An investigation of social skills and loneliness levels of university students with respect to their attachment styles in a sample of Turkish students M Deniz, E Hamarta, R Ari Social Behavior and Personality: an international journal 33 (1), 19-32, 2005 | 371 | 2005 |
Ergenlerde saldırganlık ve kişilerarası problem çözmenin incelenmesi C Arslan, E Hamarta, E Arslan, Y Saygın İlköğretim Online 9 (1), 379-388, 2010 | 320* | 2010 |
Attachment Styles as a Predictor of Emotional Intelligence. E Hamarta, M Deniz, N Saltali Educational Sciences: Theory and Practice 9 (1), 213-229, 2009 | 213* | 2009 |
Üniversite öğrencilerinin yakın ilişkilerindeki bazı değişkenlerin (benlik saygısı, depresyon ve saplantılı düşünme) bağlanma stilleri açısından incelenmesi E Hamarta Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004 | 200 | 2004 |
Coping with stress and trait anxiety in terms of locus of control: A study with Turkish university students C Arslan, B Dilmac, E Hamarta Social Behavior and Personality: an international journal 37 (6), 791-800, 2009 | 196 | 2009 |
Benlik saygısı ve akılcı olmayan inançlar bakımından üniversite öğrencilerinin stresle başaçıkma yaklaşımlarının analizi E Hamarta, C Arslan, Y Saygın, Z Özyeşil Değerler Eğitimi Dergisi 7 (18), 25-42, 2009 | 192 | 2009 |
Duygusal zeka mizah tarzı ve yaşam doyumu: Üniversite öğretim elemanları üzerine bir araştırma S Tümkaya, E Hamarta, M Deniz, M Çelik, B Aybek | 177 | 2008 |
A prediction of self-esteem and life satisfaction by social problem solving E Hamarta Social behavior and personality: an international journal 37 (1), 73-82, 2009 | 156 | 2009 |
Üniversite öğrencilerinin sosyal kaygı, sosyal destek ve problem çözme yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi Ö Baltacı, E Hamarta Eğitim ve Bilim 38 (167), 2013 | 152 | 2013 |
Analysing the trait anxiety and locus of control of undergraduates in terms of attachment styles. B Dilmac, E Hamarta, C Arslan Educational Sciences: Theory and Practice 9 (1), 143-159, 2009 | 150* | 2009 |
Lise öğrencilerinin utangaçlık ve benlik saygılarının fonksiyonel olmayan tutumlar açısından incelenmesi E Hamarta, E Demirbaş Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 239-247, 2009 | 116 | 2009 |
The relationship between conflict communication, self-esteem and life satisfaction in university students C Arslan, E Hamarta, M Uslu Educational Research and Reviews 5 (1), 31, 2010 | 105 | 2010 |
Emotional Expression and Spousal Support as Predictors of Marital Satisfaction: The Case of Turkey. S Yedirir, E Hamarta Educational sciences: theory and practice 15 (6), 1549-1558, 2015 | 100 | 2015 |
Üniversite öğrencilerinin yalnızlık ve sosyal beceri düzeylerinin öğrencilerin özlük nitelikleri açısından incelenmesi E Hamarta Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi, Konya, 2000 | 86* | 2000 |
Üniversite öğrencilerinde değerler ve yaşamın anlamı arasındaki ilişki V Baş, E Hamarta Değerler Eğitimi Dergisi 13 (29), 369-391, 2015 | 83 | 2015 |
Üniversite öğrencilerinin duygularını ifade edebilmelerinin aleksitimi ve psikolojik ihtiyaçlarına göre incelenmesi SB Yalçın Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 81 | 2010 |
Lise öğrencilerinin utangaçlıklarının algılanan anne baba tutumları ve problem çözme yaklaşımları açısından incelenmesi E Hamarta, AGÖ Baltacı, Ö Üre, UPDE Demirbaş Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi 21 (21), 73-82, 2010 | 79 | 2010 |
Emotional intelligence, core-self evaluation, and life satisfaction E Özer, E Hamarta, ME Deniz Psychology 7 (2), 145-153, 2016 | 72 | 2016 |
Psychometric Properties of the KIDCOPE in Turkish Adolescents. A Bedel, E Işık, E Hamarta Education & Science/Egitim ve Bilim 39 (176), 2014 | 72* | 2014 |
Bağlanma teorisi E Hamarta Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 53-66, 2004 | 70 | 2004 |