Takip et
Doç. Dr. Filiz Gülhan
Doç. Dr. Filiz Gülhan
Milli Eğitim Bakanlığı-Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi
marun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik Entegrasyonunun (STEM) 5. Sınıf Öğrencilerinin Bu Alanlarla İlgili Algı Ve Tutumlarına Etkisi
F Gülhan, F Şahin
International Journal of Human Sciences 13 (1), 602-620, 2016
387*2016
Sosyo-Bilimsel Konularda Bilimsel Tartışmanın 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Okuryazarlığı, Bilimsel Tartışmaya Eğilim, Karar Verme Becerileri Ve Bilim-Toplum Sorunlarına …
F Gülhan
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2012
1112012
The effects of STEM education on the students’ critical thinking skills and STEM perceptions
F Hacioglu, Y. & Gulhan
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH) 7 (2), 139-155, 2021
84*2021
Fen-teknoloji-mühendislik-matematik entegrasyonunun (STEM) 5. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına ve mesleklerle ilgili görüşlerine etkisi
F Gülhan, F Şahin
Pegem Atıf İndeksi, 283-302, 2016
692016
STEAM (STEM+ Sanat) etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, STEAM tutum ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi
F Gülhan, F Şahin
Journal of Human Sciences 15 (3), 1675-1699, 2018
67*2018
Fen-teknoloji-mühendislik-matematik entegrasyonunun (STEM) 5. sınıf öğrencilerinin algı, tutum, kavramsal anlama ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi
F Gülhan
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
58*2016
A Comparative Investigation of Middle School 5th and 7th Grade Students' of Perceptions on Engineers and Scientists.
F GÜLHAN, F ŞAHİN
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2018
32*2018
STEAM (STEM+ SANAT) EĞiTİMİNE YÖNELİK ETKİNLİK UYGULAMASI: AYNALAR VE IŞIK
F GÜLHAN, F ŞAHİN
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi 8 (2), 111-126, 2018
31*2018
Niçin STEM Eğitimi?: Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin STEM Alanlarındaki Kariyer Tercihlerinin İncelenmesi
F GÜLHAN, F ŞAHİN
Journal of STEAM Education 1 (1), 1-23, 2018
312018
5E MODELİNE UYGUN ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ETKİNLİKLERİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE İLE İLGİLİ TUTUM VE DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
F GÜLHAN, M YURDATAPAN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (27), 237-258, 2014
27*2014
Fen Bilimleri Dersine STEM Entegrasyonu Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
F GÜLHAN, F ŞAHİN
Sakarya University Journal of Education 8 (4), 40-59, 2018
262018
Okul Paydaşlarının Tasarım Beceri Atölyelerine Yönelik Beklentilerine Dayalı Görüşlerinin Değerlendirilmesi
F GÜLHAN
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi 7 (15), 235-260, 2021
112021
Ortaokul öğrencilerinin STEAM (bilim, teknoloji, mühendislik, matematik, sanat) alanlarıyla ilgili algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
F Gülhan, F, Şahi̇n
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (1), 131-148, 2020
6*2020
Türkiye’de Yapılmış STEAM / [STEM + A (Sanat)] Araştırmalarındaki Eğilimlerin Analizi
F Gülhan
Turkish Journal of Educational Studies 9 (1), 23-46, 2022
42022
Parental Involvement in STEM Education: A Systematic Literature Review
F Gülhan
European Journal of STEM Education 8 (1), 5, 2023
32023
Ders Araştırması (Ders İmecesi) Modeli Türkiye’de Nasıl Uygulanıyor, Ne İfade Ediyor? : Bir Sistematik Derleme
F Gülhan
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (2), 230-242, 2021
22021
Professional Learning Community (PLC) in STEAM Education: A Hands-On Workshops Sample
F Gülhan
Science Insights Education Frontiers 20 (1), 3149–3172, 2024
12024
The order of garden-based learning from science education to STEM education
F Gulhan
Eurasian Journal of Science and Environmental Education 3 (1), 17-23, 2023
12023
Environmental sustainability in science education in the anthropocene: A view from STEAM education
F Gülhan
Science Insights Education Frontiers 14 (2), 2129-2143, 2023
12023
“DERS ARAŞTIRMASINA DAYALI DİSİPLİNLER ARASI ETKİNLİK PLANI GELİŞTİRME”: TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ MODEL ÖNERİSİ
F Gülhan
Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1781-1804, 2022
12022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20