Oyunlaştırma Yönteminin Öğrencilerin Motivasyonları Üzerine Etkisi Z Özkan, Y Samur Ege Eğitim Dergisi 18 (2), 857 - 886, 2017 | 62 | 2017 |
The effect of educational game design process on students’ creativity D Bulut, Y Samur, Z Cömert Smart Learning Environments 9 (1), 1-15, 2022 | 45 | 2022 |
EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI T TOKER, E AKGÜN, Z CÖMERT, E Sultan Milli Eğitim Dergisi 50 (230), 301-328, 2021 | 23 | 2021 |
A comprehensive player types model: player head Z Cömert, Y Samur Interactive Learning Environments 31 (5), 2930-2946, 2023 | 8 | 2023 |
The effects of implementing gamified instruction on vocabulary gain and motivation among language learners K Sadeghi, E Sağlık, E Mede, Y Samur, Z Comert Heliyon 8 (11), 2022 | 7 | 2022 |
Game preferences of K-12 level students: analysis and prediction using the association rule. Z Cömert, E Akgün Ilkogretim Online 20 (1), 2021 | 4 | 2021 |
Boşlukları Doldurunuz: Öğrenciler Okulda ……… Oynamak İstiyor Y Samur, Z Özkan Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 20-43, 2019 | 3 | 2019 |
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde (KAÇD) Oyunlaştırma Z Cömert, E Akgün Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi 3 (2), 136-157, 2021 | 2 | 2021 |
The effect of educational game design process on students’ creativity B Derman, S Yavuz, C Zeynep Smart Learning Environments 9 (1), 2022 | 1 | 2022 |
How Did the Teachers Cope With Emergency Remote Teaching? Y Samur, Z Cömert, S Edip Curriculum and Teaching 37 (1), 55-78, 2022 | | 2022 |
DIGITAL COMPETENCY SCALE FOR EDUCATORS: ADAPTATION, VALIDITY AND RELIABILITY STUDY EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI T TOKER, E Akgün, Z Cömert, S Edİp Milli Egitim 50 (230), 2021 | | 2021 |
Veri Okuryazarı Öğretmen SE Zeynep Cömert Yeni Nesil Öğretmen, 2021 | | 2021 |
Oyun dostu öğretmen Y Samur, Z Cömert, S Edip Yeni Nesil Öğretmen, 2021 | | 2021 |
Eğitsel Oyunlarda Akış Deneyimi Ölçeği Geliştirme Çalışması Z CÖMERT, Y SAMUR Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (3), 1933-1951, 0 | | |
EĞİTİMCİLER İÇİN DİJİTAL YETERLİLİK ÖLÇEĞİ: UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI ARAŞTIRMA MAKALESİ T TOKER, E AKGÜN, Z CÖMERT, S EDİP | | |