Follow
Mustafa Enes Tepe
Title
Cited by
Cited by
Year
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları: Türkiye’de Mevcut Durum ve Eğilimler
MA TİLTAY, ÖZ Murat, ME TEPE
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi 8 (2), 351-372, 2021
62021
Tesettür Moda Reklamlarında İkna Bilgi Modelinin Kullanımı: Y Kuşağına Yönelik Bir Uygulama
ME Tepe
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi …, 2018
42018
İkna bilgi modeli kapsamında tesettür moda reklamlarının algılanması
M Öz, ME Tepe
Eğitim Yayınevi, 2019
22019
Tüketici Ahlakı Çalışmalarının Bibliometrik Analizi
MA Tiltay, ME Tepe
26. Pazarlama Kongresi, 687-702, 2022
2022
Tüketim ve Tüketici Ahlakı
MA Tiltay, ME Tepe
İş Ahlakı: Kavramsal, Sektörel ve Fonksiyonel Bakış, 339-359, 2022
2022
Pazarlama Ahlakı
MA Tiltay, ME Tepe
İş Ahlakı: Kavramsal, Sektörel ve Fonksiyonel Bakış, 319-338, 2022
2022
Stratejik Bir Pazarlama Aracı Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları: Türkiye’de Mevcut Durum ve Eğilimler
MA Tiltay, M Öz, ME Tepe
24. PPAD Pazarlama Kongresi, 2019
2019
Tesettür Moda Reklamlarında İkna Bilgi Modelinin Kullanımı
M Öz, ME Tepe
8th Global Islamic Marketing Conference, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8