İktisadi büyüme-araştırma ve geliştirme (ar-ge) harcamaları ilişkisi üzerine teorik bir inceleme S Erdoğan, Ş Canbay Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 29-43, 2016 | 107 | 2016 |
DİN, DİNDAR, DİNDARLIK: ÖZELEŞTİREL BİR DEĞERLENDİRME A Bilgin Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (2), 75-84, 2014 | 101 | 2014 |
Demokratik ve yeni bir kamusal alan olarak sosyal medya C Yegen Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 119-135, 2013 | 101 | 2013 |
KAMU HİZMETİ ANLAYIŞINDA DEĞİŞİM A ALTIN Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 101-118, 2015 | 94 | 2015 |
Enerji ithalatı ve cari açık ilişkisi: Türkiye örneği D Uysal, K YILMAZ, TAŞ Taner Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 63-78, 2015 | 85 | 2015 |
2018 yılı liseye geçiş sınavı (LGS) matematik sorularının öğrenme alanları ve yenilenmiş Bloom taksonomisi bağlamında değerlendirilmesi O EKİNCİ, AP BAL Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (3), 9-18, 2019 | 83 | 2019 |
Ergenlerde internet bağımlılığı ve psikolojik belirtilerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi İ Taş Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2018 | 80 | 2018 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRENME KAYGI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI B Yildirim Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 33-43, 2015 | 73* | 2015 |
DEMOKRASİ KAVRAMINA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ M Aktaş Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 87-105, 2015 | 68 | 2015 |
ERGENLİKTE YAŞAM DOYUMU: OKUL TÜRLERİ BAĞLAMINDA BİR İNCELEME ÇAM Zekeriya, M Artar Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (1), 23-46, 2014 | 68 | 2014 |
ERGENLİKTE YAŞAM DOYUMU: OKUL TÜRLERİ BAĞLAMINDA BİR İNCELEME ÇAM Zekeriya, M Artar Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (1), 23-46, 2014 | 68 | 2014 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRENME KAYGI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI B Yildirim Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 33-43, 2015 | 65 | 2015 |
İktisat düşüncesinde devlet müdahaleciliği kuramının evrimi BD Yasa Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (2), 281-298, 2017 | 61 | 2017 |
Öğrencilerin kültürlerarası duyarlılık ve kültürel zekâya ilişkin görüşlerinin incelenmesi K ABASLI, Ş Polat Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 193-202, 2019 | 54 | 2019 |
ÇOCUK EDEBİYATINDA YAŞ GRUPLARINA GÖRE KİTAPLAR VE ÖZELLİKLERİ F Çiftçi Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 125-137, 2015 | 53 | 2015 |
Türkçe öğretiminde görsel okuma B SARIKAYA Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (3), 779-796, 2017 | 52 | 2017 |
Üniversite öğrencilerinin girişimcilik eğilimlerinin tespitine ilişkin bir araştırma A SARITAŞ, G Duran Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (1), 147-165, 2017 | 52 | 2017 |
Yabancı uyruklu öğrencilerin kültürlenme düzeylerinin incelenmesi R Aliyev, S Öğülmüş Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 89-123, 2016 | 51 | 2016 |
AAOIFI standartları ve Türkiye katılım bankalarında uygulanabilirliği F Ağkan Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 235-245, 2018 | 50 | 2018 |
Küreselleşme süreci ve eğitime etkisi E Esen Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (2), 211-224, 2014 | 49 | 2014 |