Follow
Hasret Aktaş (Prof. Dr.)
Hasret Aktaş (Prof. Dr.)
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi
Verified email at selcuk.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
H Aktaş, N Yılmaz
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (1), 85-100, 2017
1882017
Bir siyasal iletişim aracı olarak internet: partilerin seçim kampanyalarında internetin yeri
H Aktaş
Tablet, 2004
1662004
İnternet reklam türlerinde uygulayıcılardan kaynaklanan sorunlar ve bir sınıflandırma önerisi
H Aktaş
Selçuk İletişim 6 (3), 147-166, 2010
802010
Çocukların marka tercihleri ve medya tüketim alışkanlıkları
H Aktaş, MN ÖZÜPEK, H Altunbaş
Selçuk İletişim 6 (4), 115-125, 2011
652011
Smartphone addiction in terms of the elements of loneliness and shyness of university youth
H Aktaş, N Yılmaz
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (1), 85-100, 2017
522017
Partilerin seçim kampanyaları örneğinde siyasal iletişim
H Aktaş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
392004
Bir İletişim Aracı Olarak Sponsorluk
H Aktaş
Editörler), Ahmet Kalender ve Mehmet Fidan, Halkla İlişkiler, Konya: Tablet …, 2008
382008
DAGMAR Modeli: Deterjan Reklamları Örneğinde Görsel Bir Çözümleme
H Aktaş, M Zengin
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 31-43, 2010
342010
Batıda ve Türkiye’de Sivil Toplum (Gelişim Süreci)
H Aktaş, H TUNÇ
Kamuda Sosyal Politika Dergisi 2 (4), 91-103, 2008
232008
SİYASİ İLETİŞİM-KURAMSAL BİR ÇALIŞMA
H Aktaş
Selçuk İletişim 2 (4), 56-63, 2003
192003
LİSANSLI TARAFTAR ÜRÜNLERİNİN KULLANIM MOTİVASYONLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
B Ayhan, H Aktaş, F Çelik
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 5 (2), 548-573, 2017
172017
Sosyal medya reklamları ve tüketici tutumları: Bir reklam mecrası olarak Facebook
H Aktaş, E Aktan
Dijital İletişim Etkisi Uluslararası Akademik Konferans Bildiri Kitabı …, 2014
122014
Siyasi iletişim-kuramsal bir çalışma
H Aktaş
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996
101996
ROSSITER PERCY MODELİ VE REKLAMLARDA KULLANIMI ROSSİTER PERCY MODELİNİN DETERJAN REKLAMLARI ÖRNEĞİNDE GÖRSEL ÇÖZÜMLEME DENEMESİ
H Aktaş
Humanities Sciences 6 (1), 79-98, 2011
82011
Reklamlarda temsil edilen kadın bedeni türlerine üniversiteli gençlerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği
H Aktaş, M Tepe
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (2), 612-624, 2015
72015
New media and youth: differences in the use of social network sites between young men and women users
H Aktas, M Akyol, H Kartal, KT Gürel
Journal of Research in Gender Studies 4 (1), 721, 2014
72014
MOBİL PAZARLAMADA KISA MESAJ REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
H Aktaş, YK YILMAZ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 1 (2 …, 2016
52016
Cocuklarin marka tercihleri ve medya tuketim aliskanliklari [The brand preference and media consuming behaviour of children]
H Aktas, MN Ozupek, H Altunbas
Selcuk Universitesi Iletisim Fakultesi Akademik Dergisi 6 (4), 115-125, 2011
52011
Bir Siyasal
H Aktaş
İletişim Aracı Olarak İnternet, Tablet Kitabevi, Konya, 2004
52004
YENY REKLAM ARACI'OYUNREKLAM'IN (ADVERGAME) ÇOCUK ÜZERYNDEKY ETKYSY
M AKYOL, H AKTAŞ, AÇ AKYOL
Humanities Sciences 5 (4), 652-672, 2010
42010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20