Fen bilimleri öğretmenlerinin hizmet içi eğitim uygulamalarına ilişkin görüşleri ve beklentileri H AYVACI, H BAKIRCI, M YILDIZ Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 357-383, 2014 | 67 | 2014 |
ÖĞRENME KAZANIMLARININ TASARLANMA SÜRECİNE İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNSEL MODELLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA HŞ AYVACI, A Nedim, M YILDIZ Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (3), 1013-1030, 2015 | 25 | 2015 |
5E modeline uygun olarak tasarlanan laboratuvar materyaliyle gerçekleştirilen öğretim sürecinin etkililiğinin değerlendirilmesi: Işığın kırılması HŞ AYVACI, M YILDIZ Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 1-20, 2013 | 13 | 2013 |
Kütle, ağırlık ve yerçekimi kavramlarının farklı öğretim seviyelerindeki öğrencilerin anlama düzeyleri HŞ Ayvacı, H Bakırcı, M Yıldız Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (2), 381-397, 2012 | 12 | 2012 |
An evaluation of the instruction carried out with printed laboratory materials designed in accordance with 5E model: Reflection of light and image on a plane mirror H Ayvaci, M Yildiz, H Bakırcı Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education 11 (6), 2015 | 11 | 2015 |
Geometrik optik öğretiminde yapılandırmacı öğrenme kuramına dayalı olarak geliştirilen laboratuar materyallerinin etkililiğinin değerlendirilmesi M Yildiz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 10 | 2012 |
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNLERİNDE OLUŞTURDUKLARI ÖĞRETİM MODELİNİN BELİRLENMESİ H AYVACI, Ü Suat, M YILDIZ, H BAKIRCI HAYEF Journal of Education 11 (2), 95-112, 2015 | 2 | 2015 |
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ: IŞIK VE SES ÜNİTESİ H BAKIRCI, S ÇEPNİ, M YILDIZ Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 182-204, 2015 | 2 | 2015 |
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN YENİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, D ÖZBEK, M YILDIZ ICEMST 2014, 951, 2014 | 1 | 2014 |