Takip et
Ali Emre Aydın
Ali Emre Aydın
Bilinmeyen bağlantı
bakircay.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketim kültürü çalışmaları üzerine bir literatür taraması
AE Aydın, M Marangoz, A Fırat
882015
Hedonik ve Faydacı Alışveriş Davranışı Üzerine Bir Araştırma
A Fırat, AE Aydın
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (43), 1840-1846, 2016
49*2016
Tüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları ve Perakendecilikte Bütünleşik Dağıtım Kanalı Yaklaşımı
M Marangoz, EA Aydın
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 2017
382017
Tüketicilerin İnternet Üzerinden Alışveriş Davranışlarının Açıklanmasına Yönelik Bir Çalışma
M Marangoz, HH Özkoç, AE Aydin
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2019
212019
TÜKETİCİLERİN GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİNİ BENİMSEMESİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER: AKILLI SAATLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Marangoz, AE Aydın
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 4 (1), 1-20, 2018
202018
KUŞAK ÇALIŞMALARINDAKİ TARTIŞMALI KONULARA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
AE AYDIN
Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi 8 (1 …, 2020
142020
Girişimcilik Motivasyonları ve Engellerine İlişkin Algıların Girişimcilik Niyetine Etkisi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma.
M MARANGOZ, AE AYDIN
Journal of Entrepreneurship & Development/Girisimcilik ve Kalkinma Dergisi …, 2018
142018
KIRSAL ALANDAKİ KADINLARIN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M MARANGOZ, HIZ Gülay, AE AYDIN
ASSAM Uluslararası Hakemli Dergi 3 (5), 24-44, 2016
142016
Tüketimde alternatif bir yaklaşım olarak paylaşım ekonomisi: Ortak kullanım ağlarının içerik analizi ile incelenmesi
M Marangoz, F Bayrakdaroğlu, AE Aydın
112017
Öğrencilerin kariyer alternatiflerini etkileyen faktörler ve girişimcilik eğitimi
H ÖZKOÇ, M MARANGOZ, AE AYDIN
Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 4 (1), 98-119, 2018
102018
Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
M MARANGOZ, H Çelikkan, AE Aydın
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 19-46, 2012
92012
Çevre ekonomisi ve sürdürülebilir kalkınma açısından e-atık yönetiminin önemi
M Marangoz, AG Önce, AE Aydın
Bildiri], İnternational Conference on Eurasian Economies, 9-11, 2015
82015
KOBİ'LERDE PAZAR YÖNLÜLÜK VE PERFORMANS İLİŞKİSİ
M MARANGOZ, AE AYDIN
8. KOBİ’ler ve Verimlilik Kongresi, 141, 2012
72012
Sosyal pazarlama: Ilkeler ve uygulamalar
M Marangoz, AE Aydın
İstanbul: Beta Basım Yayın, 2019
52019
Tüketici Mahremiyetinin Korunması: Sorumlular ve Yöntemler Üzerine Nitel Bir Araştırma
AE Aydın, M Marangoz
4*2018
Consumer Privacy in Internet of Things
M Marangoz, EA Aydın
Journal of Management, Marketing and Logistics 4 (3), 251-258, 2017
32017
Kriz Ortamında Tüketici Ataleti: WhatsApp Kişisel Veri Düzenlemesi Üzerine Bir Araştırma
AE Aydın
26. Pazarlama Kongresi, 2022
22022
Pazarlama Yönetiminde Pazarlar. Içinde M. Marangoz
M Marangoz, AE Aydın
Pazarlama Yönetimi, 2017
22017
Giyim Tercihlerinin İzlenim Oluşturma Ve Tüketim Kararlarına Etkisi
M Marangoz, AE Aydin, HH Özkoç
Yönetim Bilimleri Dergisi 18 (37), 521-547, 2020
12020
Consumers’ Attitudes towards Water Scarcity and Eco-friendly Products in Turkey: A Psychological Distance Perspective
AE Aydın
International Journal of Business and Emerging Markets, 2025
2025
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20