Yaşamı, Görüşleri ve Oyunculuk Tekniği ile Lee Strasberg İ Güngör Oyuncunun Yolculuğu, 227-260, 2015 | 4 | 2015 |
Richard Schechner ve Bir Eşiksellik Paradigması: Performans İ GÜNGÖR Yedi, 161-171, 2021 | 1 | 2021 |
CARLO GOZZİ: COMMEDİA DELL’ARTE’Yİ HAYATTA TUTMAYA ÇALIŞAN ROMANTİK İ GÜNGÖR Sanat Dergisi, 25-51, 2021 | 1 | 2021 |
'Ferhan Şensoy Oyunculuğu'nun Anatomisi İ Güngör Güzel Sanatlarda İleri Ve Çağdaş Çalışmalar, 21-31, 2023 | | 2023 |
BERTOLT BRECHT’İN ‘GESTUS’ KAVRAMININ MARCEL MAUSS’UN ‘BEDEN TEKNİKLERİ’ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE TARTIŞILMASI İ Güngör 6. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, 109-116, 2023 | | 2023 |
Ezilenlerin Tiyatrosundan Ezilenlerin Estetiğine Augusto Boal Düşüncesinde Oyuncunun Yeri İ Güngör Art-e Sanat Dergisi 14 (27), 632-653, 2021 | | 2021 |
Edward Bond’un Lear oyununda şiddet ve ‘aggro-efekt’ İ GÜNGÖR RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 478-494, 2021 | | 2021 |
Nâzım Hikmet'in Ferhad ile Şirin Oyununda Mimetik Arzu ve Kısır Döngü İ GÜNGÖR ARTS: Artuklu Sanat ve Beşeri Bilimler Dergisi, 140-164, 2021 | | 2021 |
Günümüzde sosyal bir kimlik olarak oyuncunun belirleyenleri ve role yansımaları İ Güngör Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2020 | | 2020 |
Eric Morris-‘Olma’ Yolunda Bir Yaşam ve Oyunculuk Tekniği İ Güngör Oyunculuğun Yolculuğu, 357-407, 2015 | | 2015 |
Günümüz oyunculuk teknikleri bağlamında Commedia dellArte ve Carlo Gozziye yeniden bakmak İ Güngör Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2013 | | 2013 |