Follow
Canan Demirsoy Eryigit
Canan Demirsoy Eryigit
Verified email at hacettepe.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Examining the effects of moral development level, self-concept, and self-monitoring on consumers’ ethical attitudes
B Kavak, E Gürel, C Eryiğit, ÖÖ Tektaş
Journal of Business Ethics 88, 115-135, 2009
662009
Tüketici Yenilikçiliğinin Tutumsal Ve Davranişsal Uyumunun İncelenmesi
C Eryiğit, B Kavak
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 29 (2 …, 2011
342011
Identification of adopter categories for online banking in Turkey
B Kavak, C Demirsoy
The Service Industries Journal 29 (8), 1037-1051, 2009
282009
Moderator roles of interpersonal effects on the influence of consumer ethnocentrism on intention to buy foreign products: a cross cultural testing
C Eryiğit, B Kavak
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 97-119, 2011
232011
Understanding the effectiveness of positioning bases with regard to customer perceptions
C Eryigit, M Eryigit
Journal of Global Marketing 27 (2), 85-93, 2014
222014
Pazarlamada Ürün Uygulamalar ve Örnek Olaylar
B Kavak, C Eryiğit, Ö ÖZKAN TEKTAŞ
Siyasal Kitabevi, 2016
182016
Ulus merkezcilik ve kişilerarası etkilerin tüketicilerin yabancı ürün satın alma niyeti üzerindeki etkilerinin kültürlerarası incelemesi
C Eryiğit
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
152009
Marketing models: A review of the literature
C Eryigit
International Journal of Market Research 59 (3), 355-381, 2017
142017
The Effects of Convenience and Risk on E-Loyalty through the Mediating Role of E-Service Quality: A Comparison for China and Turkey
C Eryiğit, Y Fan
Journal of International Consumer Marketing 33 (5), 613-626, 2021
132021
YENİLİĞİ ERKEN VE GEÇ BENİMSEYENLER İLE BENİMSEMEYENLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN VE YAŞAM TARZLARININ YAYILMA MODELLERİ YARDIMIYLA TANIMLANMASI
C Eryiğit, B Kavak
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2 (3), 21-43, 2008
132008
Servqual İle ‘Beklenti’nin Ölçümüne Yönelik Bir Kritik
B KAVAK, E SOĞANCI, C ERYİĞİT
Pazarlama ve pazarlama araştırmaları dergisi 6 (11), 81-98, 2013
122013
Consumer innovativeness: a literature review
C ERYİĞİT
Marketing and Management of Innovations, 2020
102020
The effect of sponsorship announcements on stock returns of sponsees.
C Eryigit, M Eryigit
International Journal of Sport Finance 14 (3), 2019
92019
The influence of brand associations on brand loyalty in accordance with product involvement.
C Eryigit
Choregia 9 (2), 2013
82013
An investigation on the country of origin effect of european union countries with the influence of ethnocentrism
B Kavak, O Ozkan, C Demirsoy
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences 22 (2 …, 2004
82004
Enhancing the quality of a higher education course: quality function deployment and kano model integration
M Ömürgönülşen, C Eryiğit, ÖÖ Tektaş, M Soysal
Yükseköğretim Dergisi 10 (3), 312-327, 2020
72020
Temel finansal oranların sistematik riske etkisi
C Eryi̇ği̇t, M ERYİĞİT
Iktisat Isletme ve Finans 24 (281), 60-76, 2009
72009
Türkiye’ye Gelen Doğrudan Yabancı Sermaye Yatırımlarını Etkileyen Ekonomik ve Coğrafi Faktörler
C Eryiğit, M Eryiğit
Uluslararası Sermaye Hareketleri ve Gelişmekte Olan Piyasalar Sempozyumu, 24-27, 2008
72008
AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİNE AİT ÜRÜNLERİN ESAS ÜLKE ETKİLERİNİN MİLLİYET MERKEZCİLİK ÇERÇEVESİNDE ARAŞTIRILMASI
B KAVAK, Ö ÖZKAN, C DEMİRSOY
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 22 (2 …, 2004
62004
The effects of perceived brand globalness and local iconness on brand prestige and perceived quality: The role of consumers’ cultural identity
C Eryigit, SK Sunaoglu
Management and Marketing Journal 15 (2), 7-21, 2017
52017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20