STEM perceptions F Hacioglu, Y. & Gulhan Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH) 7 (2), 139-155, 2021 | 84* | 2021 |
Fen-teknoloji-mühendislik-matematik entegrasyonunun (STEM) 5. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına ve mesleklerle ilgili görüşlerine etkisi F Gülhan, F Şahin Pegem Atıf İndeksi, 283-302, 2016 | 69 | 2016 |
STEAM (STEM+ Sanat) etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, STEAM tutum ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi F Gülhan, F Şahin Journal of Human Sciences 15 (3), 1675-1699, 2018 | 67* | 2018 |
Fen-teknoloji-mühendislik-matematik entegrasyonunun (STEM) 5. sınıf öğrencilerinin algı, tutum, kavramsal anlama ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi F Gülhan Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 58* | 2016 |
A Comparative Investigation of Middle School 5th and 7th Grade Students' of Perceptions on Engineers and Scientists. F GÜLHAN, F ŞAHİN Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2018 | 32* | 2018 |
STEAM (STEM+ SANAT) EĞiTİMİNE YÖNELİK ETKİNLİK UYGULAMASI: AYNALAR VE IŞIK F GÜLHAN, F ŞAHİN Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi 8 (2), 111-126, 2018 | 31* | 2018 |
Niçin STEM Eğitimi?: Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin STEM Alanlarındaki Kariyer Tercihlerinin İncelenmesi F GÜLHAN, F ŞAHİN Journal of STEAM Education 1 (1), 1-23, 2018 | 31 | 2018 |
5E MODELİNE UYGUN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ETKİNLİKLERİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE İLE İLGİLİ TUTUM VE DAVRANIŞLARINA ETKİSİ F GÜLHAN, M YURDATAPAN Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (27), 237-258, 2014 | 27* | 2014 |
Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi F GÜLHAN, F ŞAHİN Sakarya University Journal of Education 8 (4), 40-59, 2018 | 26 | 2018 |
Okul Paydaşlarının Tasarım Beceri Atölyelerine Yönelik Beklentilerine Dayalı Görüşlerinin Değerlendirilmesi F GÜLHAN Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi 7 (15), 235-260, 2021 | 11 | 2021 |
Ortaokul öğrencilerinin STEAM (bilim, teknoloji, mühendislik, matematik, sanat) alanlarıyla ilgili algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi F Gülhan, F, Şahi̇n Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (1), 131-148, 2020 | 6* | 2020 |
Türkiye’de Yapılmış STEAM / [STEM + A (Sanat)] Araştırmalarındaki Eğilimlerin Analizi F Gülhan Turkish Journal of Educational Studies 9 (1), 23-46, 2022 | 4 | 2022 |
Parental Involvement in STEM Education: A Systematic Literature Review F Gülhan European Journal of STEM Education 8 (1), 5, 2023 | 3 | 2023 |
Ders Araştırması (Ders İmecesi) Modeli Türkiye’de Nasıl Uygulanıyor, Ne İfade Ediyor? : Bir Sistematik Derleme F Gülhan Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (2), 230-242, 2021 | 2 | 2021 |
Professional Learning Community (PLC) in STEAM Education: A Hands-On Workshops Sample F Gülhan Science Insights Education Frontiers 20 (1), 3149–3172, 2024 | 1 | 2024 |
The order of garden-based learning from science education to STEM education F Gulhan Eurasian Journal of Science and Environmental Education 3 (1), 17-23, 2023 | 1 | 2023 |
Environmental sustainability in science education in the anthropocene: A view from STEAM education F Gülhan Science Insights Education Frontiers 14 (2), 2129-2143, 2023 | 1 | 2023 |
“DERS ARAŞTIRMASINA DAYALI DİSİPLİNLER ARASI ETKİNLİK PLANI GELİŞTİRME”: TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ MODEL ÖNERİSİ F Gülhan Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1781-1804, 2022 | 1 | 2022 |