Takip et
Mehmet YILDIZ
Mehmet YILDIZ
Trabzon Üniversitesi
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen bilimleri öğretmenlerinin hizmet içi eğitim uygulamalarına ilişkin görüşleri ve beklentileri
H AYVACI, H BAKIRCI, M YILDIZ
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 357-383, 2014
672014
ÖĞRENME KAZANIMLARININ TASARLANMA SÜRECİNE İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNSEL MODELLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
HŞ AYVACI, A Nedim, M YILDIZ
Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (3), 1013-1030, 2015
252015
5E modeline uygun olarak tasarlanan laboratuvar materyaliyle gerçekleştirilen öğretim sürecinin etkililiğinin değerlendirilmesi: Işığın kırılması
HŞ AYVACI, M YILDIZ
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 1-20, 2013
132013
Kütle, ağırlık ve yerçekimi kavramlarının farklı öğretim seviyelerindeki öğrencilerin anlama düzeyleri
HŞ Ayvacı, H Bakırcı, M Yıldız
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (2), 381-397, 2012
122012
An evaluation of the instruction carried out with printed laboratory materials designed in accordance with 5E model: Reflection of light and image on a plane mirror
H Ayvaci, M Yildiz, H Bakırcı
Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education 11 (6), 2015
112015
Geometrik optik öğretiminde yapılandırmacı öğrenme kuramına dayalı olarak geliştirilen laboratuar materyallerinin etkililiğinin değerlendirilmesi
M Yildiz
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
102012
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNLERİNDE OLUŞTURDUKLARI ÖĞRETİM MODELİNİN BELİRLENMESİ
H AYVACI, Ü Suat, M YILDIZ, H BAKIRCI
HAYEF Journal of Education 11 (2), 95-112, 2015
22015
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ: IŞIK VE SES ÜNİTESİ
H BAKIRCI, S ÇEPNİ, M YILDIZ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 182-204, 2015
22015
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN YENİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, D ÖZBEK, M YILDIZ
ICEMST 2014, 951, 2014
12014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–9